חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס נהגי רכב ציבורי

מאת: צוות פורטל קורסרכב30/06/20103112 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קורס נהגי רכב ציבורי:

להיות נהג אוטובוס, זה מה שטתה רוצה להיות כשתהיה גדול! אז בשביל להגשים את החלום עליך לעבור קורס נהגי רכב ציבורי אשר יכשיר אותך להיות נהג מונית או אוטובוס, עפ"י הגדרתו של רכב ציבורי בחוק. בנוסף, יכין אותך הקורס לנהגי רכב ציבורי למבחן הנהיגה אשר יקנה לך רישיון לנהיגה באוטובוסים, מוניות ואוטובוסים זעירים ציבוריים.

למי מיועד קורס נהגי רכב ציבורי? ומהם תנאי הקבלה?
תנאי הקבלה לקורס נהגי רכב ציבורי משתנים, בהתאם למודס הלימוד. חלק מהמוסדות דורשים הפניה מרשות הרישוי שבדקה את התאמת המועמדים וחלקם מגדירים את תנאי הקבלה למועמדים בני 21 ומעלה, בוגרי 8 שנות לימוד לפחות המחזיקים במשך 3 שנים מינימום ברישיון סוג 2, ללא עברות תנועה וללא עברות פליליות נוספות.

מה לומדים בקורס? 
הנושאים המרכזיים הנלמדים בקורס נהגי רכב ציבורי הינם: שירות ציבורי, דיני תעבורה, הכרת הרכב, נהיגה מונעת, ידיעת הארץ, עזרה ראשונה, הסעת ילדים, כיבוי אש, התנהגות בעת גילוי חפץ חשוד.

איזו תעודה מקבלים עם סיום קורס נהגי רכב ציבורי?
על בוגרי הקורס לעבור מספר בחינות בכדי לקבל את תעודת הסיום וההסמכה: בחינה עיונית בדיני תעבורה - ע"י אגף הרישוי, בחינה עיונית בנושאים: הכרת הרכב וידיעת הארץ - ע"י מחלקת הבחינות במשרד העבודה ובנושאים העיוניים הנוספים - בחינות פנימיות במסגרות ביה"ס.
בוגרים אשר יעברו את כל הבחינות בהצלחה יקבלו תעודת גמר מטעם משרד התמ"ת ויוסמכו כנהגי רכב ציבורי. הבוגרים יוכלו להשתלב בעבודה כנהגי מוניות או כנהגי רכב ציבורי בחברות או באופן פרטי.

רוצים לדעת עוד על קורס נהגי רכב ציבורי? על מוסדות הלימוד ומשך הקורס? כל הפרטים נמצאים באתר קורס, הכנסו עכשיו ותוכלו להרשם לקורס ללא התחייבות. בנוסף, אם קורס נהגי רכב ציבורי עניין אתכם אולי גם קורסים נוספים בתחום הרכב והתחבורה יעניינו אתכם - קורס מלגזה, קורס נהג רכב משא כבד וקורס אוטובוס זעיר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל קורס הינו אתר לימודים מקיף מסוגו בישראל המאגד מגוון קורסים, לימודי תעודה, הכשרות, לימודי הנדסאים ועוד. האתר מאפשר לגולשים לקרוא על כל קורס וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צוות פורטל קורס

מאת: צוות פורטל קורסלימודים אקדמאיים31/05/131326 צפיות
לימודי הרפטולוגיה מתאימים לאנשים אשר מגלים עניין בבעלי חיים זוחלים, אנשים אשר כבר מגיל צעיר מגדלים בביתם זוחלים או דו-חיים, מרותקים מאופיים, יופיים, כוחם ודרך החיים שלהם. אנשים אלו מתייחסים לעצמם לא פעם כאל "הרפרים" או "הרפרס".

מאת: צוות פורטל קורסלימודי תעודה ומקצוע31/05/13990 צפיות
כיום כמעט ולא ניתן למצוא אדם שאין ברשותו מצלמה כזו או אחרת, אם במסגרת הפאלפון או הסמארטפון ואם כמצלמה דיגיטאלית קטנה או כזו מקצועית. השימוש במצלמה הפך לחלק יומיומי בחיים והעובדה שמפתחי הגדג'טים, האפליקציות והסמרטפונים משקיעים זמן רב בפיתוח ושכלול יכולת הצילום והעיצוב של התמונה מעידה על הצורך האדיר של האזרח הקטן בתיעוד אסתטי של חייו.

מאת: צוות פורטל קורסקורסים וסדנאות31/05/131539 צפיות
רוב האוכלוסיה המעוניינת ביין פשוט הולכת לסופר או לחנות המשקאות הקרובה וקונה בקבוק יין. רבים אפילו לא מבינים ומבחינים בהבדל שבין יין מרלו לבין שרדונה. מי שמבחין בהבדלים ומעיד על עצמו כ"מבין ביין" יכול על ידי טעימה בלבד לחרוץ את גורלו של היין ולקבוע את סוגו, זן הענבים ממנו הוכן, מידת העפיצות, גילו של היין וכדומה. אותם אנשים אינם מסתפקים ביין מהסופר ולא פעם מעוניינים להתחיל ולגדל יין בעצמם.

מאת: צוות פורטל קורסרפואה משלימה31/05/131314 צפיות
בניגוד לשנים עברו היום כאשר מרגישים לא טוב, ישנם מיחושים שונים בגוף או כאב זה כבר ממש לא ברור שהפנייה המידית היא לרופא המשפחה או לרופא מומחה. לפני שני עשורים פחות או יותר, נכנס לעולם המערבי תחום הרפואה המשלימה והחל אט אט לחלחל לתודעה הציבורית כתחלופה הולמת לרפואה המערבית המוכרת.

מאת: צוות פורטל קורסלימודים אקדמאיים05/08/111291 צפיות
ההתעניינות בתחום הכלכלה אינה מפתיעה. תחום זה נוגע לכל אחד ואחד בארץ ובעולם ובעל השפעה ישירה על איכות חיינו. יחד עם העובדה כי המידע היום נגיש יותר וניתן לשלוט ולעקוב אחר התנהלותם של בנקים ומניות מהמחשב הביתי בכל שעה ביום ומכל מקום בעולם, זה רק מתבקש כי תחום הכלכלה יהפוך לתחום בו שולטים אנשים רבים.

מאת: צוות פורטל קורסאימון אישי - כללי21/06/111449 צפיות
העובדה שנוספו לחיינו עשרות מטלות יומיות לא שינתה את העובדה שיש ביממה רק 24 שעות, מהן חלק מיועדות לשינה, וכך, אנשים רבים שאינם עומדים בלחץ הזמן מגיעים למצב בו הם מדלגים על מטלות חיוניות יותר ופחות ולמעשה מאבדים קצת שליטה על עולמם.

מאת: צוות פורטל קורסחדר כושר24/05/111438 צפיות
חוג עיצוב הגוף הוא אחד מתוך סדרה של חוגי ספורט ופעילויות שונות אשר מטרתם לסייע בהשגת גזרה יפה. החוג נעשה בדרך כלל בקבוצה בה מודרכות הנשים על ידי מדריכה מנוסה כיצד להאריך את השרירים, לחזק את הבטן, לשמור על יציבה נכונה ובגדול, לחטב את גופן. כמובן ששיעור אחד אינו מספיק ויש להגיע אל החוג באופן קבוע ורציף על מנת שניתן יהיה לראות תוצאות.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213826 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213957 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214139 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204606 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195571 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196265 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193506 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica