חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפרעות שינה

מאת: רובי אוזןשינה 06/04/20151894 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפרעות שינה

כמה פעמים מצאתם את עצמכם ערים באמצע הלילה? מתהפכים מצד לצד, קמים ומתהלכים ברחבי הבית ועדיין מתקשים להירדם. הפרעות שינה מלוות רבים מאיתנו במהלך השבוע. מחקרים רבים מראים כי אחוזים גבוהים באוכלוסייה הבוגרת סובלים מהתופעה אשר פוגעת בתפקוד היומיומי וגורמת לנו לחוש תשושים ועייפים במהלך היום.

סיבות להפרעות שינה

הפרעות שינה יכולות להתקיים כתוצאה מסיבות שונות ומגוונות ביניהן לחץ ומתח מוגברים, חרדות מסוגים שונים, בעיות בריאותיות כגון קושי לנשום או בעייה בתפקוד הלב, עומס בעבודה, פעילות ספורטיבית בסמוך לשינה, ג׳ט לג, משקאות המכילים ריכוזים גבוהים של קפאין, אורח חיים לקוי ועוד. בנוסף חלק מהאנשים חשים את הקושי רק בשלב ההירדמות ולאחר מכן חווים שינה רציפה, אחרים סובלים משינה שאינה רציפה ומתעוררים כל שעה או שעתיים, ויש כאלה שפשוט ישנים שינה קלה, כלומר לא באמת ישנים עד הסוף וכל דבר קטן יכול להעיר אותם. סיבה נוספת שיכולה לגרום לבעיות שינה ולהקשות עלינו להירדם היא מזרן לא נוח.

הקשר שבין מזרן לא נוח לבעיות שינה

כאשר אנו ישנים על מזרן שלא תואם את הצרכים שלנו, ומסיבה כזו או אחרת המזרן לא נוח לנו או לא תומך בחלקי הגוף שלנו כפי שצריך, אנו עלולים לסבול מבעיות שינה. מזרני פולירון למשל, חברה עם שם וניסיון של 40 שנה בתחום המזרנים וחקר השינה, מציעה לכם מגוון רחב של מזרונים במבצע המתאימים למיטה זוגית, מזרן יחיד, מיטות ילדים ונוער. אנשי מקצוע המבינים בתחום יוכלו להתאים את המזרן למבנה הגוף שלכם ולוודא שרמת הקשיחות שלו מתאימה לכם. חשוב לבחור את המזרן המתאים לנו, אך אם אתם סובלים מבעיות שינה מסיבות נוספות שאינן קשורות באיכות המזרן, כדאי לבדוק ולטפל בבעיה מהשורש. את המזרן שתבחרו חשוב מאוד להתאים לצרכים הספיציפיים שלכם ואפילו מומלץ לנסות אותו במשך תקופת ניסיון בבית. זכרו למזרן עליו תבלו את מהלך הלילה, יש השפעה ישירה על איכות השינה שלכם ועל התפקוד שלכם ביום שלמחרת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רובי אוזן - "רובי ובן שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רובי אוזן

מאת: רובי אוזןקניות 17/11/151737 צפיות
אז עשיתם שיעורי בית, בדקת לגבי המזרנים המומלצים ביותר בשוק, בחנתם מזרונים במבצע וסוף כל סוף מצאתם את המזרן המושלם בהתאם לצרכים שלכם ולדרגת הקושי המועדפת עליכם. דעו לכם, שככל שתקפידו לשמור על המזרן שלכם טוב יותר, כך הוא יחזיק מעמד זמן רב יותר וישרת אתכם לאורך שנים רבות. תחזוקת המזרן מתחלקת לשתי קטגוריות: שמירה על צורתו של המזרן ושמירה על ניקיונו.

מאת: רובי אוזןימי הולדת21/10/151653 צפיות
אחד הדברים האהובים על כולנו, ובעיקר על הילדים שלנו הוא שוקולד. בכל צורה ובכל טעם, ילדים מתים על שוקולד. אם אתם מתלבטים איך לחגוג לילדכם יומולדת השנה, כדאי לכם לחשוב על סדנת שוקולד לילדים.

מאת: רובי אוזןמתכוני מתוקים21/10/152380 צפיות
שוקולד הוא חומר גלם עם קסם הייחודי רק לו, איתו כייף ונעים לעבוד. מן מרקם כזה שלא ניתן להחליפו במשהו אחר. טעם של שוקולד. סדנאות שוקולד מועברות במרכז ובאזורים שונים בארץ מהן ניתן ללמוד, על תהליך הכנת השוקולד ולשלבן עם אינספור אפשרויות. משוקולד אפשר להכין כל כך הרבה דברים. אחד הדברים היותר מיוחדים שאפשר לעשות בתור זוג הוא סדנת שוקולד זוגית.

מאת: רובי אוזןבעלי חיים - כללי19/10/155988 צפיות
בארץ שלנו, בעקבות מזג האוויר הנחשב לחם ברוב ימות השנה בשילוב צמחייה הגודלת באזורים רבים וחקלאות ענפה, הכשות נחש נפוצות הן בבני אדם והן בבעלי חיים. בארץ פזורות חוות סוסים רבות, חוות אלו ממוקמות לרוב סמוך לאותה צמחייה המעודדת מחייה של נחשים. השאלה היא כיצד סוסים מתמודדים עם הכשות נחש ומה ניתן לעשות במקרה שסוס מוכש?

מאת: רובי אוזןטיולים בארץ19/10/152019 צפיות
בין האלמנטים שהכי משפיעים על אופיו של ילד ועל רמת המסוגלות שלו להתמודד עם העולם בו אנו חיים הוא רמת הביטחון העצמי אותה הוא לומד לפתח במהלך שנותיו הראשונות. הסביבה היא הגורם בעל השפעה עמוקה והיא זו שמאפשרת לכל ילד לטפח את בטחונו העצמי או לחלופין לערער אותו. בין אם אנו מתייחסים לסביבה הלימודית כלומר לבית הספר או לגן, לסביבה המחבקת שהיא ברוב המקרים המשפחה שלנו הילד סופג כבר מגיל 0, התרחשויות ומצבי תיווך שונים שיטפחו את בטחונו העצמי.

מאת: רובי אוזןהפקת אירועים24/09/152485 צפיות
תכנון של אירוע כמו כנס בין אם מדובר בכנס מקצועי של חברה, כנס העוסק בתחום מסויים המאגד בתוכו קשת רחבה של אנשים מאותו תחום, תערוכה או פאנל נחשב ברוב המקרים להפקה של ממש. בכדי שהכנס יעבור בשלום וגם יזכה להצלחה, עלינו לחשוב על כל הפרטים הכי קטנים. במאמר הבא, נציג בפניכם את כל הפרמטרים הכי חשובים לארגון כנס מקצועי.

מאת: רובי אוזןגינון20/09/151393 צפיות
פרגולה היא תוספת מרשימה, המאפשרת להשלים את עיצוב הגינה ולהעניק לה מראה ייחודי ומעניין. היא נחשבת למבנה פשוט וזול באופן יחסי לבנייה, ומאפשרת לנו לארח בנוחות ובנעימות כמעט בכל חודשי השנה.

מאמרים נוספים בנושא שינה

מאת: דוד כהןשינה 01/10/161548 צפיות
אין דבר מעצבן יותר מלישון כאשר בין הזוג נוחר. אבל לא רק אנחנו סובלים אלא גם הוא. תסמונת דום נשימה בשינה מזיקה ומצביעה על בעיה רפואית הדורשת טיפול.

מאת: אפרתשינה 28/05/152979 צפיות
הפרעות שינה יכולות לשבש מאוד את איכות החיים, במיוחד אשר סובלים מן בעיות של הפרעות שינה באופן קבוע. לרוב, מי שסובל זמן מסוים מן הפרעות שינה נשלח על ידי הרופא המטפל שלו או על ידי רופא המשפחה להשגחה במרפאת שינה. במרפאה זו האדם ישן את הלילה כשהוא מחובר למכשירים שונים. כך בהשחתם של רופאים ואחיות ניתן לבסוף לגלות את הסיבה הרפואית הגורמת לבעיה של הפרעות שינה. לעתים הפרעות שינה נוצרים כתוצאה מעין קשיים לנשום במהלך הלילה מה שגורם לנחירות.

מאת: רובי אוזןשינה 23/02/151642 צפיות
רבים מאיתנו סובלים מכאבי גב וצוואר הנגרמים מסיבות שונות. במקרים שכאלה בחירת מזרן היא החלטה חשובה אשר תשפיע באופן ישיר גם על איכות השינה וגם על רמת הכאב. מזרן נוח הוא עניין של פרספקטיבה המשתנה בין אדם לאדם על פי הרגלי עבר ומבנה גופני. בחירת מזרן היא איננה החלטה שאנו עושים כל יום, לכן חשוב לבדוק את הנושא לעומק, להשוות בין סוגי המזרנים, להתנסות ורק בסוף להחליט. רבים מהמומחים לעמוד השדרה טוענים כי לקימורי גב שונים, מחויבת תמיכה שונה.

מאת: מלטוניןשינה 15/06/144543 צפיות
זמן השינה לו אנחנו זקוקים בנוסף לזמן השינה שאנחנו למעשה ישנים, משתנה במהלך שנות חיינו, כאשר הורמון המלטונין מהווה מרכיב חשוב בתהליך.

מאת: Daniel.Bשינה 20/05/144929 צפיות
כמעט כל מי שנוחר מכיר את התופעה הזאת: התעוררות בבהלה באמצע הלילה שנובעת מתחושת מחנק נוראית שמחייבת אתכם לחפש אחר אוויר לנשימה. אם זה קורה לכם הרבה פעמים בלילה, יכול מאוד להיות שאתם צריכים סיפאפ.

מאת: מלטוניןשינה 20/02/148675 צפיות
מלטונין בא לשקף למוח ולשאר איברי הגוף את שעות החשיכה במהלך היממה, כמו גם את עונות השנה וכל זאת בהתאם לזמן ולמקום

מאת: קינג דוידשינה 13/09/131716 צפיות
אין זה סוד גדול שאת שליש מחיינו אנו נוהגים לבלות בשינה, ובשל כך, רצוי מאוד שאיכות המזרונים עליהם אנו ישנים תהיה לא פחות ממצוינת. מי שאיננו נהנה בשעות הלילה משנה ערבה ורציפה, חש את התוצאות ביום שלמחרת. אנשים מסתובבים עייפים ונרגנים ולכן מאוד מתקשים לתפקד כנדרש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica