חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טפטים לקירות בבית

מאת: דוד כהןריהוט 29/06/20102432 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מאיתנו משקיעים לא מעט מחשבה, זמן ומאמץ בהפיכת חדרי הבית לנעימים ומזמינים, תוך שאנו מאפשרים לעצמינו לתפקד לרגע כמעצבי פנים יצירתיים. בעיצוב חדרי הבית, בין אם חדר השינה האינטימי, הסלון, או חדרי הילדים והתינוקות, מושקעת לא מעט מחשבה וכיום עומדים לרשותינו לא מעט כלים שיכולים להפוך את הבית לפנטזיה עיצובית של ממש.

בשנים האחרונות אחד מכלי העיצוב הפשוטים במיוחד העומדים לרשותינו בעיצוב הבית הוא טפטים. במחשבה ראשונה רבים אולי נמנעים משימוש בטפטים ומעדיפים את השימוש הסטנדרטי בצבע לקירות, אך כיום השימוש בטפטים השתכלל רבות וניתן למצוא כל כך הרבה סוגי טפטים לקירות ואף לרהיטים ולכן יותר ויותר אנשים בוחרים בפתרון הקל אך היעיל הזה, כאשר מגיעים לעצב מחדש את הבית.

כיום ניתן למצוא לא מעט חברות, חנויות ומעצבים המתמחים בעיצוב טפטים ובעקבות כך קיים מגוון עצום של דוגמאות אותן ניתן להתאים לטעמו האישי של כל אחד ואחת. בשיטוט בחנויות ובאתרי האינטרנט השונים לעיצוב טפטים, ניתן למצוא טפטים לחדרי תינוקות, טפטים לאמבטיה, טפטים לסלון, טפטים לחדר ילדים ובכלל כל חברה או חנות מחזיקה כיום בקטלוג טפטים המכיל מאות עד אלפי דוגמאות טפטים, החל מטפטים פשוטים ועד לטפטים מיוחדים.

אחד מיתרונותיהם הגדולים ביותר של הטפטים הוא שניתן להשתמש בהם כמעט לכל רכיב או אלמנט בחדר. כך לדוגמא כאשר בוחרים טפטים לחדר ילדים, ניתן לבחור את הטפט המרכזי שישמש לכיסוי הקירות ולאחר מכן לבחור טפטים לארונות או טפטים לדלתות שישלימו את העיצוב הכללי. מעבר לכך, אילו שניחנו בראש יצירתי במיוחד יכולים גם לשלב מספר סוגי טפטים יחד וכך לערבב בין טפטים צבעוניים לבין טפטים בשחור לבן באותו החדר ולהגיע לתוצאות מקוריות במיוחד.

עוד לפני שבוחרים בין טפטים צבעוניים לבין טפטים שחור לבן, חשוב לבחור את סוג הטפט שכן כיום מעבר לשלל העיצובים, קיימים גם לא מעט סוגים של טפטים השונים בניהם בחומר ממנו הם עשויים. כך למשל הטפט הותיק ביותר הוא טפט הנייר הפשוט אשר גם הוא מגיע במגוון סוגים החל מטפט נייר חד שכבתי או דו שכבתי, כאשר בעצם מדובר בטפטים מודפסים אשר מחזיקים לא יותר מכמה שנים.

סוג אחר של טפטים הוא טפטים מטקסטיל אשר כוללים טפטים מקטיפה, משי, קשמיר ואפילו בד יוטה. במגוון הטפטים האילו ניתן להגיע מעבר לתוצאה עיצובית נעימה לעין, גם לטפט אשר יוצר חוויה נוספת במגע, שכן בכל אחד מסוגי הטפטים העשויים מטקסטיל מתקבלת טקסטורה אחרת ומגע שונה. בטפטים מסויימים ניתן אף לשלב אבנים שמעניקות לפתע נצנוץ קל לטפט ויכולות לשנות לחלוטין חדר פשוט ולפוך אותו לחדר עם קסם.

בין יתר הסוגים של טפטים מיוחדים ניתן למצוא טפטים לקיר ידידותיים לסביבה מחומרים מתכלים או טפטים מחומרים ממוחזרים וגם טפטים עשויי במבוק, קש, פלסטיק ועוד. את בחירת סוג הטפט הן מבחינת המראה והן מבחינת החומר חשוב וכדאי להתאים לחדר המגורים הייעודי וכך לדוגמא לחדר תינוקות או ילדים מומלץ לבחור טפט צבעוני אשר מתאים מבחינת חומרו לשטיפה במים, בעוד שטפט לחדר השינה של ההורים יכול להיות מסוגנן יותר ובעל חומר מורכב יותר. כך או כך עולם הטפטים הוא עולם של אפשרויות בלתי מוגבלות וכעת נשאר רק לבחור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213622 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212183 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201466 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205172 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201162 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201715 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191608 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191587 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica