חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לבחירת ברכה לתינוק

מאת: דוד גרינברגצרכנות21/06/2010879 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם טיפוסים משקיענים או סתם כאלה שאוהבים להתבלט בכל צורה ומעשה, תמצאו כאן מספר פתרונות נהדרים של עיצובי ברכה לתינוק שתהיה מתנה בפני עצמה...

הדרך הקלה והמפתה ביותר היא לרכוש ברכה מהמדפים עמוסי הברכות שנמצאים בכל חנות מתנות, זוהי הדרך מהירה להשלמת מתנה ללידה.

עד כמה שחלק מהברכות הללו יכולות להיות מתוקות ועם איורים מתוקים לא פחות, עדיף לנצל את הכסף למשהו מיוחד שיתאים לרגע מיוחד כמו זה.

חלק מחנויות המתנות עובדות עם מעצבים שהינם אנשים יצירתיים ביותר אשר ידעו לספק עבורכם ברכה שהיא גם מתנה.

כמה דוגמאות לרעיונות מצוינים ליצירת ברכות שהן גם מתנה –

חמסה מעוטרת שעליה כתובה הברכה.

שעון קיר מעליו איורים של דמויות קומיקס מוכרות ועם ברכה כתובה עליו.

מסגרת לתמונה- אותה ניתן לעטר ולרשום ברכה מסביבה/ מאחורה , מה שנותר להורים זה רק להוסיף תמונה של הרך הנולד .

הדפסת ברכה על אחד מהפריטים שרכשתם לתינוק- כמו חולצה, חלוק,אוברול ועוד...

אם אתם אוהבים ליצור דברים שכאלה בעצמכם, גשו לחנות הפנאי הקרובה בה תצטיידו בחתיכת העץ הבתולית והנקייה וריכשו את האביזרים אשר עימם תהיו מעוניינים לקשט את החמסה/ השעון/ מסגרת לתמונה אשר רכשתם.

ישנו מגוון אפשרויות כה רחב שיתאים לכל כיס ולכל מצב רוח, אם מדובר בצבעי אקריליק או טוליפ, באבני חן, בדפי זהב ודבקים להרכבת כל האביזרים על משטח העץ.

העבודה פשוטה ואינה מסובכת כלל, והתוצאה המתקבלת הינה ברכה לתינוק שהינה כה ייחודית ויותר מכך- בעלת מגע אישי ששבא מכל הלב.

כל הברכות הללו יכולות לעטר בצורה צבעונית וחגיגית את רחבי החדר של התינוק החדש במשפחה ולהיות גם מזכרת נעימה לעין וגם מתנה שימושית כמו במקרה של שעון הקיר.

 



תגיות המאמר: תינוק, ברכה, מתנה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132316 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131580 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111591 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111564 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111745 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111868 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111674 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214220 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204359 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205260 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194167 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193395 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182913 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica