חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקי חשבון לילדים לפני גיל בית ספר-

אחד הדברים החשובים שאתם יכולים לעשות למען ילדיכם הקטנים, אני מתכוון עוד לפני שהם הולכים לבית ספר, זה להקנות להם ידע ראוי במתמטיקה או במילה פשוטה הרבה יותר- חשבון. האם הם באמת צריכים את הידע שאתם תקנו להם? אולי כן ואולי לא. לדעתי ולדעת הרבה מומחים בתחום החינוך, עדיף מאוד לא להסתמך על תוכנית הלימודים של בתי הספר הישראלים ללימודי חשבון, אלא להשקיע קצת מאמץ וללמד אותם חשבון, דרך משחקי חשבון, עוד הרבה לפני שהם נופלים בזרועותיה של מערכת החינוך בישראל. האם אני סבור שמערכת החינוך בישראל לא תוכל לעמוד במשימה של ללמד את ילדיכם חשבון? אני די מאמין שהיא תוכל, אבל בעזרת משחקי חשבון, תהיה לכם את האפשרות לשלוח את הילדים לבית ספר מצוידים בידע מסוים בחשבון, כדי שיוכלו להפיק את המרב מהכלים שיקבלו בבתי הספר.

משחקי חשבון-

משחקי חשבון הם דרך פשוטה, כייפית וזולה ללמד את הילדים חשבון. אני מניח שאתם, כמוני וכמו כולם לא מתים על לימודים בכלל ועל חשבון בפרט, לכן משחקי חשבון הם פיתרון מעולה. בעזרת משחקי חשבון, ילדיכם יוכלו לרכוש כלים לימודיים וידע בחשבון, בלי להיחשף ללימודים נטו, אלא דרך משחקים ואתם בטח מבינים שעדיף ללמוד כל דבר דרך מחשקים ולא דרך שיעור מקצועי בנושא.

סוגי משחקי חשבון-

1. משחקי חשבון סודוקו- תחשבו על הסודוקו המוכר, אם אתם אוהדים שלו כמובן. אז לילדים יש את הסודוקו הקל, ברמה של ילדים. הסודוקו הוא אחד המשחקי חשבון המועדפים על ילדים בכל הגילאים, כי מלבד מרכיב  הלימוד הוא גם נותן לילדים את תחושת הניצחון, שזה תחושה נהדרת, אני בטוח שאתם מבינים. חשוב גם שילמדו הצלחה בגיל מוקדם.

2. שח מט. עד כמה שזה אולי נשמע לכם לא קשור, זה הכי קשור בעולם. שח מט הוא אחד המשחקים החינוכיים ביותר שיש, כל תורת המשחק הזה מבוססת על כישורים מתמטיים גרידא. ללא יכולות חשבוניות, לא ניתן לחשק שחמט, לכן דרך מעולה להכניס את הילד לעולם החשבון, היא דרך שחמט, זה באמת משחק חשבון מעולה ומאוד מומלץ.

 



תגיות המאמר: משחקי חשבון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

מגנטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן קידום אתרים

מאת: עידן קידום אתריםפרופילי חברות12/01/128613 צפיות
כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוחות חשוב מאוד שהוא יגיע מצוייד בפולדרים שהוא הדפיס בבית דפוס. פולדרים במקרה הזה יכולים להיות גורם שסוגר עבור סוכן עיסקאות. כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוח גדול הוא יכול לבחור להגיע מוכן ומתוקתק והוא יכול לבחור להגיע חצי מוכן. להגיע לפגישה מסוג כזה עם פולדרים ממותגים היא בחירה בלהגיע מוכן ותוקתק.

מאת: עידן קידום אתריםעסקים - כללי07/01/121498 צפיות
מדינת ישראל היא מדינה בעלת צביון דמוקרטי שמהווה את הבסיס בהקיומי שלה. כל מה שמפורסם בפומבי במדינת ישראל צריך לעמוד תחת ההגדרות של משטר דמוקרטי וצריך להיזהר מאוד בדברים שאנחנו מפרסמים. בית דפוס הוא עסק שיכול למצוא את עצמו עומד באמצע זירה פוליטית או חברתית בנושאים מסויימים בעקבות כך שהוא זרוע מבצעת של חופש הביטוי. בית דפוס יכול בקלות לפגוע בזכויות יסוד שקיימות במדינה שלנו מבלי בכלל להיתכוון לכ, לכן לכל בית דפוס צריכה להיות מערכת שמפקחת עליו בצורה זו או אחרת.

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111655 צפיות
מישהו חכם פעם אמר לי כי חופשה מהנה ומלאה בחוויות תלויה בראש ובראשונה בפרטנר או הפרטנרים שאיתם תצא אליה, אין ספק שיש אמת באמירה הזאת אבל לגבי האנשים שאיתם תבחרו לצאת לחופשה אנחנו לא נוכל להמליץ לכם או לדעת כמה טובים הם עבורכם, לגבי כל השאר דווקא כן נוכל, אז איפה בעצם מתחיל "כל השאר"?

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111626 צפיות
מי לא אוהב נופש?! מי לא רוצה להתפנק בצימרים בצפון!? אבל לא תמיד התקציב מאפשר. רוצים למצוא צימרים בצפון במחיר מתאים לכיס? הכול תלוי איך תחפשו. כאן תוכלו לדעת, איך למצוא צימרים בצפון בקלות, צימרים מפנקים וכמובן במסגרת התקציב.

מאת: עידן קידום אתריםשיווק15/12/111418 צפיות
קיימים עסקים רבים קטנים וגדולים שנעזרים ביועץ שיווקי על מנת למנף את העסק שלהם. יועץ שיווקי הוא בעל מקצוע שמגיע לעסק שלנו על מנת לערוך סדר בעסק שלנו. קבלת עזרה מיועץ שיווקי יכולה להיות מועילה מאוד במצבים מסויימים. אחד מהדברים הראשונים שיועץ שיווקי יבדוק כאשר הוא יגיע לטפל בעסק שלנו זה את המיתוג שעשינו לעסק שלנו. כאשר יועץ שיווקי מתחיל לטפל בעסק שלנו הוא ישר ילך לניירת שלנו וייעץ לנו להדפיס פנקס חשבוניות ממותגים, פולדרים ממותגים, כרטיסי ביקור אם אין לנו ועוד מוצרים שונים שיכולים ליצור לעסק שלנו תד

מאת: עידן קידום אתריםמחקרי שוק15/12/118643 צפיות
ביקור בבית דפוס יכול להיות מועיל מאוד עבור אנשים שרוצים לתת לעסק שלהם קפיצה עסקית. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס באפשרותינו לבחור מוצרים שונים אותם אנחנו מדפיסים לצרכים שונים של העסק שלנו. בחירה של מוצרים להדפסה בבית דפוס בנוייה כמו פירמידה. בהתחלה אנחנו בוחרים בבית דפוס מוצרים שהם בסיסיים ולאט לאט אנחנו עולים במדרגות של הפירמידה ומגיעים לשלב בו אנחנו רוכשים מבית דפוס מוצרים שהם מוצרים של מותרות.

מאת: עידן קידום אתריםחוק ומשפט - כללי13/12/111425 צפיות
קטלוגים הם מוצר דפוס שאנחנו אוהבים לאהוב. בית דפוס בדרך כלל גאה מאוד בקטלוגים שהוא מוציא. הסיבה שקטלוגים הם מוצרים כל כך אייכותיים שמדפסי בית דפוס היא שקטלוגים הם הפנים של העסק או של המותג. כולנו מכירים את הקטלוגים של בתי האופנה. בית דפוס עומל קשה מאוד על מנת להדפיס קטלוגים שונים של חברות אופנה מכיוון שקטלוגים שלאופנה הם קטלוגים שעוברים ליטוש רב בבית דפוס.

מאמרים נוספים בנושא השכלה ביתית

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית18/03/132376 צפיות
לכל ההורים חשוב לתת לילד את הכלים ללמוד, ליהנות ולהתקדם בחיים. לפעמים ניתן לעשות זאת באמצעים פשוטים להפליא. דף וצבעים, ומשחקים להכרת האלף בית, הם דרך קלה ופשוטה להשיג את המטרות האלה.

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית23/12/128521 צפיות
נכון, זה לילדים, אבל כמה מאיתנו ראינו את דפי ההפעלות הקסומים של הילדים ורצינו בעצמנו לתפוס ביד כמה טושים צבעוניים ולצלול לתוך עולמם הקסום? ולא פלא. הפעלות מסוגננות אלו לילדים רק הולכות ומשתפרות עם השנים. וגם דפי הפעלות שנראים כאילו כל מטרתם היא כיף טהור – בסופו של יום מלמדים או מאמנים את הילד במשהו.

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית23/12/129118 צפיות
קשה להגיד על שלב כזה או אחר שאותו אנו מעדיפים אצל הילדים, כי בכל השלבים יש יתרונות וחסרונות ובכל השלבים הם.. כאלה אהובים וחמודים!

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית30/10/128212 צפיות
עליה לכיתה א' היא לא רק רגע מרגש עבור הורים וילדים כאחד אלא שהיא כמובן זמן חשוב להתכונן בצורה רצינית לקראת שלב חשוב מאוד בחייו של הילד. מדי שנה אנו רואים כיצד הורים רבים מנסים לעשות את הכול על מנת שהמעבר מהגן אל כיתה א' יהיה חלק יותר ויאפשר לילד ליהנות מסביבת הלימודים החדשה שלו כמה שיותר מהר.

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית21/10/128189 צפיות
לנו בתור הורים יש אחריות לא קטנה על הילדים שלנו, והיא קשורה לא רק בעובדה שאנחנו צריכים לתת להם מקום לישון בו ואוכל ברמה מספקת. אנחנו אחראים גם, ובעיקר, על ההתפתחות שלהם והגדילה שלהם להיות אנשים סקרנים ועל התפתחות היכולות השונות שלהם. אם יש לכם ילדים קטנים בבית ואתם רוצים לעזור להם לפתח יכולות חשובות כמו קשב וריכוז, תפיסת המרחב והמוטוריקה העדינה, יש הרבה דרכים שבהן תוכלו להשיג את המטרות האלה.

מאת: לוחות אולפריהשכלה ביתית07/01/128460 צפיות
לספרים יש תרומה רבה בהעשרת הידע או כתחביב ,קריאת ספרים מגיל מוקדם גם תעזור בפיתוח המוח, לכן קריאת ספרים חשובה היום יותר מבעבר וגם לך כדי להתחיל לאמץ הרגל קריאה, מהי הדרך למצוא ספרים במהירות ?.

מאת: אתר שיעוריםהשכלה ביתית02/08/118314 צפיות
השכלה ביתית הפכה בשנים האחרונות לנחלתם של רבים הלומדים שפות, תכנות, בניית אתרים או אפילו לומדים לפני בגרות בכוחות עצמם, מהבית בעזרת שילוב הטכנולוגיה שמציעה רשת האינטרנט

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica