חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סורגים, גדרות וגם מעקות.

מאת: אוריבית חכם06/07/20101075 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סורגים וגדרות

סורגים כולם מכירים את האמרה הידועה: "ביתו של אדם הוא מבצרו". בתוך ביתו, אדם יכול להיות מוגן מפני גורמים חיצוניים, והוא יכול לעשות כל מה שיחפוץ כדי להגן על עצמו, משפחתו וביתו. אולם כדי לעשות זאת לא חייבים להעניק לבית הפרטי שלנו גם מראה של מבצר. ניתן להגן על הבית ועל הרכוש הפרטי ועדיין לשמור על מראה אסתטי ומעוצב של חזות הבית.  ניתן לעשות זאת באמצעות הסורגים והגדרות המעוצבים במייצרים לנו במסגריות המתקדמות של ימינו.

כידוע סורגים וגדרות הם בראש ובראשונה אמצעי הגנה ובטיחות. גדרות נועדו לתחום את גבולות השטח שבבעלותנו, למנוע כניסתם של מסיגי גבול, להגן על רכושנו ומשפחתנו וגם ליצור פרטיות. סורגים נועדו להקשות על גנבים ופורצים לפרוץ לביתנו דרך חלונות, דלתות ומרפסות, וגם להגן על ילדים קטנים מפני נפילה כאשר הם מתכופפים דרך החלון.

אולם כדי שהם ימלאו את תפקידם הפונקציונאלי, הסורגים והגדרות לא צריכים להיות מגושמים ומכוערים כמו מבצרים בימי הביניים. כיום ניתן לתכנן, לעצב ולייצר סורגים וגדרות בעיצובים שונים ומיוחדים, כך שגם יהיו חזקים ועמידים, אך גם לא יפגמו בחזות האסתטית של הבית.

כך למשל בתחום הגדרות, ניתן להתקין גדרות מחומרים שונים: עץ, אבן, פח, פלסטיק, אלומיניום, ברזל, מתכת ואפילו גדר חיה מצמחייה. יתרה מכך ניתן גם לייצר גדרות המשלבות בין חומרים, כמו למשל גדרות מברזל בשילוב עם זכוכית. גדרות מעוצבות גם מספקות הגנה, חציצה ומחסום, וגם מהוות פריט מעוצב ואסתטי בחזות של כל בית פרטי. גם מעקות נוצרים מחומרים שונים שלא רק ממתכות.

גם בתחום הסורגים יש אפשרויות עיצוב מגוונות. ניתן להתקין סורגים ישרים או סורגים מעוגלים שמאפשרים גם להניח אדניות ועציצים באדן החלון. ניתן להתקין סורגים קבועים, סורגי הזזה או סורגים מתקפלים. הסורגים עשויים בדרך כלל מברזל, אך הם יכולים להיות במגוון צבעים: חום, לבן, שחור, אפור ועוד. את הסורגים ניתן לגלוון במגוון עיצובים, כך שלא יהיה להם מראה של סורגים בבית כלא.

אני אכתוב עוד לא מעט על כל התחומים הקשורים במסגרייה, כרגע אני מעדיף לא להיכנס לעומק, שהרי נדרשים המון מאמרים על מנת באמת להבין. אתחיל לכתוב בקרוב על סורגים, מעקות, גדרות, שערים ועוד.

 



תגיות המאמר: גדרות, סורגים, מעקות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161775 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161784 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161655 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161367 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161908 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161675 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181699 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181562 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181494 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181660 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171633 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica