חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזרון טוב לשינה בריאה | מזרון טוב לילדים

מאת: Davidשינה 21/06/20101974 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נוחות- נוחות של מזרון היו דבר אשר אין שני לו. אתם מבלים בשכיבה על מזרון בין 7-9 שעות ביום ועליכם להבטיח לעצמכם נוחות מרבית. נוחות אינה רק עניין של "זה נראה לי נוח" אלא חייבת להיות נוחה בכל רמ"ח איברכם. מומלץ לקחת דגם של מזרון שחשקתם בו להתנסות בבית.  תיקחו את המזרון להתנסות של מספר ימים במהלכם תבדקו האם הוא מתאים לכם, נוח לכם וכו'. במהלך הימים תקבלו פרספקטיבה על טיבו של המזרון ובצורה כזאת תוכלו להפחית את הסיכוי לקנות מזרון שיום אחרי הקנייה כבר יעשה לכם כאב גב.

בריאות- הטיפ הכתוב למעלה הינו חשוב מאוד אולם מומלץ לצרף אליו גם את האלמנט הבריאותי של המזרון. כאשר אתם הולכים לקנות מזרון לילדים מומלץ לקנות מזרון שיספק את הנוחות המרבית עם התועלת הרפואית המקסימאלית. מומלץ לבדוק איזו תמיכה יש למזרון תמיכה מרכזית שתתמוך בעמוד השדרה ועוד. עם הבריאות שלכם ושל ילדכם לא משחקים. גם אם מציעים לכם מחיר זול יותר של מזרון ללא התנאי הרפואי אל תרכשו אותו.

אמינות- אמינות של מזרון אורטופדי יכול להיות ההבדל בין לקום כל בוקר עם כאבי גב או לא. מומלץ לקנות מזרון רק מחברה מורשה בעלת ניסיון ואמינות של שנים. גם אם תקבלו הצעה מחברה צעירה במחיר אטרקטיבי תבדקו אותה בשבע עיניים. איך בודקים אמינות? כיום בעידן המחשב קל מאוד לבדוק אמינות, בהקלקה אחת של שם החברה בגוגל תוכלו לקבל את כל הפרטים על החברה לרבות: מספר שנים שהיא עובדת, אירועים בהם הסתבכה,לקוחות החברה וכו'.

כיום בשוק של חברות המזרונים יש המון חברות, צריך לבדוק מי נחשבת לחברה אמינה ובעלת ניסיון. מי מציעה לכם מגוון רחב של מזרונים אשר יותאמו לכם וישמרו על הבריאות שלכם תך כדי נוחות מקסימאלית. האם המחירים של החברה נוחים. ורוב החברות מאפשרות להיכנס, לבדוק ולהתחדש במזרון חדש.

 



תגיות המאמר: מזרון, מזרונים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב ע"י שרות קופירייטינג לאתרים פלוס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת David

מאמרים נוספים בנושא שינה

מאת: דוד כהןשינה 01/10/161548 צפיות
אין דבר מעצבן יותר מלישון כאשר בין הזוג נוחר. אבל לא רק אנחנו סובלים אלא גם הוא. תסמונת דום נשימה בשינה מזיקה ומצביעה על בעיה רפואית הדורשת טיפול.

מאת: אפרתשינה 28/05/152979 צפיות
הפרעות שינה יכולות לשבש מאוד את איכות החיים, במיוחד אשר סובלים מן בעיות של הפרעות שינה באופן קבוע. לרוב, מי שסובל זמן מסוים מן הפרעות שינה נשלח על ידי הרופא המטפל שלו או על ידי רופא המשפחה להשגחה במרפאת שינה. במרפאה זו האדם ישן את הלילה כשהוא מחובר למכשירים שונים. כך בהשחתם של רופאים ואחיות ניתן לבסוף לגלות את הסיבה הרפואית הגורמת לבעיה של הפרעות שינה. לעתים הפרעות שינה נוצרים כתוצאה מעין קשיים לנשום במהלך הלילה מה שגורם לנחירות.

מאת: רובי אוזןשינה 06/04/151895 צפיות
כמה פעמים מצאתם את עצמכם ערים באמצע הלילה? מתהפכים מצד לצד, קמים ומתהלכים ברחבי הבית ועדיין מתקשים להירדם. הפרעות שינה מלוות רבים מאיתנו במהלך השבוע. מחקרים רבים מראים כי אחוזים גבוהים באוכלוסייה הבוגרת סובלים מהתופעה אשר פוגעת בתפקוד היומיומי וגורמת לנו לחוש תשושים ועייפים במהלך היום.

מאת: רובי אוזןשינה 23/02/151642 צפיות
רבים מאיתנו סובלים מכאבי גב וצוואר הנגרמים מסיבות שונות. במקרים שכאלה בחירת מזרן היא החלטה חשובה אשר תשפיע באופן ישיר גם על איכות השינה וגם על רמת הכאב. מזרן נוח הוא עניין של פרספקטיבה המשתנה בין אדם לאדם על פי הרגלי עבר ומבנה גופני. בחירת מזרן היא איננה החלטה שאנו עושים כל יום, לכן חשוב לבדוק את הנושא לעומק, להשוות בין סוגי המזרנים, להתנסות ורק בסוף להחליט. רבים מהמומחים לעמוד השדרה טוענים כי לקימורי גב שונים, מחויבת תמיכה שונה.

מאת: מלטוניןשינה 15/06/144543 צפיות
זמן השינה לו אנחנו זקוקים בנוסף לזמן השינה שאנחנו למעשה ישנים, משתנה במהלך שנות חיינו, כאשר הורמון המלטונין מהווה מרכיב חשוב בתהליך.

מאת: Daniel.Bשינה 20/05/144929 צפיות
כמעט כל מי שנוחר מכיר את התופעה הזאת: התעוררות בבהלה באמצע הלילה שנובעת מתחושת מחנק נוראית שמחייבת אתכם לחפש אחר אוויר לנשימה. אם זה קורה לכם הרבה פעמים בלילה, יכול מאוד להיות שאתם צריכים סיפאפ.

מאת: מלטוניןשינה 20/02/148675 צפיות
מלטונין בא לשקף למוח ולשאר איברי הגוף את שעות החשיכה במהלך היממה, כמו גם את עונות השנה וכל זאת בהתאם לזמן ולמקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica