חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מקום לחתונה מה שואלים?

ודאי נתקלתם לא פעם בשאלה הנפוצה:" אם אני הולך לפגישה עם x, מה אני צריך לשאול אותו?" זאת אומרת שגם כדי לשאול, צריך לדעת מה לשאול.

הרבה פעמים אנו נתקלים בפורומים של החתונה בשאלה הזאת: "מחר אנחנו הולכים לראות מקומות לחתונה. מה צריך לשאול אותם?"


נתחיל קודם מהתחלה: מתי לא צריך לשאול אף שאלה. ובכן, לא צריך לשאול כלום כאשר:
-המקום לא יפה בעיניכם ולא הייתם רוצים לערוך בו את החתונה שלכם
-התחזוקה של המקום לא מספקת
-המיקום הגיאוגרפי לא מתאים לאורחי החתונה
-האיש היושב מולכם לא משדר אמינות/מקצועיות/סימפטיה.


אם עברתם בהצלחה על ארבעת הלאו-ים , זה הזמן להתחיל לשאול שאלות. כדי שתוכלו לשאול הרבה שאלות, וגם לזכות לתשובות הולמות, אנא תטרחו לקבוע פגישה מראש עם איש המכירות. הדבר מבטיח פגישה נינוחה וזמן סביר לקבלת התשובות.
ואלה השאלות שכדאי לשאול, לדעתי, לקראת חתונה:


-מה מספר האורחים המינימאלי שהם מסכימים לקבל ? במקרה שיש לכם מעט אורחים והחתונה שלכם קטנה.השאלה באה להבטיח שלא תבזבזו את זמנכם - ואת זמנו של איש המכירות- לשווא.
-אם, לחילופין, יש לכם חתונה גדולה, תשאלו מה המספר המקסימאלי של אורחים שיכולים להימצא במקום. על השאלה הזאת, כמעט ללא יוצא מן הכלל, איש המכירות יענה בשיטה היהודית המסורתית-הווה אומר, בשאלה:
-כמה אורחים יש לכם?
אם תתפתו לענות על השאלה בכנות, יש מעט מאד אנשי מכירות הגונים דיים כדי להודות שהמקום צר מלהכיל אתכם. רובם "יגמישו" את הקירות, כך שהם יתאימו למספר האורחים שבחתונה שלכם.היזהרו ותחזרו על השאלה בעקשנות:
-כמה אורחים נכנסים ?
אם איש המכירות עקשן ושואל שוב:
-אבל כמה אורחים יש לכם בחתונה?
תענו:
-אנחנו עוד לא יודעים. רשימת האורחים לחתונה לא סופית.


אגב, מובטח לכם שזה איננו שקר: כל יום, עד ליום שלפני החתונה, אתם או הוריכם תיזכרו בעוד משפחה ששכחתם להזמין, כך שמצפונכם יכול להיות שקט.אם איש המכירות נשבר ואומר מספר שהוא קטן ממספר האורחים שלכם, חבל להישאר במקום. לכו חפשו מקום אחר לחתונה. אם , לחילופין, המקום גדול דיו, אפשר להמשיך לשאלה הבאה

.
-מה דרגת הכשרות של האוכל במקום? (ודאו שזה תואם את דרישות המשפחות).
-מה מחיר המנה הסטנדרטית? אם התשובה מתאימה או קרובה לתקציבכם, המשיכו לשאלות הבאות.
-מה מחיר האקסטרות?
-כמה עולה מערכת ההגברה? (להשכרה-לא לקניה, על אף שלפעמים המחיר כל-כך גבוה עד שנדמה שרוצים למכור לכם את מערכת ההגברה).
-כמה עולה ההשכרה של מערכת התאורה? מה האלטרנטיבה כשרוצים לוותר על התאורה?
-האם האוכל מוגש לשולחנות או שהוא נמצא במזנונים?
- (אם מדובר על הגשה)מה מספר המלצרים לכל מאה אורחים בחתונה? הנחיה כללית: שרות טוב לאורחי החתונה שלכם דורש מינימום מלצר אחד על 20 איש-כלומר, על כל שני שולחנות, מלצר אחד. שרות מוקפד דורש מלצר על כל עשרה ולעתים על כל שמונה אורחים. אל תתרגשו יתר על המידה מהנדיבות במספר המלצרים, כיון שאתם אלה שהולכים לשלם טיפ על כל מלצר...


ואם במזנונים עסקינן:
-מה מספר נקודות ההגשה במזנונים? המפתח שנדרש כדי למנוע תור במזנון של החתונה הוא מזנון על כל 70 איש. חלקו את מספר האורחים ל-70 ותגלו מה מספר המזנונים הנדרש.
-מה הרזרבה המובטחת?
-מה שעת הסיום של החתונה? האם צריך לשלם על שעה נוספת-ואם כן, כמה?
-האם יש חניה חופשית או בתשלום? ואם יש חניה, לכמה מכוניות היא מספיקה? אגב: אתם צריכים חניה ל-40% מסך כל האורחים, כיון שמגיעים לרוב בזוגות ולפעמים אפילו 4-5 אורחים באותו רכב.מתקשים בחישוב אחוזים? אתם רואים שהמורה לחשבון צדקה כשאמרה שחשבון חשוב בחיים?
-האם יש שמירה והכוונה בחניה?
-האם יש אבטחה במקום?
-מה הרישיונות של המקום?


כאן עלינו להרחיב מעט: האידיאל זה מקום לחתונה בעל רישיון עסק בתוקף. באולמות אירועים ובתי מלון, זה קיים. בגנים, זה נדיר.אם אין רישיון עסק, חייבים להיות, לפחות: רישיון מהמשטרה, ממשרד הבריאות, ממכבי אש ותעודת ביטוח.


-מה העיצוב לשולחנות החתונה, לחופה ולכניסה , שמעניק המקום?
אם, חלילה, יש לכם בחתונה אורחים נכים, בררו:
-האם יש גישה ושירותים לנכים?


אלו השאלות החיוניות והראשוניות בבירור במקום החתונה. כל אחד מכם ימצא ודאי עוד שאלות כאלה ואחרות, אבל אלה השאלות הנדרשות, בגדול. יש גם דברים ספציפיים שפוסלים מקומות מסוימים, אבל אלה דברים שנמסרים מפה לאוזן ? וזה לא המקום להזכיר אותם.

מזל טוב וחתונה מוצלחת.

 



תגיות המאמר: מקום לחתונה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רן ביטון מנכ"ל חברת לי קל חתונה  מעל 26.000 מתחתנים במשך עשרים שנים של אירועים. www.lee-kal.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן ביטון

מאת: רן ביטון תוכנה28/08/111596 צפיות
אבל מה אפשר לעשות אם דווקא כעת המחשב לא תקין? איך שוכרים טכנאי מחשבים? האם ניתן להגן על המחשב הביתי ללא כל וירוס? אילו מחשבים חדשים הכי מומלצים לרכישה?

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות – כללי21/06/102041 צפיות
אם המחיר נשמע לכם יקר מדי אבל אתם ממש אוהבים את המקום נסו לנהל משא ומתן, אם יש לכם חתונה גדולה זה אפשרי חתונה קטנה? זה יהיה קשה, נסו להתפשר תאריך החתונה.

מאת: רן ביטון הפקות אירועים21/06/101482 צפיות
איך מארגנים חגיגת בר מצווה שתשקף את מלוא חשיבותו של היום המיוחד ומהן האפשרויות הקיימות לציון האירוע? איך מוציאים גן אירועים אולם ואיך עושים זאת נכון?

מאת: רן ביטון הפקות אירועים18/06/101488 צפיות
בפגישה עם מפיק תצטרכו להחליט ביחד עם מספר דברים חשובים למשל: היכן תרצו לחגוג? אולם? גן אירועים קטן? מסעדה?

מאת: רן ביטון חתונות17/06/101457 צפיות
עבודה טובה של צלם לשם הדגמה, משפיעה הן על המארגנים והן על המוזמנים - אוכל טוב, שתייה טובה, מוסיקה מקפיצה, סרט חתונה ערוך בצורה מקצועית, צוות הגשה נעים הליכות - כולם אחראים להפוך את האירועים הכי משעממים לאירועים הכי מדהימים, או אירוע שנועד לרגש לאירוע שעדיף שלא התרחש.

מאת: רן ביטון להקות אירועים28/05/101857 צפיות
מחיר תקליטן לחתונה נע בין 3,000-6,000 ₪, בעוד תקליטן לבר מצווה עולה כמחצית. תקליטן אשר דורש מחיר שנשמע לכם נמוך מדי כנראה שאינו בטוח בעצמו, ועדיף לבחור באדם מנוסה יותר לעבודה.

מאת: רן ביטון צילום אירועים28/05/101711 צפיות
אם אתם מעוניינים לשכור לאירוע שלכם גם צלם וידאו וגם צלם סטילס, מומלץ לשכור צוות צלמים לחתונה מאותו הסטודיו, מכיוון שכך ניתן לחסוך עשרות אחוזים על המחיר הסופי.

מאמרים נוספים בנושא אירועים וחתונות

מאת: נעה בן אריאליאירועים וחתונות17/11/099723 צפיות
"עם הצלחה לא ניתן להתווכח", אומר הפתגם המוכר, ומעצבת שמלות הערב והכלה גלית רוביניק היא בלי ספק סיפור הצלחה שלושה מרכיבים עומדים בבסיס הצלחה זו – יחס אישי וחם, אכפתיות, אמינות ומקצועיות "אני מתרגשת בכל פעם מחדש מהיכולת שלי להגשים לכלה את חלומה ולהפוך אותה לערב אד לסינדרלה מן האגדות", היא אומרת. ידידיה של מעצבת שמלות הערב והכלה גלית רביניק מעידים עליה כי הרגעים המאושרים ביותר בחייה הם אלה בהם ניצבת בפניה אחת מלקוחותיה, הכלה העתידית, כשהיא לבושה לראשונה בשמלה שהיא עיצבה.

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות06/11/099436 צפיות
על פ"י הרבנות ניתן לערוך חופה עד שעה אחת בצהריים, אם אתם רוצים להמשיך את האירוע לאחר כניסת השבת תהיה לכם בעיה, במקרה כזה רוב המקומות שפתוחים גם בשבת אינם כשרים, הרבנים מסרבים לחתן את החתן והכלה במקום לא כשר, אם תרצו תוכלו להמשיך את המסיבה במקום אחר.

מאת: רייט קליקאירועים וחתונות29/10/098955 צפיות
החיים של כולנו שזורים בשלל שמחות, כנסים, אירועים ומסיבות. בכל פעם שאנו מגיעים לתכנון האירוע הבא, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או כנס עסקי, הזיעה הקרה מתחילה לבצבץ, לחץ הדם מרקיע שחקים והציפורניים נכססות עד הבשר... אבל למה בעצם? אז לפני שלוקחים שני וואליום, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולקבוע מספר פרמטרים חשובים שחשוב להתעכב עליהם בבחירת אולם אירועים:

מאת: norit378אירועים וחתונות28/10/098814 צפיות
בלונים לחתונה | בלונים לבר מצווה | בלונים ליום נישואין - ועוד

מאת: רוני חרמוןאירועים וחתונות26/10/099256 צפיות
מה זה בעצם השכרת וילה לאירוע שלכם? ובכן ללילה אחד מאושר בתוך וילה לאירועים יכולה להפוך מפגש משפחתי פשוט לחגיגת פינוק בלתי נגמרת.

מאת: אביב חייםאירועים וחתונות25/10/099448 צפיות
מתחתנים? חוגגים בר/בת מצווה? חשבתם להזמין חברה שמפיקה מגנטים לאירועים? במאמר הבא תוכלו להבין איך הכל עובד. כל מה שלא יספרו לכם. תוכלו לדעת ממה להיזהר ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים.

מאת: דקלה שאירועים וחתונות25/10/098966 צפיות
קיימים בשוק תקליטנים רבים ואין ספק שלמצוא תקליטן מתאים לאירוע זו משימה לא קלה. כאשר מחפשים תקליטן לאירוע מסויים השאלה היא איזה תקליטן יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. האם כדאי לקחת תקליטן שעובד לבד או שכדאי לשכור תקליטן מחברה, האם התקליטן הוא מאזור מגוריכם והאם צריך להתפשר על בעל מקצוע זה בגלל מרחק. בואו לקרוא על בחירת תקליטנים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica