חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ים של אתרי מאמרים. כיצד לסנן את הטובים?

במהלך השנה האחרונה, צצו להם, כפטריות אחרי הגשם, יותר ויותר אתרי מאמרים ברשת האינטרנט הישראלית. בעוד שכמעט וכל אחד מהאתרים הללו, מתיימר להיות פורץ דרך, איכותי במיוחד ובעל איכויות גבוהות מבחינת רמת האופטימיזציה הפנימית שלו (טוב במיוחד עבור קידום האתר במנועי החיפוש), רק מעטים מאתרי המאמרים אכן עומדים בקביעות אילו ורף הציפיות מהם. באמצעות המאמר הבא, ננסה לספק לכם כמה נקודות חשובות שמומלץ לשים אליהן לב, על מנת להיות מסוגלים להחליט ולקבוע, אילו מאתרי המאמרים טובים יותר ואילו טיפה פחות.

על פי מה נמדד אתר מאמרים טוב?

ראשית, ארצה לציין כי התשובה לשאלה הזו אינה חד משמעית. בסופו של דבר, ההחלטה הסופית לגבי יעילותו של אותו אתר מאמרים, והפוטנציאל הגלום בו, תהיה נתונה לשיקול דעתכם הבלעדית. יחד עם זאת, להלן כמה מהמדדים על-פיהם תוכלו להסיק האם זהו אתר מאמרים איכותי או לא:

  • תכונות האתר – אתר מאמרים איכותי יספק לקהל חבריו מגוון רחב של תכונות המאפשרות לפרסם ולהפיץ מאמרים בקלות יחסית, אך גם לשתף ולתקשר עם חברי האתר. פונקציות המאפשרות מתן תגובות למאמרים, יצירת קשר עם כותבים ומפרסמים אחרים ומתן ציון למאמרים, יכולות להפוך אתר מאמרים משעמם למערכת אינטראקטיבית בעלת אופי קהילתי. אם פרסמתם מאמר באחד מהאתרים המאפשרים פונקציות אילו, תוכלו לקהל היזון חוזר מגולשי האתר ואף לתקשר עימם באמצעות פרסום תשובות לשאלות שהתקבלו וכדומה. בצורה זו, קל יותר להפוך למקור סמכות בתחום ולהמיר גולשים מתעניינים ללקוחות משלמים.
  • איכות המאמרים שבאתר – רבים נוהגים לחשוב שדווקא אתרי מאמרים אשר מקשים על פרסום המאמרים באתר, אילו האתרים מהם יש להימנע. ההיפך הוא הנכון. אתרי מאמרים המסננים בקפידה את המאמרים המוגשים לפרסום באתר, באמצעות ביקורת על איכות המאמר, לרבות שגיאות כתיב, דקדוק ועבירה על הנחיות הפרסום של האתר, אלה אתרים השומרים על תו תקן איכות. ככל שהאתרים מקפידים יותר על שמירת איכות המאמרים המפורסמים באתר, כך האתר ייחשב כאיכותי יותר בעיני הגולשים וגם בעיני מנועי החיפוש (וזו גם הנקודה הבאה).
  • רמת ההתאמה למנועי החיפוש – רוב אתרי המאמרים שאנו נתקלים בהם, מצהירים בראש מורם כי הם עומדים בתקני האיכות של מנועי החיפוש וכי הם עברו אופטימיזציה SEO ברמה הגבוהה ביותר. בפועל, מעטים מהם מותאמים בצורה מוצלחת למנועי החיפוש. על מנת לקבוע מה רמת האופטימיזציה של האתר, תזדקקו לאיש SEO מיומן, שיוכל להצביע על נקודות החוזקה והחולשה של האתר (אל תסתפקו בהצהרות של בעלי האתרים). מעבר לכך, הצצה לקוד ה-HTML של האתר, תוכל לסייע לחלקכם להבין לעומק האם האתר אכן עומד בטענותיו. כך למשל, עמודי מאמרים שאינם מכילים תג H1 סביב כותרת המאמר, או שאינם מכילים כותרת (Title) רלוונטית או קוד מלוכלך, אלה אתרים מהם מומלץ להימנע.
  • עיצוב האתר וממשק המשתמש – ממשק משתמש הוא חלק מהותי בקביעת איכות האתר. מעבר לעיצוב יפה, נקי ומלוטש (חשוב לא פחות), האתר צריך להיות שימושי ונוח לתפעול. הקישורים צריכים להיות גלויים לעיין, מבנה האתר צריך להיות ברור ובכל עמוד, מומלץ שיופיעו קישורים לעמודים או מאמרים נוספים רלוונטיים, על מנת להבטיח זרימה טבעית של תהליך קריאת התכנים שבאתר (וזה טוב גם מבחינת SEO).
  • תוספות וכלים ייחודיים – מעבר לכל מה שנאמר בנקודות שלמעלה, ישנם אתרי מאמרים המספקים גם כלים ותוספות ייחודיות להם. כך למשל, אתר הכותבים Authors.co.il מספק מספר כלי עבודה שימושיים בחינם: כלי היפוך טקסט לעברית, כלי מתרגם ג'יבריש, וכלי לקידוד טקסט. בנוסף, האתר מציע שירותי כתיבת תוכן.

לסיכום

אל תפרסמו את מאמריכם באתר מאמרים חלשים ולא מושקעים. בחרו בפלטפורמה המקצועית והאיכותית ביותר לתכנים שלכם, על מנת להבטיח שערך המאמר לא יצנח. פרסום מאמרים מקצועיים באתרים איכותיים, יעזור לכם להשיג את יתרונות השיטה במהירות יותר ובצורה יציבה יותר. בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר התוכן פייפרקליפ מספק מידע אודות שירותי כתיבת תוכן ומאמרים עבור אתרי אינטרנט. למידע נוסף בקרו באתר החברה PaperClip.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פייפרקליפ כתיבת תוכן

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183773 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182816 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172861 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143238 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144132 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146040 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148383 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica