חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות לחתונה

זה נשמע אבסורדי: חתונה היא התגלמות המסורת, אז מה לחתונה ולטרנדים? תתפלאו- גם בחתונה יש אופנה! בואו נעבור על כמה טרנדים של השנה. אז מה יש לנו היום?

ראשית, מיקום החתונה. כבר לא מתכננים חתונות במקום שמחייב טיול שנתי. מחפשים מקומות קרובים ונגישים יותר, כדי למתן את כמות הפקקים. אורחים שמגיעים עצבניים מהעמידה בפקקים הם כבר לא מצרך רצוי בחתונה. מעדיפים לבחור להתחתן במקום קרוב ונגיש לאורחים.

שנית, יש עדיפות גבוהה לקיום החתונה במקום עם נוף לים. מה רומנטי יותר מים פתוח ושמים פרוסים מעל? אידיאלי לחתונה חלומית! כמובן שיש עוד כמה תנאים: משטח נוח לריקודים, דשא לישיבה רגועה עם ירוק בעיניים, חופה על רקע השקיעה ? בקיצור, חתונה מושלמת!

אם פעם חיפשו לערוך את החתונה על החול ממש, היום כבר מעדיפים נוחות. האורחות גילו שהעקבים שקעו בחול, כך שכל עקב הפך ל"עקב אכילס". לא עוד! החול נשאר על החוף, אבל מניחים מעליו דק מעץ, כדי להקל על ההליכה מבלי לפגוע ברומנטיקה של החתונה.

ואחרון חביב בקטע זה: עדיפות עליונה למקומות פתוחים לקבלת הפנים בחתונה, אבל מעבר למקום ממוזג לאירוע עצמו. הזוגות מחפשים את השילוב המושלם בין הרומנטיקה של החולמים, לנוחות של המפונקים. בקיצור: חתונה מושלמת, לכל טעם.

בקבלת הפנים לחתונה יש פינות ישיבה אלטרנטיבית, שהשנה תפסו שטח נרחב. יותר ספות, שולחנות גבוהים וכסאות בר, כריות מפוזרות, כורסאות קש קלוע, ועוד.

לגבי הכיבוד בחתונה : נעלמות ערימות האוכל על פלטות ענקיות, ובתמורה צצות צלוחיות עם מנות קטנות ומיוחדות. זה לא אומר שתישארו רעבים, אבל בטוח שתעריכו הרבה יותר את מה שיש בצלוחית, כי רואים כל ביס.

 לעתים, המנה כולה בגודל של ביס אחד...בנוסף: פחות עמידה בתור ליד המזנונים, יותר מלצרים מסתובבים. המלצר ניגש לכל אורח בחתונה ומציע מנה קטנה ואיכותית, מוגשת על קיסם בלווי רוטב, למשל.

ולגבי האוכל עצמו: יש נטייה לחזור לשיטות ההגשה של פעם. במובן של "ההיסטוריה חוזרת", ההיסטריה של המזנונים מעט עוזבת. כמובן שיש גישה שונה גם בהגשה. למשל, הגשה אמריקאית ,כשהצלחת מגיעה "בנויה" מהמטבח. המנה העיקרית, התוספות למיניהן וכו'. לחילופין: צלחת הגשה מרכזית ומסתובבת, כך שכל סועד מגיע לכל מנה ? או , נכון יותר, כל מנה מגיעה לכל סועד.

פרט נוסף: בר קפה ותה שפתוח מתחילת הערב ועד סופו. הגעתם לחתונה עייפים מיום העבודה ומהפקקים שבדרך? שתו ספל קפה ותתעוררו! קפה שחור, פילטר, אספרסו,קפוצ'ינו ? בקיצור, לא צריך להמתין עד סוף החתונה כדי לחכות לנס!

יש עיצובים בתאורה : שנדליירים, נרות, נוריות בשרשראות תלויות על העצים, פנסים סיניים,לפידים. יותר תאורה אומנותית, דינאמית, לעתים מינימליסטית.

היזהרו רק לא להיסחף לחושך או לאפלולית. זאת חתונה, לא מועדון. לא הייתם רוצים לגרום לכך שצביקה א' המבושם יחבק בחום, בזכות החושך, את דודה אלגרה, שהיא בגילה של סבתא.

לגבי העיצובים בחתונה: הפרחים חזרו, ובגדול ? תרתי משמע. יש גם עזרים רבים:אגרטלים מעניינים, עציצים, כלים מיוחדים ועוד.

הבר בחתונה פחות אקטיבי, אבל יותר אפקטיבי. הכוונה שפחות רואים דמויות הזויות מסתובבות ברחבת הריקודים, אבל הבר נשאר פתוח לאורך כל הערב ומציע מכל טוב הארץ והחוץ-לארץ. אז נכון שזה מחייב אתכם לנוע לכוון הבר, אבל תוכלו לעשות זאת בקלות ובצעדי ריקוד. שמרו רק על קצב אחיד גם בחזרה מהבר, ולא רק בהגעה אליו-אם אתם יורדים לסוך דעתי...

לגבי מסכים: אם לא ניתן להציג עליהם את רחבת הריקודים, וותרו. לראות במשך כל החתונה דמויות סתמיות מרצדות לפני העיניים זה רק מסיט את תשומת הלב של האורחים מהחתונה ולעתים אף מעצבן לא מעט.

המון מזל טוב.

 



תגיות המאמר: גימיקים לחתונה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רן ביטון מנכ"ל חברת לי קל חתונה  מעל 26.000 מתחתנים במשך עשרים שנים של אירועים. www.lee-kal.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן ביטון

מאת: רן ביטון תוכנה28/08/111593 צפיות
אבל מה אפשר לעשות אם דווקא כעת המחשב לא תקין? איך שוכרים טכנאי מחשבים? האם ניתן להגן על המחשב הביתי ללא כל וירוס? אילו מחשבים חדשים הכי מומלצים לרכישה?

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות – כללי21/06/102037 צפיות
אם המחיר נשמע לכם יקר מדי אבל אתם ממש אוהבים את המקום נסו לנהל משא ומתן, אם יש לכם חתונה גדולה זה אפשרי חתונה קטנה? זה יהיה קשה, נסו להתפשר תאריך החתונה.

מאת: רן ביטון הפקות אירועים21/06/101478 צפיות
איך מארגנים חגיגת בר מצווה שתשקף את מלוא חשיבותו של היום המיוחד ומהן האפשרויות הקיימות לציון האירוע? איך מוציאים גן אירועים אולם ואיך עושים זאת נכון?

מאת: רן ביטון הפקות אירועים18/06/101484 צפיות
בפגישה עם מפיק תצטרכו להחליט ביחד עם מספר דברים חשובים למשל: היכן תרצו לחגוג? אולם? גן אירועים קטן? מסעדה?

מאת: רן ביטון חתונות17/06/101452 צפיות
עבודה טובה של צלם לשם הדגמה, משפיעה הן על המארגנים והן על המוזמנים - אוכל טוב, שתייה טובה, מוסיקה מקפיצה, סרט חתונה ערוך בצורה מקצועית, צוות הגשה נעים הליכות - כולם אחראים להפוך את האירועים הכי משעממים לאירועים הכי מדהימים, או אירוע שנועד לרגש לאירוע שעדיף שלא התרחש.

מאת: רן ביטון להקות אירועים28/05/101853 צפיות
מחיר תקליטן לחתונה נע בין 3,000-6,000 ₪, בעוד תקליטן לבר מצווה עולה כמחצית. תקליטן אשר דורש מחיר שנשמע לכם נמוך מדי כנראה שאינו בטוח בעצמו, ועדיף לבחור באדם מנוסה יותר לעבודה.

מאת: רן ביטון צילום אירועים28/05/101707 צפיות
אם אתם מעוניינים לשכור לאירוע שלכם גם צלם וידאו וגם צלם סטילס, מומלץ לשכור צוות צלמים לחתונה מאותו הסטודיו, מכיוון שכך ניתן לחסוך עשרות אחוזים על המחיר הסופי.

מאמרים נוספים בנושא אירועים וחתונות

מאת: נעה בן אריאליאירועים וחתונות17/11/099718 צפיות
"עם הצלחה לא ניתן להתווכח", אומר הפתגם המוכר, ומעצבת שמלות הערב והכלה גלית רוביניק היא בלי ספק סיפור הצלחה שלושה מרכיבים עומדים בבסיס הצלחה זו – יחס אישי וחם, אכפתיות, אמינות ומקצועיות "אני מתרגשת בכל פעם מחדש מהיכולת שלי להגשים לכלה את חלומה ולהפוך אותה לערב אד לסינדרלה מן האגדות", היא אומרת. ידידיה של מעצבת שמלות הערב והכלה גלית רביניק מעידים עליה כי הרגעים המאושרים ביותר בחייה הם אלה בהם ניצבת בפניה אחת מלקוחותיה, הכלה העתידית, כשהיא לבושה לראשונה בשמלה שהיא עיצבה.

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות06/11/099431 צפיות
על פ"י הרבנות ניתן לערוך חופה עד שעה אחת בצהריים, אם אתם רוצים להמשיך את האירוע לאחר כניסת השבת תהיה לכם בעיה, במקרה כזה רוב המקומות שפתוחים גם בשבת אינם כשרים, הרבנים מסרבים לחתן את החתן והכלה במקום לא כשר, אם תרצו תוכלו להמשיך את המסיבה במקום אחר.

מאת: רייט קליקאירועים וחתונות29/10/098950 צפיות
החיים של כולנו שזורים בשלל שמחות, כנסים, אירועים ומסיבות. בכל פעם שאנו מגיעים לתכנון האירוע הבא, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או כנס עסקי, הזיעה הקרה מתחילה לבצבץ, לחץ הדם מרקיע שחקים והציפורניים נכססות עד הבשר... אבל למה בעצם? אז לפני שלוקחים שני וואליום, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולקבוע מספר פרמטרים חשובים שחשוב להתעכב עליהם בבחירת אולם אירועים:

מאת: norit378אירועים וחתונות28/10/098806 צפיות
בלונים לחתונה | בלונים לבר מצווה | בלונים ליום נישואין - ועוד

מאת: רוני חרמוןאירועים וחתונות26/10/099249 צפיות
מה זה בעצם השכרת וילה לאירוע שלכם? ובכן ללילה אחד מאושר בתוך וילה לאירועים יכולה להפוך מפגש משפחתי פשוט לחגיגת פינוק בלתי נגמרת.

מאת: אביב חייםאירועים וחתונות25/10/099443 צפיות
מתחתנים? חוגגים בר/בת מצווה? חשבתם להזמין חברה שמפיקה מגנטים לאירועים? במאמר הבא תוכלו להבין איך הכל עובד. כל מה שלא יספרו לכם. תוכלו לדעת ממה להיזהר ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים.

מאת: דקלה שאירועים וחתונות25/10/098957 צפיות
קיימים בשוק תקליטנים רבים ואין ספק שלמצוא תקליטן מתאים לאירוע זו משימה לא קלה. כאשר מחפשים תקליטן לאירוע מסויים השאלה היא איזה תקליטן יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. האם כדאי לקחת תקליטן שעובד לבד או שכדאי לשכור תקליטן מחברה, האם התקליטן הוא מאזור מגוריכם והאם צריך להתפשר על בעל מקצוע זה בגלל מרחק. בואו לקרוא על בחירת תקליטנים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica