חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שצריך לדעת על אבקת חלבון

אבקת חלבון היא תוסף תזונה עם ריכוז גבוה במיוחד של חלבון (עד 94 אחוזי חלבון), האבקה מכילה בדרך כלל מעט מאוד שומנים ופחמימות והיא אינה מנפחת את הגוף יותר ממקורות חלבון אחרים כמו שנהוג לחשוב.

חלבון חיוני לבני האדם והוא חשוב לתהליכי שימור, גדילה ובנייה של הגוף ובעיקר בכל הקשור לשרירי הגוף. כמות החלבון הנדרשת לאנשים משתנה על פי גיל, גובה ומשקל אך ניתן לומר כי ההמלצה היא לצרוך כשמונה גרם חלבון על כל קילוגרם משקל ליום.

אבקת חלבון -  מתי מומלץ להשתמש ?

אנשים שעוסקים בספורט גופני זקוקים למקורות רבים יותר של חלבונים ולכן קל לקשר בין אבקת חלבון לאנשים שעוסקים בפעילות ספורטיבית. אבקת חלבון יכולה להיות תוספת חלבון במקרים בהם יש צורך רב יותר בחלבון או שהגוף לא סופג את החלבון בצורה טובה.

מקורות מזון בהם יש הרבה חלבון הם חלב, קטניות, ביצים, סויה, דגים ובשר והם מומלצים במיוחד לספורטאים שעוסקים באימון גופני אינטנסיבי אך חשוב לציין כי אבקת חלבון היא המקור הטוב ביותר לספיגה יעילה של חלבונים.

יש להבין כי דיאטה וספורט לא ממצים את עצמם לחלוטין כשהתזונה לא נכונה וכאן אבקת חלבון נכנסת לתמונה משום שהיא יכולה לספק את התזונה הנכונה.

מה חשוב לדעת על צריכת אבקת חלבון ?

צריכת חלבונים לאנשים שסובלים מחוסר בחלבונים היא חשובה, היא מונעת פגיעה בהתפתחות המנטאלית והפיזית, שומרת על טמפרטורת הגוף שלא תהיה נמוכה מידי, מונעת את איבוד מסת השרירים, מונעת תחושת עייפות, מונעת קשיחות ויובש בעור ופגיעה במערכת החיסונים.

כמו כן צריכה מוגברת מידי של אבקת חלבון יכולה לגרום גם כן לבעיות בריאותיות שונות כגון איבוד צפיפות העצמות, תפקוד לקוי של הכליות, תגובות מוגזמות במערכת החיסונית, תגובות אלרגיות שונות וכדומה.

האם צריכת חלבון מאוכל יכולה להחליף אבקת חלבון ומהם המיתוסים העומדים מאחורי צריכת אבקת חלבון ?

אין ספק כי חלבון חייב להיות חלק מהתפריט היומי של כל אחד ומזונות עשירים בחלבון הם חלק בלתי נפרד וחיוני בתפריטם של העוסקים בספורט וכושר אך חשוב להבין כי אבקת חלבון מהווה את המקור הטוב ביותר לחלבונים ולכן היא מומלצת בנוסף למוצרי המזון העשירים בחלבון.

יש הרבה מיתוסים מאחורי צריכת אבקת חלבונים, אחד המיתוסים שיש לנפץ הוא עניין הניפוח. אבקת חלבון לא גורמת לניפוח, היא לא משמינה כלל וכשמפסיקים להשתמש בה השרירים לא הופכים לשומן.

 



תגיות המאמר: חלבונ, אבקת חלבון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמרו על בריאותכם - המאמר בחסות בריאות האישה, אומדיה - שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מידע בנושא בריאות

מאת: מידע בנושא בריאותבריאות ורפואה כללי29/10/111138 צפיות
המרכז הרפואי הלל יפה הינו בית חולים ציבורי ממשלתי הנמצא בחדרה ומשרת יותר מ-400,000 תושבים מאזור השרון הכולל את הערים חדרה, נתניה, זכרון יעקב, אום אל פאחם וערים ויישובים נוספים בסביבה.

מאת: מידע בנושא בריאותמחלות לב18/07/101647 צפיות
מד לחץ דם הוא מכשיר שנועד לבדוק את לחץ הדם בגוף - כבר לא צריך לגשת לאחות בקופת החולים כדי למדוד לחץ דם, כיום ישנם עשרות סוגים של מודדי לחץ דם ביתיים - על מד לחץ דם

מאמרים נוספים בנושא תוספי מזון

מאת: קרוסלה הריון ולידהתוספי מזון19/03/196481 צפיות
חטיפי אנרגיה הם ללא ספק אופציה מהירה ונוחה להשביע רעב קל במהלך היום, כשמם כן הם - נועדו לתת לנו מין בוסט של אנרגיה ברגעים בהם אנחנו חווים איזו נפילת מתח ורוצים לעורר את הגוף.

מאת: אסף סגלתוספי מזון26/01/182098 צפיות
הפרוביוטיקה - חיידקים פרוביוטיים ידידותיים החשובים לבפעילות תקינה של מערכת העיכול ומערכות נוספות בגוף. למה אנו זקוקים לפרוביוטיקה וכיצד הם עובדים? וכיצד בוחרים מוצר פרוביוטיקה איכותי?

מאת: SEOMANתוספי מזון19/12/171431 צפיות
תמיד רציתם לדעת איך לרדת במשקל ללא תופעות לוואי? עכשיו זה גם אפשרי. מוצרי ההרזיה של נטור דיאט יעזרו לכם לרדת במשקל ולהרגיש תחושת שובע ומלאות בגוף. הדרך הבטוחה ביותר לרדת במשקל באופן טבעי תוך 30 ימים או פחות.

מאת: רונןתוספי מזון22/06/173321 צפיות
עייפים יותר מידי או מרגישים כיווצי שרירים? אולי אתם ספורטאים פעילים? או אנשים שמקפידיםאו מתעניינים באורח חיים בריא ותזונה נכונה? כך או אחרת בוודאי שמעתם על מגנזיום. מגנזיום,הינה מינרל מאוד חשוב בגוף שלנו. הוא אחרי על 300 תהליכים בגוף של בן אדם. מאגרי המגנזיום נוטים להתרוקן בעיקבות פעילות מאומצת, שגורמת להזעה ובכך יחד עם זיעה מופרש מגנזיום. כדאי להשלים את החוסר, ניתן להקפיד על תזונה עשירה בירקות ירוקים, אגוזים, שקדים, קטניות, דגנים מלאים ועוד. אבל קיימת גם דרך נוספת להשלמת מגנזיום כתוסף מזון

מאת: שירה דרוריתוספי מזון02/01/149001 צפיות
כאבי מחזור מתרחשים כתוצאה משינויים הורמונאליים שלמעשה גורמים להתכווצויות של התרחבות והצרת הרחם בזמן המחזור. כאבי מחזור נפוצים אצל נשים בכל הגילאים מגיל ההתבגרות ועד גיל המעבר

מאת: sharonkal80תוספי מזון09/08/131836 צפיות
הבסיס לאלרגיות הוא לא הרגישות לאלרגן מסוים אלא חוסר איזון בגוף, בעיקר חוסר איזון הורמונלי אבל ייצור ההורמונים תלוי במספר המינרלים והחלבון שיש בגוף. אכילה של אצה כחולה ירוקה, כאמור, יפסיק את התגובה האלרגית

מאת: טומי רןתוספי מזון19/06/132005 צפיות
בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר את המושג תוספי תזונה ומה שבדרך כלל נשאל את עצמינו: אם אנחנו אוכלים כמו שצריך ומשלבים את כל אבות המזון למה אנחנו צריכים בכלל תוספי תזונה? האם תזונה נכונה אינה רק שמירה על העקרונות הבסיסיים ועם נשמור עליהם לא נשאר בריאים לתמיד? מסתבר שלא. רבים אשר שומרים על תזונה נכונה ומשלבים את כל אבות המזון בצורה מאוזנת מדווחים לעיתים על חולשה, תחושות לא טובות, חוסר באנרגיה, כאבים בכל מיני מקומות בגוף ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica