חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך עושים חתונה מתוקה

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות21/03/20091229 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הישראלים אוהבים קינוחים ודברים מתוקים, רצוי כמה שיותר מתוק ומגוון גדול ככל האפשר. ישראלי רואה עוגה מפתה וזכר הדיאטה נשכח כלא היה. שימו אחד מאיתנו מול שולחן קינוחים מלא וצבעוני ותראו איך עיניו בורקות ורירו ניגר.

ואחרי שהדגשנו כמה כולם אוהבים את המתוק המתוק הזה, בואו נדבר על הקינוחים בחתונת החלומות שלכם. אחרי מנה ראשונה מושקעת, מנה עיקרית יקרה ואיכותית ומנות ביניים אין ספור, אם הקינוח לא יהיה שווה הכל ישכח. הרי יש לנו זכרון קצר. הקינוח אחראי לטעם הטוב שיש לאורחים בסיום החתונה, לזכרון המתוק מהאירוע ומכם - הזוג המאושר.

נתחיל מנושא הכשרות. בהנחה שאתם רוצים לשמור על כשרות החתונה (בשביל הרב והאורחים המקפידים) ובמידה והקייטרינג הוא בשרי, כמו ברוב החתונות, הקינוחים יהיו פרווה. אמנם בשנים האחרונות רמת קינוחי הפרווה השתפרה מאד, אולם עדיין, ולא משנה מה יגידו לכם - יש הבדל. אבל אין מה לעשות בנידון. כמובן שגם החלב לקפה יהיה צמחי. במידה והארוחה חלבית, כמובן שהקינוחים יהיו חלביים ואז הבעיה נפתרה.

ואחרי שאמרנו את זה, אפשר להמשיך לדברים הטעימים באמת. מגוון הקינוחים האפשריים לסיום הארוחה הוא גדול מאד ותלוי בטעמכם האישי, מידת ההשקעה הכספית, הגיוון שאתם רוצים ועונת השנה. חשוב מאד לגוון בין סוגי הקינוחים ולא להתמקד רק בפירות, או לחלופין רק בעוגות כבדות ומשמינות משוקולד.

סוגי הקינוחים נחלקים לעוגות, גלידות, קינוחים מיוחדים ופירות העונה. בתחום העוגות, אפשר למצוא את עוגת השוקולד הקלאסית, עוגת שכבות משוקולד ועוד וריאציות של עוגת שוקולד משולבת. כמובן שאסור לשכוח את מקומה של עוגת הגבינה המסורתית, כאשר אפשר להחליפה בעוגת גבינה עם פירורים או עוגת גבינה עם פירות יער. עוגת כרמל הפכה נפוצה מאד בתקופה האחרונה, כאשר גם עוגת ריבת חלב תעשה טוב לאורחים שלכם.
בתחום הגלידות, חייבים להקפיד לתת לפחות 2-3 סוגי גלידה. גלידת שוקולד זה Must, גלידת וניל גם היא נפוצה מאד ומתאימה לצידם של מרבית הקינוחים ולא יזיק אם יהיה גם טעם אחד חמצמץ לגיוון כמו לימון, אננס, תות וכדומה. לא לשכוח את הסורבה, שהוא טעים ומרענן בכל מצב.

במסגרת הקינוחים המיוחדים אפשר לציין את הסופלה, פאי התפוחים/דובדבנים/תות, מוס השוקולד, קרפים חמים עם קצפת או שוקולד וקרם הבוואריה הנצחי. אחד או שניים מאלו ישפרו מאד את מגוון הקינוחים בחתונה ויעלו פלאים את מצב הרוח.
קצת על עונות השנה... בקיץ, כדי להוסיף חלק מפירות העונה לחגיגית המתוק, על מנת להתחשב בשומרי הדיאטה ולאזן עם המאכלים עתירי הקלוריות. סברס יהיה נפלא כמנה אחרונה, כך גם אגסים, תפוחים אדומים, אבטיח הוא מאכל חובה בעונת הקיץ וגם מקומו של המלון אסור שישכח.


בחורף, לעומת זאת, אפשר לחגוג עם תותים וקצפת, גויאבות וכמובן כל פרי ההדר.
אחת השאלות החשובות היא איך לספק את כל מוצרי הפלא הללו לאורחים המורעבים לסוכר. האם הגשה על ידי מלצר ישירות לשולחן היא הפתרון הטוב? בטוח שזה הפתרון היפה והאסטטי, אולם הגשה לשולחן לא מאפשרת לכם לגוון יתר על המידה את בר הקינוחים. בר מרכזי וגדול יהיה מרשים יותר ורוב הסיכויים שהאורחים שלכם יהנו ממנו בהרבה. אין כמו ישראלי שעומד מול בר קינוחים גדול, שוטף את העיניים ואז מתחיל להעמיס על הצלחת.


כמובן שאם מורידים את הקינוחים הללו, ואת הארוחה כולה, עם כוס קפה טובה או תה רענן (נא לתת מספר סוגי תה - תהיו אניני טעם, מה יש), החוויה מושלמת והאורחים יצאו שביעי רצון ומחוייכים.

אז קינוח טעים וחתונה מוצלחת!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רן ביטון מנכ"ל חברת לי קל חתונה  מעל 26.000 מתחתנים במשך עשרים שנים של אירועים. www.lee-kal.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן ביטון

מאת: רן ביטון תוכנה28/08/111592 צפיות
אבל מה אפשר לעשות אם דווקא כעת המחשב לא תקין? איך שוכרים טכנאי מחשבים? האם ניתן להגן על המחשב הביתי ללא כל וירוס? אילו מחשבים חדשים הכי מומלצים לרכישה?

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות – כללי21/06/102037 צפיות
אם המחיר נשמע לכם יקר מדי אבל אתם ממש אוהבים את המקום נסו לנהל משא ומתן, אם יש לכם חתונה גדולה זה אפשרי חתונה קטנה? זה יהיה קשה, נסו להתפשר תאריך החתונה.

מאת: רן ביטון הפקות אירועים21/06/101477 צפיות
איך מארגנים חגיגת בר מצווה שתשקף את מלוא חשיבותו של היום המיוחד ומהן האפשרויות הקיימות לציון האירוע? איך מוציאים גן אירועים אולם ואיך עושים זאת נכון?

מאת: רן ביטון הפקות אירועים18/06/101484 צפיות
בפגישה עם מפיק תצטרכו להחליט ביחד עם מספר דברים חשובים למשל: היכן תרצו לחגוג? אולם? גן אירועים קטן? מסעדה?

מאת: רן ביטון חתונות17/06/101452 צפיות
עבודה טובה של צלם לשם הדגמה, משפיעה הן על המארגנים והן על המוזמנים - אוכל טוב, שתייה טובה, מוסיקה מקפיצה, סרט חתונה ערוך בצורה מקצועית, צוות הגשה נעים הליכות - כולם אחראים להפוך את האירועים הכי משעממים לאירועים הכי מדהימים, או אירוע שנועד לרגש לאירוע שעדיף שלא התרחש.

מאת: רן ביטון להקות אירועים28/05/101853 צפיות
מחיר תקליטן לחתונה נע בין 3,000-6,000 ₪, בעוד תקליטן לבר מצווה עולה כמחצית. תקליטן אשר דורש מחיר שנשמע לכם נמוך מדי כנראה שאינו בטוח בעצמו, ועדיף לבחור באדם מנוסה יותר לעבודה.

מאת: רן ביטון צילום אירועים28/05/101706 צפיות
אם אתם מעוניינים לשכור לאירוע שלכם גם צלם וידאו וגם צלם סטילס, מומלץ לשכור צוות צלמים לחתונה מאותו הסטודיו, מכיוון שכך ניתן לחסוך עשרות אחוזים על המחיר הסופי.

מאמרים נוספים בנושא אירועים וחתונות

מאת: נעה בן אריאליאירועים וחתונות17/11/099718 צפיות
"עם הצלחה לא ניתן להתווכח", אומר הפתגם המוכר, ומעצבת שמלות הערב והכלה גלית רוביניק היא בלי ספק סיפור הצלחה שלושה מרכיבים עומדים בבסיס הצלחה זו – יחס אישי וחם, אכפתיות, אמינות ומקצועיות "אני מתרגשת בכל פעם מחדש מהיכולת שלי להגשים לכלה את חלומה ולהפוך אותה לערב אד לסינדרלה מן האגדות", היא אומרת. ידידיה של מעצבת שמלות הערב והכלה גלית רביניק מעידים עליה כי הרגעים המאושרים ביותר בחייה הם אלה בהם ניצבת בפניה אחת מלקוחותיה, הכלה העתידית, כשהיא לבושה לראשונה בשמלה שהיא עיצבה.

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות06/11/099431 צפיות
על פ"י הרבנות ניתן לערוך חופה עד שעה אחת בצהריים, אם אתם רוצים להמשיך את האירוע לאחר כניסת השבת תהיה לכם בעיה, במקרה כזה רוב המקומות שפתוחים גם בשבת אינם כשרים, הרבנים מסרבים לחתן את החתן והכלה במקום לא כשר, אם תרצו תוכלו להמשיך את המסיבה במקום אחר.

מאת: רייט קליקאירועים וחתונות29/10/098950 צפיות
החיים של כולנו שזורים בשלל שמחות, כנסים, אירועים ומסיבות. בכל פעם שאנו מגיעים לתכנון האירוע הבא, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או כנס עסקי, הזיעה הקרה מתחילה לבצבץ, לחץ הדם מרקיע שחקים והציפורניים נכססות עד הבשר... אבל למה בעצם? אז לפני שלוקחים שני וואליום, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולקבוע מספר פרמטרים חשובים שחשוב להתעכב עליהם בבחירת אולם אירועים:

מאת: norit378אירועים וחתונות28/10/098806 צפיות
בלונים לחתונה | בלונים לבר מצווה | בלונים ליום נישואין - ועוד

מאת: רוני חרמוןאירועים וחתונות26/10/099249 צפיות
מה זה בעצם השכרת וילה לאירוע שלכם? ובכן ללילה אחד מאושר בתוך וילה לאירועים יכולה להפוך מפגש משפחתי פשוט לחגיגת פינוק בלתי נגמרת.

מאת: אביב חייםאירועים וחתונות25/10/099443 צפיות
מתחתנים? חוגגים בר/בת מצווה? חשבתם להזמין חברה שמפיקה מגנטים לאירועים? במאמר הבא תוכלו להבין איך הכל עובד. כל מה שלא יספרו לכם. תוכלו לדעת ממה להיזהר ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים.

מאת: דקלה שאירועים וחתונות25/10/098957 צפיות
קיימים בשוק תקליטנים רבים ואין ספק שלמצוא תקליטן מתאים לאירוע זו משימה לא קלה. כאשר מחפשים תקליטן לאירוע מסויים השאלה היא איזה תקליטן יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. האם כדאי לקחת תקליטן שעובד לבד או שכדאי לשכור תקליטן מחברה, האם התקליטן הוא מאזור מגוריכם והאם צריך להתפשר על בעל מקצוע זה בגלל מרחק. בואו לקרוא על בחירת תקליטנים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica