חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לגור בטבריה - מדוע לרכוש דירה בטבריה

מאת: דוד כהןבניין ואחזקה - כללי29/06/20102418 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מאיתנו מחפשים במשך שנים רבות מקומות השקעה בארץ שיהוו מציאה של ממש. דרך אחת להשקיע במציאה היא לקנות דירה או נכס במחיר נמוך במיוחד באיזור נחשק כמו תל אביב או ירושלים, אך משום שהסיכויים לכך נמוכים, אחרים מנסים לאתר את המציאה הנדלנ"ית באזורים שעומדים לפני פיתוח ושגשוג. הקושי הגדול הוא כמובן לזהות את העיר הבאה שעומדת בפני פיתוח, לפני שגם יתר המשקיעים יגיעו אליה: להשקיע בטבריה, להשקיע בתל-אביב?

אחת מן הערים שהחלה בתהליך נרחב של פיתוח בשנים האחרונות היא העיר טבריה ולמרות השינויים הרבים שהיא עוברת, אילו שימהרו, עדיין יצליחו למצוא בה מציאות נדל"ן של ממש ונכסים להשקעה. מעבר לעובדה כי טבריה היא אחת מ- 4 הערים הקדושות ליהדות, היא מהווה גם מרכז תיירותי חשוב, לא רק לישראלים אשר מגיעים בחודשי הקיץ לנפוש למרגלות הכינרת, אלא גם לציבור נוצרי גדול שמגיע לראות את המקום בו ישו הלך על המים.

מרבית כלכלתה של טבריה מסתמכת על תיירות ומשום שבשנים הקרובות צפויה בה תנופה רבה של בנייה בתחום התיירות והמלונאות, צופים לעיר התרוממות כלכלית שתמשוך אליה אוכלוסיות חזקות אשר יחפשו מקומות השקעה נוספים בעיר. כחלק מתכנית הפיתוח הכוללת הצפויה לעיר טבריה, מתוכנן אזור מסחר מרכזי ושוקק באזורי התעשייה הנמצאים במרכז העיר ולאילו אשר מחפשים דירה למכירה בטבריה או השכרה מובטחות לא מעט משרות ומקומות עבודה במקומות מסחר בעיר ובענפי התיירות השונים.

מעבר לתכניות הפיתוח הנוגעות למסחר ותעסוקה בעיר, הכוללות תוספת של כ- 8,000 חדרי מלון ויצירת רצועות תיירות לאורך החוף ובאיזור הטיילת, צפויים גם שינויים בהסדרי התנועה אשר מטרתם להפוך את העיר לנוחה ונגישה הרבה יותר. תכנית הפיתוח לא שוכחת גם את חיי הקהילה והחברה בעיר ומעבר למוסדות התרבות הקיימים, צפויים לקום עוד מספר מבני ציבור לרווחת תושבי טבריה.

עיריית טבריה כבר הודיעה על בניה של כ- 11,000 יחידות דיור חדשות, כאשר גם השכונות הקיימות צפויות לעבור שיפוץ והרחבה. תכניות המגורים, התיירות ומוסדות הציבור, יחד עם עוד שלושה קניונים גדולים שיבנו גם הם, צפויים להביא לא מעט דיירים חדשים לגור בטבריה ולהעלות אותה על מפת הנדל"ן הארצית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213623 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212183 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201467 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205174 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222808 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223116 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211331 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica