חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוספי תזונה - שומרים על עור בריא גם בגיל ארבעים

רוצה למזער נזקים בעור ולשמור עליו רענן וזוהר לאורך השנים? תוספי תזונה הם הפתרון בשבילך!

גיל ארבעים מכה בנו כמו צונאמי.

אין מישהי שלא חוותה את זה - אנחנו בטוחות שנחיה לנצח, שיש לנו כוחות בלתי מוגבלים ובאופן כללי אנחנו גיבורות על!

זה נכון, אין לפקפק בכך שנשים הן באמת יצורי על ועדיין, הזמן והגיל עושים את שלהם ופתאום בגיל ארבעים אנחנו מגלות שאנחנו בנות אנוש.

גם אם היית 'ילדה טובה' בשנים קודמות ודאגת לעצמך עם אורח חיים נבון שכלל התעמלות, תזונה נבונה ומאוזנת, תוספי תזונה נכונים, שינה מספקת וצחקת הרבה - שנות הארבעים מראות לך ישר על הפנים שמניעה זה כבר לא מספיק ויש לעשות כמה פעולות קצת יותר דרסטיות.

טפלי בעצמך מבפנים... ומבחוץ!

טיפול קוסמטי חיצוני ופנימי הוא הכרחי אם את רוצה לשמור על עצמך רעננה וזוהרת עם מראה צעיר, כי את כבר מתחילה לראות איך מתאר תווי הפנים שלך הולך ונפגם והעור הופך פחות ופחות גמיש וקורן.

הטיפולים החיצוניים כוללים חדר כושר לשרירי הפנים, טיפולי החמצן של הכוכבים, טיפולי פוטו רג'וביניישן הממוקדים עם גלי חום וקיימים עוד כמה טיפולים מעולים.

הטיפולים הפנימיים כוללים תזונה נכונה ובריאה, תוספי תזונה מותאמים אישית, התעמלות ומנוחה טובה.   

אלו ויטמינים ותוספים יעזרו לעורך?

בתקופת חיים זו עלייך לצרוך הרבה ויטמין C שאחראי על ייצור החומצה ההיאלורונית.

חומצה זו היא שגורמת לעור שלך להראות בריא, תפוח ויפה.

תוספי תזונה ממקורות שונים הם עשירים בנוגדי חמצון, ונוגדי חמצון בשילוב עם ויטמין C יעילים יותר כשלוקחים אותם יחד מאשר כל אחד בנפרד.

קיימים תוספי תזונה חשובים נוספים כמו גלוקוזאמין, אך עלייך להתייעץ עם איש מקצוע כדי שתיקחי את מה שאת זקוקה לו באמת ולא תבזבזי סתם כסף או תזיקי לעצמך.

שמרי על עצמך ועל עורך כדי שתהיה יפה מבפנים ומבחוץ!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צריכה קוסמטיקאית?אצלנו  באתר תמצאי מידע מקצועי ומקיף בנושא טיפולים קוסמטיים, הסרת שיער, צלוליט ועוד. הכנסי כבר עכשיו לאתר http://www.helga.co.il/ ותוכלי להתעדכן בכל מה שחשוב לדעת בנושא קוסמטיקה וטיפוח.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קוסמטיקאית ברשת

מאת: קוסמטיקאית ברשתתוספי מזון27/01/111510 צפיות
מה כדאי לכם לדעת על העלמת כתמים וויטמין C - רוצה שהעור שלך יראה טוב ובריא יותר? הרבה יותר?

מאת: קוסמטיקאית ברשתשיער12/10/102400 צפיות
בואו לקרוא כמה עובדות מעניינות על נשירת שיער בעונת הסתו ובכלל...

מאת: קוסמטיקאית ברשתנשירת שיער05/10/101699 צפיות
כמה שיטות מומלצות לטפל בתופעות נשירת שיער לקראת בו הסתיו...

מאת: קוסמטיקאית ברשתיופי וטיפוח - כללי28/07/102954 צפיות
צלוליט היא תופעה שכולנו מנסות למנוע - גבשושיות מצטברות ממש מתחת לעור וחוסמות את זרימת הדם לאיזורים בהם יש צלוליט. מה שנראה כמו "עור ברווז" הן למעשה בצקות קטנות שנוצרו עקב כך. קראו עוד על התופעה וגלו האם גם אתן סובלות מצלוליט.

מאת: קוסמטיקאית ברשתקוסמטיקה15/07/101333 צפיות
כולנו מגיעות לגיל שבו כל משטר האימונים והדיאטה כבר לא עוזר והעור מתחיל לתת את אותותיו. הפתרון המוצלח ביותר על מנת לתקוף את בעיית העור הוא יציאה ל"מבצע צבאי" של ממש - טיפול בעור מן הפנים ומן החוץ!

מאת: קוסמטיקאית ברשתטיפול בעור01/07/101623 צפיות
טיפולי אנטי אייג'ינג מועילים בחידוש העור ומניעת התקמטות, אך רבים שוכחים את המשמעות של תוספי תזונה וויטמינים במלחמה בזמן. תוספי התזונה מסייעים בחידוש רקמת הקולוגן, איזון הורמונלי של העור ומלחמה ברדיקלים חופשיים. איך תבחרו תוספי תזונה מתאימים? קראו בכתבה.

מאת: קוסמטיקאית ברשתדיאטה ותזונה28/06/101626 צפיות
חשוב להפריך כמה מיתוסים בנושא דיאטה תזונה וסיבים תזונתיים...

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187514 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172293 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162023 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162057 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152325 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151825 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151624 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica