חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים ועיצוב נכון של דפי WEB

מאת: 3I-Solutionsעיצוב אתרים05/07/2010915 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכדי לבנות אתר אינטרנט מעוצב ישנן כמה אפשרויות העומדות לפנינו והן:

בניית אתר פלאש

בניית אתר פלאש היא בעצם הדרך הטובה ביותר לעיצוב אתר אינטרנט שנראה משוכלל כמעט כמו משחק מחשב, טכנולוגיית הפלאש מאפשרת לנו שימוש נרחב ודינאמי בתמונות, טקסטים וודיאו תוך כדי שימוש בסאונד. מה שבעצם מאפשר לאתר להיראות כמו תוכנה . משחק ידידותי להפליא למשתמש \ גולש באתר. היתרון כמובן ברור מכול - אתר יפה וידידותי למשתמש. החסרון הוא הקושי בלקדם ולמתג אתר שכזה, אם האתר כולו עשוי פלאש יהיה קשה מאוד לקדם אותו בקידום אורגני במנועי, אומנם הדבר אפשרי בעזרת שיטות מיוחדות לקידום אתרים מקצועי ותהליך כזה יקח זמן רב והשקעה כספית גבוהה מהרגיל, בנוסף בניית אתר פלאש תכפיל ותשלש את הוצאות בניית האתר במחינת התקציב לעיצוב, פלאש איכותי משתמש בוידאו, אאודיו ותמונות יחד - ובכדי לבנות אתר אינטרנט איכותי צריך להשקיע ביצירתו מחומרים ותכנים מקוריים.

בניית אתר עם עיצובים של סקריפטים וקבצי פלאש

רוב האתרים הסטנדרטים נבנים בשיטה של הכול מהכול ומשתמשים בשיטות שונות של עיצוב לאתר או לדף שהם מעצבים, אתר שבנוי בצורה טובה צריך להיות דינאמי על כול הבטיו, היכולת של האתר יכולה להיות טובה יותר כאשר משתמשים בבניה סטנדרטית של אתר בשפת תכנות שמתאימה לאופי האתר (דוגמאת PHP או ASP .NET), אתר שבנוי ככה יכול להיות קל יותר לקידום אתרים SEO (קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש), היופי שניתן להכניס תמונות ולהישתמש בסקריפטים על מנת ליצור עיצוב טוב לאתר שמתאים למבקרים בו, לדוגמא ניתן לבנות בדף הראשי על חצי העמוד גלריית תמונות מתחלפות בפלאש ולהכניס את הקוד בתור קובץ פלאש פשוט, הדבר הזה יתן למבקרים באתר תצוגה יפה ולא יפגע ביכולת של שימוש בטקסט ותמונות על מנת לקטלג ולשפר את האתר מול מנועי החיפוש.

בניית אתרים בעזרת שימוש בתמונות ככלי עיצוב עיקרי

מי שרוצה לבנות אתר מהיר יותר ללא שימוש בקבצי פלאש אבל עם עיצוב מינימאלי של תמונות וקבצים גראפיים יכול לעשות זאת בעזרת עיצוב של תמונות פשוטות שלא שוקלות הרבה וכמו כן להרבות בשימוש של צבעים בעזרת יצירת תבניות עם צבעי רקע באתר, עיצוב פשוט וחכם שנעשה במחשבה טובה קודם תחילת העבודה יכול להביא לתוצאות מרשימות, מהירות האתר תהיה מהירה יותר מבשימוש עם תמונות ברזולוציה גבוהה וניצול המשאבים יהיה קטן, מה שיגרום לאתר להופיע מהר יותר בתצורתו השלמה גם למי שיש אינטרנט איטי או דפדפן ישן. היתרון הבולט הוא שאתר שבנוי ללא שימוש רב במשאבים גרפיים ועיצובו פשוט יכול להיות טוב מאוד לכול המשתמשים בעולם, כמובן שצריך לעשות זאת בצורה חכמה כי הרי גם חשוב שהקוד יהיה בנוי בצורה פשוטה וללא תקלות. אתר כזה יכול לעבוד כמעט על כול מחשב בעזרת דפדפן אינטרנט פשוט וללא צורך בחיבור מהיר לאינטרנט

עיצוב האתר בעזרת שימוש בCSS מעוצב

האפשרות המהירה ביותר ליצירת אתר אינטרנט מהיר וקל לקידום היא בשיטה של פעם, עיצוב טקסטים ותבניות סטייל. בניית אתר יכולה להיות גם עבודה של מעצב בנוסף לאדם שיוצר עבורכם את הקוד שהאתר רץ עליו, אבל, עיצוב האתר נעשה בעזרת קבצי CSS לרוב  ועיצוב נכון וחכם אפשרי בעזרת קבצים אלה. ניתן ליצור ממש עיצובים של טקסט בעזרת שימוש בCSS פשוט (למשל שילוב של שני כותרות בתור כותרת עם צבעים שונים ותצוגה שונה) , האופציה הזאת פחות מנוצלת כיום אבל מי שרוצה לקדם אתר בצורה ממש טובה מבלי לוותר על העיצוב יכול להישתמש בשיטות כאלה גם כיום.

לסיכום:

בניית אתר אינטרנט יכולה להיות משהו שלוקח הרבה זמן ולבסוף לא להביא לתוצאות טובות, בכדי להימנע מזה צריך פשוט לחשוב טוב על איזה דברים אנחנו רוצים לוותר ואיך נוכל להימנע מתקלות בעתיד, שימוש נכון בעיצוב האתר יהיה גם לבנות אתר יפה שמתפקד בצורה מהירה ונראה טוב לאנשים המבקרים בו וגם נוח למקדם האתרים שעובד על שיפור החשיפה של האתר בכדי להביא לתוצאות טובות יותר. בכדי לבנות אתר אינטרנט מעוצב יש להישתמש בכול האפשרויות העמודות לצידנו וחשובה מכול - תכנון נכון של העבודה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

3I-solutions

קידום אתרים - SEO, בניית אתרים ופתרונות אינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת 3I-Solutions

מאת: 3I-Solutionsבניית אתרים04/07/101372 צפיות
לא תמיד נעים לנו לשמוע את המחיר שיעלה לנו לבנות אתר אינטרנט, במיוחד לאנשים שרוצים לבנות אתר אינטרנט לצרכים אישיים או פרטיים. עלות אתר אינטרנט ברמה מקצועית "כולל הכל" יכולה להגיע אף למחיר שנע סביב העשרת אלפים שקלים, אבל האינטרנט מאפשר לנו חשיפה ונותן לנו כלים למגוון תחומים של רווח, פרסום, חשיפה או תקשורת, רבים מאיתנו מעוניינים לבנות אתר אבל לא בסכום גבוה. ולצערנו, בניית אתר "כמו שאנחנו רוצים" עולה בדרך כלל כסף, אבל יש פתרון המאפשר בניית אתר בחינם.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213414 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211429 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172766 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162054 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162570 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153053 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152712 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica