חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צלוליט - מאיפה הוא בא ומדוע הוא נראה לעין?

מאת: קוסמטיקאית ברשתקוסמטיקה23/06/20101301 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמעט כל אישה ששומעת את המלה צלוליט תחוש דחייה מיידית. אז בבקשה מכן, שבו, תירגעו ותקראו את המאמר הזה. אולי גם תביאו עט ונייר תעתיקו לכן כמה קטעים ממנו.

מה זה צלוליט?

צלוליט הוא בלגן בתאי השומן שלך שנראה על העור שלך מקילומטרים.

אפשר למצוא אותו על הירכיים, המותניים או הישבן. כל סוגי הנשים סובלות ממנו, גם הסובלות מתופעות השמנה למיניהן וגם הרזות. יש אפילו כמה גברים מסכנים שחוננו בצלוליט.

צלוליט מתחיל בדרך כלל בגיל ההתבגרות ונמשך על גיל מבוגר והוא בעיה מתמשכת ומתגברת. רוב הנשים שקוראות את המשפט הזה ראו צלוליט לפחות פעם אחת בחיים שלהן.

בגלל שצלוליט קשור לשומן, הרבה נשים חושבות שאם הן יפטרו מהשומן הן גם יפטרו מהצלוליט.

אז זהו, שזה לא עובד והמומחים אומרים שיש שתי סיבות הגורמות לצלוליט להיווצר ולהישאר:

- הרקמות שנחלשות ומושכות מטה את שומן.
- הנוזלים שלא מתנקזים ודוחפים אותו לכיוון העור.

אומרים שחוסר איזון בהפרשת אסטרוגן בגוף הוא אחד הגורמים לצלוליט, שכן הוא גורם לעור ולרקות להיות רכים וגמישים יותר ולכן השומן יכול להצטבר ביתר קלות מתחת לעור ולהוביל לאותו צלוליט שגורם לנו לא ללכת עם בגד ים או בגדים צמודים.

גם חוסר בניקוז לימפתי וזרימת דם ונוזלים עצלה באזורי הירכיים, הישבן והמותניים גורמים לצלוליט לבוא ולא ללכת.

במשך שנים ניסו רופאים, קוסמטיקאיות ומדענים לפתור את הסיוט האסתטי הזה... והם הצליחו!

עם שיטה משולבת הכוללת מספר פעולות פשוטות אך הכרחיות, הטיפול תוקף ומכניע את הצלוליט כך שהוא לא יכול לעמוד בפניך ואת יכולה ללבוש שוב בגד ים בלי להסתיר כלום!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צריכה קוסמטיקאית?אצלנו  באתר תמצאי מידע מקצועי ומקיף בנושא טיפולים קוסמטיים, הסרת שיער, צלוליט ועוד. הכנסי כבר עכשיו לאתר http://www.helga.co.il/ ותוכלי להתעדכן בכל מה שחשוב לדעת בנושא קוסמטיקה וטיפוח.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קוסמטיקאית ברשת

מאת: קוסמטיקאית ברשתתוספי מזון27/01/111509 צפיות
מה כדאי לכם לדעת על העלמת כתמים וויטמין C - רוצה שהעור שלך יראה טוב ובריא יותר? הרבה יותר?

מאת: קוסמטיקאית ברשתשיער12/10/102398 צפיות
בואו לקרוא כמה עובדות מעניינות על נשירת שיער בעונת הסתו ובכלל...

מאת: קוסמטיקאית ברשתנשירת שיער05/10/101699 צפיות
כמה שיטות מומלצות לטפל בתופעות נשירת שיער לקראת בו הסתיו...

מאת: קוסמטיקאית ברשתיופי וטיפוח - כללי28/07/102953 צפיות
צלוליט היא תופעה שכולנו מנסות למנוע - גבשושיות מצטברות ממש מתחת לעור וחוסמות את זרימת הדם לאיזורים בהם יש צלוליט. מה שנראה כמו "עור ברווז" הן למעשה בצקות קטנות שנוצרו עקב כך. קראו עוד על התופעה וגלו האם גם אתן סובלות מצלוליט.

מאת: קוסמטיקאית ברשתטיפול בעור15/07/101438 צפיות
כולנו מגיעות לגיל שבו כל משטר האימונים והדיאטה כבר לא עוזר והעור מתחיל לתת את אותותיו. הפתרון המוצלח ביותר על מנת לתקוף את בעיית העור הוא יציאה ל"מבצע צבאי" של ממש - טיפול בעור מן הפנים ומן החוץ!

מאת: קוסמטיקאית ברשתקוסמטיקה15/07/101333 צפיות
כולנו מגיעות לגיל שבו כל משטר האימונים והדיאטה כבר לא עוזר והעור מתחיל לתת את אותותיו. הפתרון המוצלח ביותר על מנת לתקוף את בעיית העור הוא יציאה ל"מבצע צבאי" של ממש - טיפול בעור מן הפנים ומן החוץ!

מאת: קוסמטיקאית ברשתטיפול בעור01/07/101623 צפיות
טיפולי אנטי אייג'ינג מועילים בחידוש העור ומניעת התקמטות, אך רבים שוכחים את המשמעות של תוספי תזונה וויטמינים במלחמה בזמן. תוספי התזונה מסייעים בחידוש רקמת הקולוגן, איזון הורמונלי של העור ומלחמה ברדיקלים חופשיים. איך תבחרו תוספי תזונה מתאימים? קראו בכתבה.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187261 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152556 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152088 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152024 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151945 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151791 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151881 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica