חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

"זה הזמן להתחיל" - טיפולים אסתטיים לגילאי 40 פלוס

מאת: Nashit Netיופי וטיפוח - כללי13/07/20101206 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההתקדמות הטכנולוגית שחדרה בשנים האחרונות לתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטיקה הרפואית גרמה לכך שיותר ויותר נשים פונות היום לטיפולים אסתטיים כיוון שאלה הפכו לקלים ונגישים יותר מבעבר.

הסלוגן המוביל היום הוא "העולם שייך לצעירים". לכן רובנו מנסות לשמור על חזות צעירה ורעננה בכל דרך אפשרית : היריון בגילים מאוחרים, רכישת בגדים במראה "צעיר" וכמובן פנייה לטיפולים אסתטיים ופלסטיים רלוונטיים...

עובדה מעניינת היא שהנגישות של הטיפולים האסתטיים גרמה לכך שאם בעבר נשים החליטו על מתיחת פנים או טיפול להצערת העור לקראת גיל 60, היום תמצאו בקליניקות נשים רבות בגילאי ה-40 פלוס המבקשות לרענן את מראה פניהן או אזורים אחרים בגופן.

אין פלא, אם כך, שהזינוק החד ביותר נרשם בפנייתן של נשים בגילאים אלה דווקא, המחפשות פיתרונות פלסטיים לטשטוש סימני הגיל שהתחילו לפתע להופיע: הקמטים בפנים, דלדול העור בצוואר, טיפול בכתמים ופיגמנטציה, הרמת חזה, חיטוב הגוף ועוד.
מסתבר שגם המומחים מסכימים ותומכים בתופעה החדשה. הם מאשרים כי אכן עדיף לבצע ניתוח מתיחת פנים (או כל פרוצדורה אסתטית אחרת) בגיל מוקדם יותר כיוון שאז רקמת העור עדין בריאה ואלסטית ולכן התוצאות המתקבלות טובות יותר ומחזיקות מעמד לאורך זמן ארוך יותר.

היום, תחום הטיפולים האסתטיים מסוגל לתת מענה לטווח רחב של בעיות הקשורות לטשטוש סימני הגיל: החל ממתיחת פנים, וכלה בטיפולי הצערת העור, הרמת עפעפיים, שאיבות שומן ועוד.
אין ספק שהנגישות והפופולאריות של הטיפולים האסתטיים בשילוב טווח רחב של פתרונות המוצעים לטיפול בכל בעיה, אכן הפכה את המלחמה בסימני הגיל לנורמה חברתית מקובלת.

במאמר " קמטים? עור רפוי? - תשמעו מה יש למומחים להגיד... " קיבצנו יחד כמה מומחים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה על מנת לשמוע מהם מה יש לתחום להציע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נשית.נט - כל מה שרצית לדעת על יופי , טיפוח וקוסמטיקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nashit Net

מאת: Nashit Netהסרת שיער21/04/121282 צפיות
היום, תודות להתקדמות הטכנולוגית, הסרת שיער בלייזר הפכה לנחלת הכלל, גברים ונשים כאחד. יחד עם זאת, כמו לפני כל פרוצדורה רפואית, צצות כל מיני שאלות בדבר ההתאמה לטיפולי הסרת שיער או הסיכונים הכרוכים בהם. במיוחד עבורכם, ריכזנו את התשובות לשאלות הנפוצות ביותר...

מאת: Nashit Netקוסמטיקה03/04/121084 צפיות
באיזה טיפול קוסמטי אתם מעוניינים? אם מדובר בטיפול מורכב יותר מניקוי פנים "רגיל" - יתכן שאתם צריכים קוסמטיקאית רפואית. אז לפני שאתם פונים לקבלת טיפול קוסמטי מקוסמטיקאית, חשוב שתדעו להבדיל בין קוסמטיקאית "רגילה" לבין קוסמטיקאית רפואית...

מאת: Nashit Netאיפור10/04/111764 צפיות
ריסים מלאים, עבים וארוכים הם משאת נפשה של כל אישה, בכל גיל, ועל מנת להשיג את הריסים המושלמים, נשים מוכנות להשקיע הרבה מאמץ וכסף. ישנן כמה דרכים להשיג מראה של ריסים מלאים וסקסיים, החל משימוש במסקרה וכלה בתוספת ריסים מלאכותיים ובשימוש במעגל ריסים. במאמר נסקור את כל הדרכים...

מאת: Nashit Netניתוחים פלסטיים10/03/111070 צפיות
פרוצדורות רפואיות רבות, שעד לפני כשני עשורים שימשו רק לצורך רפואי גרידא, משמשות היום גם לצורך קוסמטי בלבד. אחת הפרוצדורות הנפוצות ביותר היא ניתוח הגדלת חזה, אשר הפכה לטרנד בקרב נשים מהעולם כולו.

מאת: Nashit Netאיפור26/08/101414 צפיות
כמו כל אישה, גם את רוצה להראות במיטבך: יפה, מטופחת ונחשקת. בחירה נכונה של מוצרי איפור תסייע לך בכך בדיוק כמו שבחירה במוצרים הלא נכונים – פשוט לא תעשה את העבודה. יש שלושה דברים שכדאי לתת עליהם את הדעת לפני רכישה של מוצרי איפור. כנסי למאמר ותדעי...

מאת: Nashit Netציפורניים27/06/101436 צפיות
כולנו רוצות ציפורניים חלקות, בריאות וזוהרות, אך אורח חיים עמוס, לחץ, הרגלי אכילה לא נכונים, עישון, אלכוהול ואפילו עבודות הבית יכולים לגרום לציפורניים לזעוק לעזרה. במיוחד לכן, העסוקות והטרודות שבינינו, להלן עשרה טיפים שיעזרו לכן לשמור על ציפורניים יפות, בריאות ומטופחות...

מאת: Nashit Netקוסמטיקה18/06/102097 צפיות
טיפוח יומיומי חיוני להגנה על העור מפני נזקי הסביבה ולשמירה על מראה פנים בריא ורענן. על כן, מומלץ לרכוש הרגלים של שגרת טיפוח יומית כבר בגיל העשרה. סוד הטיפוח לכל סוגי העור טמון בשלושה צעדים בסיסיים:ניקוי העור, החדרת לחות והגנה על העור מפני נזקי הסביבה. שלושת הצעדים הנ"ל יבטיחו שגם לך יהיה עור זוהר, בריא ורענן...

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185556 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183974 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184123 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184245 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173007 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172305 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172297 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica