חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חווית רכישה באתר מכרזים

מאת: אלירן לוימסחר אלקטרוני18/06/20101251 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בסך הכל רציתי לקנות אייפון אז נכנסתי לזאפ השוואת מחירים וראיתי שהאייפון עולה 4000 ש"ח
אז מיד הסתייגתי והתחלתי לחפש מציאות ביד 2 וגם שם המחירים אומנם פחות מהמחיר בחנות

אבל עדיין המוצר לא שווה את הכסף אחרי שלא שמרו עליו כל כך ואז נזכרתי שראיתי באחד הפעמים מכרזים כאלה שאפשר לקנות מוצרים יוקרתיים בשקלים בודדים בהתחלה לא ייחסתי לזה חשיבות אבל אחרי שראיתי את מחירי האייפון בחנויות וביד 2 החלטתי שאני אנסה את המכרזים ההפוכים אולי אני אצליח בזה ואזכה באייפון ב16 ₪?!

כן ממש פליאה אייפון שעולה 4000 ₪ עולה רק 16 ₪ באתר מכרזים כמעט חינם זה אשכרה כמעט בחינם נכנסתי לאחד מאתרי המכרזים והחלטתי להירשם ההרשמה הייתה קצרה ובחינם!

אחרי שנרשמתי נכנסתי למכרז לדוגמא שיש באתר והתחלתי ללמוד את השיטה במכרז לדוגמא אפשר להציע כמה הצעות שרוצים והמחשב משחק מולך ומאמן אותך איך לנצח במכרזים.

אחרי שהתאמנתי עשיתי סטטיסטיקה על מכרזים שנסגרו כבר באיזה הצעות אנשים אחרים זכו במכרזים ובאיזה טווח הצעות כדאי לי להציע הצעות ולקחת את המוצר הנכסף אלי הביתה.

בשלב הזה החלטתי לאזור אומץ וללכת על מכרז אמיתי ולקחת את המכרז בכל הכוח אחרי הכל התנסתי למדתי וגם עשיתי סטטיסטיקה אז למה שלא אזכה?

נכנסתי למכרז אייפון 4 האייפון החדש מבית אפל אני כל כך רוצה את המכשיר הזה ועכשיו הוא פה מונח לידי במכרז ב16 שקלים בלבד אני הולך לנצח פה ויהי מה!

נשאר שעה לסגירת המכרז כל ההצעות כבר ניתנו הצעתי הצעה והגעתי למקום 12 חיכיתי עשר דקות וההצעה עלתה למקום 9 חיכיתי עד 10 דקות אבל היא נשארה במקומה החלטתי שאני נותן עוד הצעות כדי לפסול את ההצעות שמעלי ולקדם את ההצעה הראשונה ההצעה הבאה שנתתי נפסלה אבל קידמה באמת את ההצעה שנתתי ראשונה ועליתי למקום השמיני פה כבר נותר חצי שעה לסגירת המכרז נתתי עוד כמה הצעות אך הן נפסלו באחת מהן פסלתי עוד הצעה מעלי ועליתי למקום ה7 חיכיתי כבר לחמש דקות האחרונות והתחלתי להציע המון הצעות בטווח הסטטיסטיקה שעשיתי היו לי כבר שלוש הצעות בין המקומות הראשונים אחת במקום ה2 אחת במקום ה6 ואחת במקום ה7 שזאת הראשונה שהצעתי פתאום אני שם לב שזה שהיה במקום הראשון נשרף וההצעה שהיית במקום השני והיא שלי כן שלי עלתה למקום הראשון 2 דקות לסיום המכרז כולי באדרנלין מטורף 2 דקות מרחק מאייפון 4 ב16 ₪ זה פשט מדהים הזמן יורד ואני עדיין במקום הראשון 10 שניות לקראת הסוף הלב דופק בחוזקה אני מחזיק אצבעות והמכרז נסגר אני במקום הראשון אני פשוט לא מאמין אני בהלם טוטאלי זכיתי באייפון ב16 ₪ ההרגשה פשוט מדהימה איזו חווית קניה מדהימה אין מילים לתאר את ההרגשה שעוטפת אותך  זאת הרגשה של ווינר פשוט הרגשתי את הווינר שבי להרגיש את הווינר שבך זאת החוויה וזאת המילה שמתארת את החוויה בזכיה באתר מכרזים שמחתי לשתף אתכם בחווית הזכייה שלי באתר מכרזים כמעט חינם רק שכחתי לציין שזאת לא היית הזכייה האחרונה שלי...

ניפגש במכרזים ושיהיה בהצלחה! 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכרזים לווינר שבך! WIN1.CO.IL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלירן לוי

מאת: אלירן לוימסחר אלקטרוני22/07/101266 צפיות
סביר להניח שכמעט כולם יודעים מה זה מכרזים: עבור מוצר X אנשים שונים מציעים מחיר Y, כל אחד והמחיר שלו, ומי שמציע את המחיר הגבוה ביותר זוכה. כך פועלות גם מכירות פומביות: מי שמעוניין אומר את המחיר שהוא מוכן לשלם והאחרון שהציע את המחיר הגבוה ביותר שאחריו אף אחד לא רצה להעלות עוד, הרי שהוא זוכה במוצר – בדיוק כמו בסרטים או בטלוויזיה....

מאת: אלירן לוימסחר אלקטרוני18/06/101917 צפיות
מכרזים הפוכים מכרזים כמעט חינם מכירות פומביות האם משתלם לקנות בשיטות המכרזים השונות מה השיקולים?איך זוכים במוצרים כל כך יקרים בכל כך זול? - מאמר לווינרים! מכרזים , מכרז , מכירות פומביות ,מכרזים הפוכים , מכרזים כמעט חינם ,מכרזים לפני סגירה

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183258 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172821 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172706 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172125 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162426 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153707 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152733 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica