חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו אלגו-טרייד?

מאת: קוואנטום שוקי הוןכלכלה22/06/20102495 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתקופה האחרונה התפרסמו לא מעט כתבות על המונח "אלגו-טרייד". "אלגו טרייד" הינו מסחר אוטומטי אשר מבוסס אלגוריתם שנבנה ע"י מתכנת אנושי. עד לא מזמן, עולם המסחר האוטומטי היה נחלתם הבלעדית של בנקי ההשקעות הגדולים אך כיום גם הסוחר העצמאי הקטן ביותר יכול לבנות בעצמו אלגוריתם משלו. לאחרונה אנו נתקלים במספר חברות ישראליות אשר פעילות בתחום זה בבורסה הישראלית ובבורסות זרות והשמועות על הרווחיות האדירה שלהן מחלחלת לנו דרך כתבות או מפה לאוזן.

עולם ה"אלגו-טרייד" נחלק לשנים: פעילות בתדירות גבוהה (HFT – High Frequency Trading) אשר בו מתבצע מסחר גם לשניות או חלקי שניות בודדות, במטרה להרוויח הפרשי שערים קטנים (לרוב גם עיווט מחירים זמני אשר ניתן לזיהוי אך ורק ע"י מחשב), לפעילות זו משתייך גם מסחר הארביטראז' (ניצול הפרשי מחירים על אותו נכס שבו ניתן ליצר רווח מובטח ללא סיכון). החלק השני הינו פעילות בתדירות נמוכה יותר שבה נבנית פוזיציה לאורך תקופה (החל מיום ועד חודש) שבה המחשב מחזק או מתקן או הופך את הפוזיציה ע"פ אלגוריתם מוגדר מראש. על חלק מהאלגוריתמים הקיימים ישנו תהליך אוטומטי (אלגוריתם) נוסף אשר מטרתו לשפר את התהליך הקיים ולמקסם את תוצאות המסחר. האלגוריתמים יכולים להיות מבוססים על כלים מעולם הניתוח הטכני או סטטיסטיקות של ביצועים מהעבר ו\או סקירה של ספר הפקודות של המסחר (במסחר בורסאי) והגבה אליו בהתאם. המסחר ב"אלגו-טרייד" יכול להתבצע על נגזרים שונים (חוזים עתידיים ואופציות מסוגים שונים) או על הנכסים הפיננסים באופן ישיר (באמצעות מניות, אג"ח ונכסים אחרים).

אנו משלבים כלים משני ענפי ה"אלגו-טרייד", בהתאם לצרכיך, ופותחים בפניך את עולם המסחר האוטומטי באמצעות מסגרת מפוקחת ומסודרת של ניהול תיקים, דרך חשבונך האישי בדגש על שקיפות מקסימלית כלפיך הן אם מדובר בפעילות "אלגו-טרייד" בארץ או בחו"ל.

הנך מוזמן להקליק ולהתרשם מהפעילויות השונות הקיימות ב"אלגו-טריידינג" או לקבוע פגישה עם אחד מנציגינו.

קוואנטום שוקי הון הינה חברה המתמחה במתן שירותים פיננסים מתקדמים ופועלת בשוק ההון בארץ ובעולם.לפרטים : קוואנטום שוקי הון בע"מ רחוב מנחם בגין 154, תל אביב טל : 03-608358

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

<a href="http://quantum-inv.co.il/">קוואנטום שוקי הון</a> הינה חברה המתמחה במתן שירותים פיננסים מתקדמיםופועלת בשוק ההון בארץ ובעולם.

לפרטים : קוואנטום שוקי הון בע"מ
רחוב מנחם בגין 154, תל אביב
טל 03-608358 :
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קוואנטום שוקי הון

מאת: קוואנטום שוקי הוןמט"ח09/11/101618 צפיות
לאחרונה אנו עדים להתחזקות מתמשכת בדולר האוסטרלי מול הרבה מטבעות בעולם. במאמר הבא ננסה לסקור את הגורמים הכלכליים שגרמו לייסוף זה ולבחון האם מדובר בתהליך כלכלי מבוסס או שמא בועה נוספת בשווקים.

מאת: קוואנטום שוקי הוןהשקעות03/11/101224 צפיות
לאחר כמה שנים של מוות, האם יתכן שסוף סוף עסקאות קרי טרייד (Curry Trade) חוזרות להיות אקטרקטיביות למשקיעים? במאמר זה נסקור את הנושא.

מאת: קוואנטום שוקי הוןהשקעות15/09/101751 צפיות
יש לכם ציפיות משוק המניות בעתיד הקרוב? אולי הרחוק? אין בכוונתי לתת ספקולציה אישית או לחוות דעה על מגמת השוק, אם כי במאמר הבא אנסה להסב את תשומת לבכם לכמה עובדות מעניינות ונתונים סטטיסטיים שיכולים לעזור לכם בקבלת ההחלטות השקעה בשוק ההון בעשור הקרוב.

מאמרים נוספים בנושא כלכלה

מאת: nirכלכלה28/06/213793 צפיות
בתקופות של משברים בשווקים (ובעיקר לאחר המשבר האחרון שפקד אותנו), אנו עדים לחברות שפושטות את הרגל ואינן משלמות את חובותיהן.

מאת: ירדן חוריכלכלה26/02/1417600 צפיות
עבודה מחוץ למדינה היא נחלתם השקטה של ישראלים רבים שבוחרים לעבוד מחוץ למדינה ומכניסים אליה הון זר, כמו גם הכשרה וידע על נהלי עבודה מחוץ למדינה.

מאת: אשר בוהדנהכלכלה11/12/1317361 צפיות
פרדוקס החסכון – קצת על צריכה במאה ה 21 - במאמר זה ננסה להתמקד המושג שנקרא פרדוקס החסכון, מושג כלכלי שלומדים בלימודי הכלכה בשנה הראשונה באוניברסיטאות, מעניין מאוד , כאן לא נביא את הנוסחאות היבשות כאן נעניין אתכם מאוד.

מאת: אשר בוהדנהכלכלה11/12/1316714 צפיות
פרדוקס החסכון – קצת על צריכה במאה ה 21 - במאמר זה ננסה להתמקד המושג שנקרא פרדוקס החסכון, מושג כלכלי שלומדים בלימודי הכלכה בשנה הראשונה באוניברסיטאות, מעניין מאוד , כאן לא נביא את הנוסחאות היבשות כאן נעניין אתכם מאוד.

מאת: אסף דוריכלכלה07/11/1318200 צפיות
השקעה בבורסה בזמן כתיבת שורות אלה יחידות ההשתפות של מניית שמן נפט וגז נוחתות כתשעים ושלושה אחוזים ומשקיעי המניה קרי: הציבור הרחב הפסיד הון תועפות שמסתכם בכחצי מיליארד שקלים.

מאת: קבוצת פארטוכלכלה14/03/132182 צפיות
בשנים האחרונות הולכת ומחריפה הירידה באיכות האוויר בישראל. ירידה זו נובעת מהעלייה המתמדת ברמת החיים, המביאה להגדלה ניכרת בפליטת מזהמי אויר לאטמוספרה בעקבות פעילויות כגון: יצור אנרגיה, שימוש בתחבורה ופעילות התעשייה.

מאת: קבוצת פארטוכלכלה14/03/132258 צפיות
מידי פעם מפרסמים משרדי הממשלה מכרזים לפרויקטים ציבוריים עתירי קרקע, המיועדים להקמה על קרקעות לא-סחירות. ישנו קושי בתמחור ערכן הכלכלי של קרקעות אלו ולרוב מיוחס להן ערך נמוך העלול להוביל לצריכת קרקע גבוהה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica