חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכרזים כמו שלא הכרתם

מאת: אלירן לוימסחר אלקטרוני22/07/20101265 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכרזים כמו שלא הכרתם

סביר להניח שכמעט כולם יודעים מה זה מכרזים: עבור מוצר X אנשים שונים מציעים מחיר Y, כל אחד והמחיר שלו, ומי שמציע את המחיר הגבוה ביותר זוכה. כך פועלות גם מכירות פומביות: מי שמעוניין אומר את המחיר שהוא מוכן לשלם והאחרון שהציע את המחיר הגבוה ביותר שאחריו אף אחד לא רצה להעלות עוד, הרי שהוא זוכה במוצר - בדיוק כמו בסרטים או בטלוויזיה.

אלא שכעת יש סוג חדש של מכרזים ברשת האינטרנט. במקום לתת למחיר לעלות בהתאם להצעות המשתתפים במכרז, ישנם מכרזים שהמחיר המקסימאלי בו כבר נקבע. אם לא די בכך הרי שהמחיר שנקבע נמוך בצורה מאוד משמעותית ממחיר המוצר בשוק. לדוגמה: מחשב נייד משוכלל - מחיר מקסימום של מאה שקלים חדשים. מובן מאליו שמתעוררת מיד השאלה: היכן הכדאיות הכלכלית עבור בעלי האתר שמציעים מכרזים שכאלה? אלא אם כן מדובר פה בפילנתרופים שמעוניינים לחלק מוצרים נחשקים במחיר הפסד מוחלט.

כדי להרגיע את כל החוששים נאמר מיד שאין פה ניסיון לחלק מתנות או לזרוק כסף באוויר. המודל העסקי של אתרים מהסוג הזה הוא פשוט: כדי להציע הצעות על הגולשים לשלם עבור הזכות להציע הצעות. למעשה בסוג הזה של מכרזים המשתתף צריך לשלם סכום כסף (קטן מאוד, אל דאגה,) עבור כל הצעה הוא מציע - הוא משלם כאמור עבור הזכות להציע הצעה. כך נוצר מצב שבו למעשה כל המשתתפים במכרז משלמים ביחד עבור המוצר המוצע למכירה.

באתרי מכרזים אלה כל הצדדים מרוויחים לכאורה. בעלי האתר מרוויחים מהתשלום שהגולשים משלמים; הגולשים עצמם מרוויחים את הסיכוי לקנות מוצר יקר במחיר מגוחך. ככול שהגולש משקיע יותר זמן באתר הוא מעלה את הסיכוי שלו לזכות שכן הוא לומד את האסטרטגיה הנכונה למי שרוצה לנצח במשחק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכרזים לווינר שבך! WIN1.CO.IL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלירן לוי

מאת: אלירן לוימסחר אלקטרוני18/06/101914 צפיות
מכרזים הפוכים מכרזים כמעט חינם מכירות פומביות האם משתלם לקנות בשיטות המכרזים השונות מה השיקולים?איך זוכים במוצרים כל כך יקרים בכל כך זול? - מאמר לווינרים! מכרזים , מכרז , מכירות פומביות ,מכרזים הפוכים , מכרזים כמעט חינם ,מכרזים לפני סגירה

מאת: אלירן לוימסחר אלקטרוני18/06/101250 צפיות
אספר לכם בקצרה על חווית הרכישה שלי באתר מכרזים מאמר קצר ובו כל הפרטים ותיאור החוויה המרגשת ,אפשר לומר שזאת לא היית רכישה רגילה בחנות פרטים נוספים במאמר...

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183254 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172818 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172702 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172120 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162418 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153704 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152730 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica