חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביום ובלילה - כך יהיה לך עור פנים בריא ורענן

מאת: Nashit Netקוסמטיקה18/06/20102097 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפוח יומיומי חיוני להגנה על העור מפני נזקי הסביבה ולשמירה על מראה פנים בריא ורענן. על כן, מומלץ לרכוש הרגלים של שגרת טיפוח יומית כבר בגיל העשרה.

מומלץ להקפיד ולהתאים את תכשירי טיפוח עור הפנים לסוג העור האישי ולא לנהור אחר מוצרי קוסמטיקה יוקרתיים שכן יתכן שהם אינם מתאימים לסוג העור והם עשויים לגרום לנזק.

סוד הטיפוח לכל סוגי העור טמון בשלושה צעדים בסיסיים:

  1. ניקוי העור
  2. החדרת לחות
  3. הגנה על העור

ניקוי עור הפנים

ניקיון יומיומי של העור מונע הצטברות של עודפי שומן ולכלוך, שעשויים לגרום לפצעונים וגירוי של העור. כמו כן, פעולת הניקוי פותחת את נקבוביות העור באופן המאפשר לשאר התכשירים לפעול ביתר יעילות.

יש לנקות היטב את עור הפנים לפי סוג התכשיר המתאים לך ביותר. באופן כללי, לעור שמנוני מומלץ להשתמש בסבון פנים (תרחיץ פנים) המייבש מעט את העור ואז לשטוף במים חמימים שכן מים חמימים פותחים את נקבוביות העור והן תקלוטנה את חומרי ההזנה טוב יותר.

לעור יבש מומלץ להשתמש במי פנים וחלב פנים על מנת ללחלח את העור ולמנוע התייבשות.

הזנת עור הפנים

קרם הלחות הכרחי לשמירה על גמישות העור וחיותו. העור מאבד הרבה מלחותו במהלך שעות היום, בין היתר בעקבות זעזועים שהוא עובר כגון: שינויי טמפרטורות, יובש, זיהום האויר וכדומה. לכן חשוב מאוד להחזיר לעור את הלחות הדרושה לו, וזאת כדי למנוע את הזדקנותו.

לאחר ניקוי יסודי של הפנים יש למרוח קרם לחות המותאם גם הוא לסוג העור: לעור שמן-רגיל – קרם לחות על בסיס מים ולעור יבש – קרם לחות על בסיס שמן צמחי כגון נבט חיטה או שמן גזר.כמו כן, מומלץ להשתמש בתכשירי לחות המכילים חומרים עשירים בלחות כגון: קולגן, חומצה הילאורונית וויטמין E.


הגנה על העור 

מחקרים מראים ש-80% מסימני ההזדקנות בעור הפנים (קמטים, קמטוטים, כתמים, פיגמנטציה וכו') מקורם בחשיפת עור הפנים לשמש ולא בתהליך ההזדקנות הטבעי. בעיקרון, ככל שעור הפנים נחשף פחות לשמש כך הוא גם מזדקן פחות. 

אי לכך, חשוב מאוד למרוח על העור קרם הגנה מהשמש עם מקדם הגנה גבוה בכל פעם שיוצאים החוצה. בקיץ, מומלץ למרוח את העור עם קרמים המכילים מקדם הגנה גבוה ככל האפשר (כגון קרם עם מקדם spf 30 ). בתקופת החורף מקדם ההגנה יכול להיות נמוך יותר (spf 15). יש להשתמש בתכשיר המיועד לעור הפנים, כלומר בעל מרקם עדין ולא שומני או לחלופין, ניתן להשתמש בקרם לחות המכיל כבר מסנן קרינה.

שגרת טיפוח בערב

יש להקפיד ולנקות היטב את העור לפני השינה. גם אם לא התאפרת, במשך היום העור סופח אליו המון לכלוך וחשוב להסירו לפני השינה.

באם עדיין יש על הפנים שאריות איפור, כדאי להשתמש במסיר איפור המותאם לעור. את איזור העיניים מומלץ לנקות  בתכשיר ניקוי היפואלרגני המותאם להסרת איפור עיניים שהינו עדין ביותר. 

לאחר הסרת האיפור במלואו יש לנקות את הפנים שוב (כמו בשגרת הבוקר) ולמרוח קרם לחות. לבעלות עור יבש מומלץ להשתמש בקרם לילה עשיר.

זכרי!  ניקוי האיפור מכל הפנים והעיניים לפני השינה הוא חובה. שינה עם איפור לא בריאה ועלולה לגרום לזיהומים ולגירויים . לכן, גם אם חזרת מאוחר ואת עייפה,  אל תוותרי על ניקוי יסודי של העור והזנתו בקרם לחות. בבוקר, העור יגיד לך תודה !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נשית.נט - כל מה שרצית לדעת על יופי , טיפוח וקוסמטיקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nashit Net

מאת: Nashit Netהסרת שיער21/04/121282 צפיות
היום, תודות להתקדמות הטכנולוגית, הסרת שיער בלייזר הפכה לנחלת הכלל, גברים ונשים כאחד. יחד עם זאת, כמו לפני כל פרוצדורה רפואית, צצות כל מיני שאלות בדבר ההתאמה לטיפולי הסרת שיער או הסיכונים הכרוכים בהם. במיוחד עבורכם, ריכזנו את התשובות לשאלות הנפוצות ביותר...

מאת: Nashit Netקוסמטיקה03/04/121084 צפיות
באיזה טיפול קוסמטי אתם מעוניינים? אם מדובר בטיפול מורכב יותר מניקוי פנים "רגיל" - יתכן שאתם צריכים קוסמטיקאית רפואית. אז לפני שאתם פונים לקבלת טיפול קוסמטי מקוסמטיקאית, חשוב שתדעו להבדיל בין קוסמטיקאית "רגילה" לבין קוסמטיקאית רפואית...

מאת: Nashit Netאיפור10/04/111764 צפיות
ריסים מלאים, עבים וארוכים הם משאת נפשה של כל אישה, בכל גיל, ועל מנת להשיג את הריסים המושלמים, נשים מוכנות להשקיע הרבה מאמץ וכסף. ישנן כמה דרכים להשיג מראה של ריסים מלאים וסקסיים, החל משימוש במסקרה וכלה בתוספת ריסים מלאכותיים ובשימוש במעגל ריסים. במאמר נסקור את כל הדרכים...

מאת: Nashit Netניתוחים פלסטיים10/03/111070 צפיות
פרוצדורות רפואיות רבות, שעד לפני כשני עשורים שימשו רק לצורך רפואי גרידא, משמשות היום גם לצורך קוסמטי בלבד. אחת הפרוצדורות הנפוצות ביותר היא ניתוח הגדלת חזה, אשר הפכה לטרנד בקרב נשים מהעולם כולו.

מאת: Nashit Netאיפור26/08/101414 צפיות
כמו כל אישה, גם את רוצה להראות במיטבך: יפה, מטופחת ונחשקת. בחירה נכונה של מוצרי איפור תסייע לך בכך בדיוק כמו שבחירה במוצרים הלא נכונים – פשוט לא תעשה את העבודה. יש שלושה דברים שכדאי לתת עליהם את הדעת לפני רכישה של מוצרי איפור. כנסי למאמר ותדעי...

מאת: Nashit Netיופי וטיפוח - כללי13/07/101207 צפיות
הנגישות של הטיפולים האסתטיים כיום גרמה לכך שאם בעבר נשים החליטו על מתיחת פנים או טיפול להצערת העור לקראת גיל 60, היום תמצאו בקליניקות נשים רבות בגילאי ה-40 פלוס המבקשות להילחם בסימני הגיל ולרענן את מראה פניהן כבר עתה.

מאת: Nashit Netציפורניים27/06/101436 צפיות
כולנו רוצות ציפורניים חלקות, בריאות וזוהרות, אך אורח חיים עמוס, לחץ, הרגלי אכילה לא נכונים, עישון, אלכוהול ואפילו עבודות הבית יכולים לגרום לציפורניים לזעוק לעזרה. במיוחד לכן, העסוקות והטרודות שבינינו, להלן עשרה טיפים שיעזרו לכן לשמור על ציפורניים יפות, בריאות ומטופחות...

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187272 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152557 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152090 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152027 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151947 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151792 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151884 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica