חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער – כל מה שצריך לדעת...

מאת: Nashit Netהסרת שיער21/04/20121281 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לא מעט אזורים בגוף שרק המחשבה שהשיער לא יצמח בהם יותר לעולם הופכת אותנו מאושרות (וגם מאושרים, כמובן).  אם בהתחלת הדרך, הסרת שיער לצמיתות היתה מנת חלקם של בעלי הסבלנות, האמצעים וסף כאב גבוה במיוחד, הרי היום, תודות להתקדמות הטכנולוגית, הסרת שיער הפכה לנחלת הכלל, גברים ונשים כאחד.
כמו במקרים רבים אחרים, הביקוש מעלה את ההיצע, ואכן מכונים להסרת שיער צצים כפטריות לאחר הגשם ומציעים לנו הצעות אטרקטיביות כאלה ואחרות. הפיתוי אכן גדול, ונראה שזה הזמן לענות על כמה מהשאלות הנפוצות הקשורות להסרת שיער.

למי מתאימה הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בטכנולוגית אור (לייזר או IPL) מתאימה במיוחד לבעלי עור בהיר ושיער כהה, אך ישנם מכשירים בהם ניתן לטפל גם בבעלי גוון עור כהה. בעלי שיער לבן או ג'ינג'י לא מתאימים לטיפול.  בנוסף, ישנם מטופלים אשר לא מתאימים לטיפול כגון נשים בהריון, חולי סכרת, בעלי מחלות עור או אנשים הנוטלים תרופות המכילות סטרואידים. בכל מקרה, לפני שאתם מתחייבים לסדרת טיפולים להסרת שיער, חובה לעבור בדיקת התאמה על יד המטפל לאבחון גוון העור וצבע השיער ולקביעת ההתאמה לטיפול.

מהו המכשיר הטוב ביותר להסרת שיער?

היום קיימים מספר מכשירים העובדים בטכנולוגיות שונות ומטפל מקצועי יודע להתאים את המכשיר או הטכנולוגיה לאדם ספציפי ולתגובת המטופל לטיפול ואם יש צורך, לשנות אותו. במילים אחרות, המכשיר הטוב ביותר הוא זה המתאים ביותר למטופל, בהתחשב בגוון העור, צבע השיער, עובי השיער, איזור הטיפול ותגובת המטופל לטיפול.

מהו מספר הטיפולים שצריך לעבור עד לקבלת התוצאות הרצויות?

כמות הטיפולים הנדרשת משתנה ממטופל למטופל ותלויה גם בתכונות העור, השיער ובאזור המטופל. בדרך כלל, מדובר על 8-15 טיפולים עם מרווח מוגדר בין טיפול לטיפול (בדרך כלל כחודש וחצי-חודשיים) על מנת לאפשר לשערה להגיע לשלב בר טיפול. כבר לאחר שניים-שלושה טיפולים ניתן לראות כי כמות השיער פוחתת באופן משמעותי והשיער הופך להיות דליל יותר.

האם ישנם סיכונים בהסרת שיער בלייזר?

בגדול, אצל מטופל בריא, אשר עבר ייעוץ מקדים ונמצא מתאים לטיפול, הסיכוי לסיבוכים הוא מזערי. ובכל זאת, כיוון שמדובר בהליך רפואי, ייתכנו סיבוכים קצרי מועד והפיכים לטיפולי הסרת שיער בלייזר כגון: כוויות קלות או אדמומיות של העור אשר חולפים תוך מספר ימים, כתמי עור קלים אשר חולפים תוך כמה חודשים או תחושת צריבה קלה אשר חולפת מיד עם סוף הטיפול.

כיצד בוחרים מכון להסרת שיער?

לפני שאנו בוחרים מכון להסרת שיער, ישנם כמה דברים שכדאי לבדוק: שימוש בטכנולוגיות חדשניות, מגוון מכשירים וטכנולוגיות המאפשרות התאמה אישית לכל מטופל, פיקוח רפואי ויכולת תמיכה קלינית במקרה של סיבוכים אפשריים, רמת ניסיון מספקת של המטפלים, קיומם של נהלי בטיחות מוגדרים במהלך הטיפולים וכמובן שירות אדיב ומקצועי.
ישנם מכונים שאף מאפשרים לכם לשוחח עם מטופלים אחרים שעברו אצלם טיפולי הסרת שיער על מנת שתוכלו להתרשם ממקור ראשון על אופן הטיפול, המטפלים והמכון עצמו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נשית.נט - כל מה שרצית לדעת על יופי , טיפוח וקוסמטיקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nashit Net

מאת: Nashit Netקוסמטיקה03/04/121084 צפיות
באיזה טיפול קוסמטי אתם מעוניינים? אם מדובר בטיפול מורכב יותר מניקוי פנים "רגיל" - יתכן שאתם צריכים קוסמטיקאית רפואית. אז לפני שאתם פונים לקבלת טיפול קוסמטי מקוסמטיקאית, חשוב שתדעו להבדיל בין קוסמטיקאית "רגילה" לבין קוסמטיקאית רפואית...

מאת: Nashit Netאיפור10/04/111764 צפיות
ריסים מלאים, עבים וארוכים הם משאת נפשה של כל אישה, בכל גיל, ועל מנת להשיג את הריסים המושלמים, נשים מוכנות להשקיע הרבה מאמץ וכסף. ישנן כמה דרכים להשיג מראה של ריסים מלאים וסקסיים, החל משימוש במסקרה וכלה בתוספת ריסים מלאכותיים ובשימוש במעגל ריסים. במאמר נסקור את כל הדרכים...

מאת: Nashit Netניתוחים פלסטיים10/03/111069 צפיות
פרוצדורות רפואיות רבות, שעד לפני כשני עשורים שימשו רק לצורך רפואי גרידא, משמשות היום גם לצורך קוסמטי בלבד. אחת הפרוצדורות הנפוצות ביותר היא ניתוח הגדלת חזה, אשר הפכה לטרנד בקרב נשים מהעולם כולו.

מאת: Nashit Netאיפור26/08/101414 צפיות
כמו כל אישה, גם את רוצה להראות במיטבך: יפה, מטופחת ונחשקת. בחירה נכונה של מוצרי איפור תסייע לך בכך בדיוק כמו שבחירה במוצרים הלא נכונים – פשוט לא תעשה את העבודה. יש שלושה דברים שכדאי לתת עליהם את הדעת לפני רכישה של מוצרי איפור. כנסי למאמר ותדעי...

מאת: Nashit Netיופי וטיפוח - כללי13/07/101205 צפיות
הנגישות של הטיפולים האסתטיים כיום גרמה לכך שאם בעבר נשים החליטו על מתיחת פנים או טיפול להצערת העור לקראת גיל 60, היום תמצאו בקליניקות נשים רבות בגילאי ה-40 פלוס המבקשות להילחם בסימני הגיל ולרענן את מראה פניהן כבר עתה.

מאת: Nashit Netציפורניים27/06/101436 צפיות
כולנו רוצות ציפורניים חלקות, בריאות וזוהרות, אך אורח חיים עמוס, לחץ, הרגלי אכילה לא נכונים, עישון, אלכוהול ואפילו עבודות הבית יכולים לגרום לציפורניים לזעוק לעזרה. במיוחד לכן, העסוקות והטרודות שבינינו, להלן עשרה טיפים שיעזרו לכן לשמור על ציפורניים יפות, בריאות ומטופחות...

מאת: Nashit Netקוסמטיקה18/06/102097 צפיות
טיפוח יומיומי חיוני להגנה על העור מפני נזקי הסביבה ולשמירה על מראה פנים בריא ורענן. על כן, מומלץ לרכוש הרגלים של שגרת טיפוח יומית כבר בגיל העשרה. סוד הטיפוח לכל סוגי העור טמון בשלושה צעדים בסיסיים:ניקוי העור, החדרת לחות והגנה על העור מפני נזקי הסביבה. שלושת הצעדים הנ"ל יבטיחו שגם לך יהיה עור זוהר, בריא ורענן...

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818355 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184311 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142337 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142571 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144014 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144367 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148364 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica