חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולי אנטי אייג'ינג בעור- תרומת תוספי התזונה למלחמה בהזדקנות העור

תוספי תזונה שקשורים בעיכוב השפעות הזקנה, הנקראים בשם רבים מוצרי אנטי אייג'ינג, נפוצים ומוכרים היום בתעשיית איכות החיים והבריאות.

תוספי תזונה אלו מצהירים שהם יכולים להחזיר את גלגלי הזמן אחורה, לגרום לעור שלנו להיות שוב צעיר ולהשאירו כזה לאורך זמן. הצהרה נחמדה, אך האם הם באמת יכולים לעשות זאת?

בכדי לרתום את התהליכים הביולוגים הטבעיים של הגוף שלנו לתהליך של אנטי אייג'ינג, תוספי תזונה אכן יכולים להיות מועילים. יחד עם זאת, זה תלוי איזה תוספי תזונה אתם לוקחים.

תוספי תזונה למלחמה באנטי אייג'ינג

מולטי-ויטמינים למיניהם, מאיצי הורמון גדילה ואומגה 3 - כל אלה אינם רק קוסמטיקה חיצונית, כי אם טיפול ממשי בעור מבפנים.

תוספי תזונה שמכילים ויטמין A, C ו- E יכולים לעזור בתיקון נזקים ברקמות החיבור, נלחמים ברדיקלים חופשיים ועוזרים לשקם עור יבש.

בנוגע למאיצי הורמון גדילה, יש להם משמעות גדולה בחידוש ותיקון רקמת הקולגן. אומגה-3 משחקת תפקיד מרכזי בחידוש הנעורים של העור שכן היא עוזרת באיזון הורמונלי ומאפשרת ספיגה ועיבוד טובים יותר של  חומרי הזנה אחרים.

קיימים תוספי תזונה אחרים, כמו קולגן למשל, שיעילותם ובטיחותם עדיין מוטלת בספק ורופאים ומדענים עדיין מתווכחים עליהם.

אז איך יודעים איזה תוסף תזונה מתאים לנו?

עליכם לעשות מחקר עצמאי או להיוועץ במומחה. דעו מה טוב לכם ומה לא בהתאם למצבכם הספציפי. השתמשו במינונים נכונים ואל תיקחו מנות יתר של תוספי תזונה.

זה עלול להיות מסוכן. כמובן שטיפול אנטי אייג'ינג כולל בנוסף לנטילת תוספי תזונה גם טיפולים חיצוניים העוזרים בקילוף תאים מתים וחידוש העור, הרקמות והשרירים.

כמובן שגם אורח חיים בריא הכולל הגנה מהשמש ותזונה מאוזנת הוא הכרחי לתהליך של אנטי אייג'ינג.

בכל מקרה, תוספי מזון של אנטי אייג'ינג צריכים להיבחר בקפידה לפני שאתם משלבים אותם באורח החיים שלכם והקפידו להשתמש במוצרים המעולים ביותר שאתם יכולים להשיג כדי שתשיגו את התוצאות המצופות במהירות, ביעילות ובבטחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צריכה קוסמטיקאית?אצלנו  באתר תמצאי מידע מקצועי ומקיף בנושא טיפולים קוסמטיים, הסרת שיער, צלוליט ועוד. הכנסי כבר עכשיו לאתר http://www.helga.co.il/ ותוכלי להתעדכן בכל מה שחשוב לדעת בנושא קוסמטיקה וטיפוח.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קוסמטיקאית ברשת

מאת: קוסמטיקאית ברשתתוספי מזון27/01/111509 צפיות
מה כדאי לכם לדעת על העלמת כתמים וויטמין C - רוצה שהעור שלך יראה טוב ובריא יותר? הרבה יותר?

מאת: קוסמטיקאית ברשתשיער12/10/102398 צפיות
בואו לקרוא כמה עובדות מעניינות על נשירת שיער בעונת הסתו ובכלל...

מאת: קוסמטיקאית ברשתנשירת שיער05/10/101699 צפיות
כמה שיטות מומלצות לטפל בתופעות נשירת שיער לקראת בו הסתיו...

מאת: קוסמטיקאית ברשתיופי וטיפוח - כללי28/07/102953 צפיות
צלוליט היא תופעה שכולנו מנסות למנוע - גבשושיות מצטברות ממש מתחת לעור וחוסמות את זרימת הדם לאיזורים בהם יש צלוליט. מה שנראה כמו "עור ברווז" הן למעשה בצקות קטנות שנוצרו עקב כך. קראו עוד על התופעה וגלו האם גם אתן סובלות מצלוליט.

מאת: קוסמטיקאית ברשתטיפול בעור15/07/101438 צפיות
כולנו מגיעות לגיל שבו כל משטר האימונים והדיאטה כבר לא עוזר והעור מתחיל לתת את אותותיו. הפתרון המוצלח ביותר על מנת לתקוף את בעיית העור הוא יציאה ל"מבצע צבאי" של ממש - טיפול בעור מן הפנים ומן החוץ!

מאת: קוסמטיקאית ברשתקוסמטיקה15/07/101333 צפיות
כולנו מגיעות לגיל שבו כל משטר האימונים והדיאטה כבר לא עוזר והעור מתחיל לתת את אותותיו. הפתרון המוצלח ביותר על מנת לתקוף את בעיית העור הוא יציאה ל"מבצע צבאי" של ממש - טיפול בעור מן הפנים ומן החוץ!

מאת: קוסמטיקאית ברשתדיאטה ותזונה28/06/101626 צפיות
חשוב להפריך כמה מיתוסים בנושא דיאטה תזונה וסיבים תזונתיים...

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187504 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172290 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162021 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162057 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152323 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151823 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151622 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica