חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נגררים לרכב

כל נהג מכיר את הנגרר לרכב, גם אם הוא אינו זקוק לאחד כזה עבור רכבו הפרטי. נגררים לרכב נפוצים מאוד ומשמשים למגוון מטרות וייעודים. לכן אנו יכולים לראות בכבישי הארץ כלי רכב רבים אליהם מחוברים נגררים. המאמר הבא יסקור את השימושים והייעודים השונים של נגררים.

נגררים לשימוש פרטי

אנשים רבים זקוקים להובלת ציוד גדול וכבד, ולכן הם רוכשים ומחברים לרכבם נגררים. בעגלות נגררים אלו נהוג להוביל אופנועי ים, סירות קטנות, טרקטורונים או כל חפץ גדול וכבד אחר. מרבית הנגררים לרכבים פרטיים הם נגררים פתוחים, אך ניתן בהחלט לסגור אותם באמצעות יריעות ברזנט. ייחודם של נגררים לשימוש פרטי הוא גודלם. נגררים אלו מסוגלים לשאת משקלים עד ל- 500 ק"ג, והם מחוברים לרכב הפרטי באמצעות ווי גרירה. חשוב לדעת שווי גרירה עבור עגלות נגררים צריכים להיות מותאמים לסוג ולדגם הרכב הפרטי.

נגררים לשימושים מסחריים

נגררים לשימושים מסחריים בדרך כלל מורכבים לכלי רכב מסחריים: טנדרים, מיני-וואנים או משאיות קטנות. נגררים אלו משמשים בדרך כלל חברות הובלה המבצעות הובלות קטנות ואינן זקוקות למשאיות הובלה גדולות. גם חברות מסחריות שעוסקות במכירה או בתיקון של ציוד גדול, כמו: מכשירי חשמל, רהיטים, ציוד יד שנייה וכדומה, זקוקות לנגררים. מכיוון שבשימושים מסחריים הנגררים מחוברים לכלי הרכב באופן קבוע, בעליהם מנצלים את הנגררים גם לצורכי פרסום. בנגררים לשימושים מסחריים יש יריעות ברזנט כבדרך קבע, ועליהן נוהגות החברות להציג את שם ולוגו החברה ופרטי יצירת קשר.

ישנן עגלות נגררים שמשמשות כעגלת רוכלות או כקיוסק נייד. נגרר שכזה מחובר לכלי הרכב של בעל העסק, ומסייע לו להעניק שירותים ולמכור את סחורתו במקומות שונים בהתאם לשעות פעילותם או לביקושים המשתנים ממקום למקום. בנגרר שכזה יהיה חלון ודלפק נפתח, והמוכר יכול להיכנס לתוך הנגרר ולנהל מתוכו את עסקי המכירה.

נגררים לשימושים מיוחדים

ישנן עגלות נגררים שאינן משמשות לשימושים פרטיים או מסחריים, אך בכל זאת מהוות כלי חשוב להובלת ציוד, כלים או בעלי חיים. כך למשל ישנם נגררים מיוחדים להובלת בעלי חיים. נגררים אלו משמשים חקלאים להובלת בעלי חיים למכירה בין משקים, להובלת בעלי חיים בקרקס נודד, הובלת בעלי חיים בין גני חיות וכדומה. נגררים אלו הם לרוב נגררים סגורים המאפשרים הובלה בטיחותית של בעלי החיים, אך גם כוללים חלונות פתוחים שיאפשרו כניסת אוויר עבור בעל החיים שבתוך הנגרר.

נגררים לרכב משמשים גם את כוחות הביטחון והחירום. ישנם כלי רכב רבים בשירות יחידות צבאיות, משטרה או שירותי חירום, אשר בשגרת היומיום אינם זקוקים לשאת עימם ציוד רב. אולם במקרה חירום הם נדרשים להגיע למקום האירוע עם ציוד רב. כך למשל רכבי חפ"ק (חוליית פיקוד קדמית) המשמשים מפקדים ביחידות צבאיות ובמשטרה. רכבי חפ"ק הם מעין חדרי חמ"ל ניידים, שמהם מפקדי הכוחות מנהלים את האירוע. לכן הנגררים המחוברים לרכבי החפ"ק מכילים ציוד תקשורת וכל מה שנחוץ לניהול אירוע.

לסיכום, ישנם סוגים שונים של נגררים, ולכל אחד שימושים שונים ומגוונים. לכן חשוב מאוד להתאים את סוג הנגרר לאופי השימוש המיועד לו. נגרר צריך להיות מותאם למשקל החפצים או הציוד שהוא מוביל, וצריך להיות מחובר לכלי הרכב באופן תקני ובטיחותי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111364 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111794 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112156 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111510 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111316 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111420 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111703 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213605 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204198 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205122 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192549 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181363 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181322 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181525 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica