חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתר אינטרנט בחינם

מאת: 3I-Solutionsבניית אתרים04/07/20101369 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכדי לבנות אתר אינטרנט שגם נראה טוב וגם מתפקד ברמה מקצועית כאתר שאפשר לקדם אותו ולהביא לתוצאות שבונה האתר מחפש נדרש ידע לפחות בסיסי בתכנות (שפת HTML) וכמו כן את כול הידע הכללי שמקיף את הבניה עצמה כמו עיצוב גרפי ועבודה נכונה עם קוד ועם שרתים וכו' וכו'... או שאולי, אפשר למצוא משהו יותר קל, בניית אתרים בחינם מאפשרת לבונה האתר להצליח לבנות אתר פשוט יחסית ולא מורכב שמשתמש בטכנולוגיות חדשניות בלי הרבה עבודה, השקעה, מאמץ וידע קודם.

מי שמחליט לבנות אתר אינטרנט בעצמו בעצם צריך לבחור בדרך אחת שתוביל אותו לתוצאה הסופית - אתר אינטרנט משלו, השאלה העיקרית היא - האם יהיה זה אתר טוב או לא טוב? והתשובה היא כמה נשקיע בזה, מה שבטוח זמן או כסף אחד מהם נצטרך להשקיע, בניית אתר אינטרנט דורשת זמן, מי שמוכן לשלם יכול לקבל אתר אינטרנט בהתאם לבקשתו כולל עיצוב ותכנים שיתאימו רק לו, כמה שיותר ייחודי מקורי ומורכב האתר, ככה הוא גם עולה יותר. כמו כן גם לוקח יותר זמן לבנות, וזמן כידוע זה כסף.

אז בעצם אם החלטנו לבנות אתר ואנחנו רוצים להשקיע זמן במקום כסף עומדות בפנינו 2 אפשרויות כלליות:

1) בניית אתר מלא.

2) בניית אתר בחינם - בעזרת ממשק בניה קל לתפעול.

האפשרות הראשונה תעלה לנו מחיר השקעה מינימלי ולאחר מכן נצטרך ללמוד ולבנות יחד, הבעיה שתוצאות טובות לא נשיג והפתרון הזה הוא טוב יותר למי שאוהב את התחום ורוצה לקחת את הזמן עם בניית האתר, האפשרות השניה היא בניית אתר חובבני בחינם, ללא שום עלות.

כיום ניתן למצוא חברות רבות המספקות שירות של בניית אתרים בחינם, כמובן שיש כוכבית נסתרת ליד החינם כי הרי שום דבר כבר לא בחינם לגמרי, אתר אינטרנט בטח שלא. אבל, ישנם שירותים לבניית אתרים לאנשים שלא יודעים בכלל מה זה HTML ושפת תכנות וכתיבת קוד, יש היום מה שנקרא בניית אתר חובבני בקלי קלות, האמת שניתן לבנות אתר שנראה כמעט מקצועי בזמן ממש קצר אם יש לכם קצת חוש יצירתי וידע באנגלית ובאינטרנט, כול שצריך לעשות הוא למצוא ספק שירות לבניית אתרים חינם שבאמת נותן אפשרות לבניה מורחבת, זאת אומרת ללא פרסומות ועם אפשרות לעריכת קוד, וכמובן עם ממשק בניה טוב ונוח לשימוש.

ניתן לבנות אתר שיראה טוב ויעשה את העבודה, בין אם זה אתר לגלריה של תמונות או סתם אתר למשחקים וקישורים. אתר כזה קטן שיהיה לנו מקום באינטרנט שנוכל לחלוק בו את מה שאנחנו רוצים, הכול בסדר כול עוד לא מצפים לנסים, בניית אתר יכולה להיות דבר קל מאוד בעזרת ממשקים לבניית אתרים המשתמשים בתצוגת WYSIWYG, אם אנחנו רוצים אתר לא מקצועי שנראה טוב ושיש בו בין 5 ל10 דפים או פחות ניתן למצוא אתרים רבים הנותנים את האפשרות של בניית אתר אינטרנט בחינם, רצוי לבדוק מה אנשים כותבים על האתר ולפני ההרשמה לראות אתרים שנבנו בעזרת השירות החינמי שהחברה מספקת וככה נוכל לחסוך זמן ולתאם את הציפיות שלנו עם התוצאות, כמו כן רצוי לפנות לחברות שמספקות את השירות באנגלית בגלל שבדרך כלל הן חברות גדולות יותר המאפשרות שליטה קלה יותר בממשק הניהול של האתר, בסה"כ זה לא מסובך ויכול להיות פתרון טוב למי שרוצה אתר אינטרנט משלו בחינם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

3I-solutions

קידום אתרים - SEO, בניית אתרים ופתרונות אינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת 3I-Solutions

מאת: 3I-Solutionsעיצוב אתרים05/07/10914 צפיות
מידע כללי וטיפים על איך לעצב אתר אינטרנט ואיך לקחת בחשבון את עניין בעיצוב מול בניית האתר ושיווק האתר בקידום אתרים לאחר מכן

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213603 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194079 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174876 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172713 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172280 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162132 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica