חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אצה כחולה ירוקה זה הדבר החם הבא

מאת: sharonkal80תוספי מזון09/08/20131836 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אצה כחולה ירוקה – בריאות חדשה מן הים

בים האצה הזו משתמשת בחנקן ויש לה כל מיני רעיונות להישרדות אבל כשהיא יוצאת מן הים אז היא בדיוק ההישרדות שלנו. מיקבץ של ויטמינים ומינרלים בנייר של אצה. תגידו מה שתגידו אבל זה ממש כך. האצה הכחולה ירוקה מכילה את כל המינרלים שהגוף נדרש להם ובנוסף, יש בה המון ברזל, המון סידן ופרוטאין. חלום של כל פולניה. לכן, אגב, היא גם מזון על, קבוצת מזונות שיש בהם הכל והם באים בכמות קטנה, מן רפואה משלימה של הטבע.

מה לאצה כחולה ירוקה ולאלרגיה?

כאמור, האצה הכחולה ירוקה מכילה את הכל ולכן נוצר איזון בתוך הגוף, שהרי כשהגוף מקבל את כל מה שהוא צריך הוא מתאזן לבד, ממש כמונו. תנו לנו אהבה, אוכל, ים, חופש ופטור מתורנויות מטבח וכבר אנחנו רגועים, שמחים, מרוכזים ומאוזנים. עם הריכוז כבר לא נעשה שום דבר כי נעדיף לנוח על החוף אבל זה כבר ענין אחר. תזונה מלאה גורמת לאיזון. נקודה. ועכשיו השוס הגדול כי כשיש איזון אזי אלרגיות נעלמות. הבסיס לאלרגיות הוא לא הרגישות לאלרגן מסוים אלא חוסר איזון בגוף, בעיקר חוסר איזון הורמונלי אבל ייצור ההורמונים תלוי במספר המינרלים והחלבון שיש בגוף. אכילה של אצה כחולה ירוקה, כאמור, יפסיק את התגובה האלרגית.

בנוסף, האצה מגיעה כשהיא ארוזה היטב בוואקום בלי התערבות כימית והרי אחד הגורמים הראשיים לתגובות אלרגיות הוא הכימיה במזון המעובד. יוצא אם כן, שההימנעות מחומרים כימיים בתהליך האריזה מונע ממקום אחר את התגובה הרגישה. חוץ מזה שזה גם שומר טוב יותר על המינרלים שמכילה אצה כחולה ירוקה וכל אלה, כאמור, זיכו אותה גם בתואר מזון על.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון קל לשירותכם,

אחלה יום!!!

הלבנת שיניים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharonkal80

מאת: sharonkal80קייטרינג02/09/141936 צפיות
אחת מהאופציות הפופולאריות העומדות לרשותכם היא קייטרינג חלבי. קייטרינג של מוצרי חלב הפך להיות פופולארי מאוד באירועים בשנים האחרונות ויש לכך מספר סיבות.

מאת: sharonkal80שיפוצים31/08/14886 צפיות
בנייה בעץ יכולה להיות בנייה של צימרים או בתי מגורים. הבנייה יכולה להיות בכל גודל והיא מתאימה לבתי צימרים קטנים, גדולים ולבתים של ממש שאפילו יכולים להיות בגודל של 200 מ"ר.

מאת: sharonkal80שיפוצים26/08/14910 צפיות
כמעט בכל אשר תפנה תתקל בריצוף הדק המקסים, בעל המראה הטבעי, העשוי לרוב מעץ או משילוב עץ עם חומרים סינטטיים, ושמקנה לכל מקום מראה ייחודי ומלבב. גם הדק בחיפה זוכה להצלחה מסחררת.

מאת: sharonkal80טבעות אירוסין ונישואין25/08/14971 צפיות
רכישת טבעת יהלום מעוצבת מתאימה גם להצעת נישואין, אך היא מתאימה מאוד גם בתור מתנה ייחודית ומקורית לאישה שאתם אוהבים. טבעות יהלום מאז ומתמיד הם אהבתה של כל אישה- העיצוב הייחודי של היהלום, הנצנוץ הבולט למרחקים... כל אלה הופכים טבעות יהלומים מעוצבות למתנה מושלמת כביטוי לאהבה או להערכה

מאת: sharonkal80טבעות אירוסין ונישואין25/08/14968 צפיות
כל זוג שיעמוד בחלון הראווה של חנות התכשיטים או יסתכל בחנויות התכשיטים באתרי האינטרנט, ימצא למעשה את אותו הדבר- ניתן לבחור בין טבעות אירוסין בסגנון קלאסי לבין טבעות בסגנון יוקרתי ומעוצב.

מאת: sharonkal80גינון09/08/141017 צפיות
מתגוררים ברמת השרון? זקוקים לפרח או עציץ? משתלה ברמת השרון הינה בית עסק המספק ללקוחות מגוון של סוגי פרחים ועצים וכן אביזרים דקורטיביים עבור הגינה

מאת: sharonkal80קוסמטיקה09/08/141066 צפיות
רגע לפני שאת בוחרת לעשות ניתוח עפעפיים ולפני שאת מחליטה איפה לעשות את הניתוח הזה, כדאי יהיה שתבררי מידע בנושא.

מאמרים נוספים בנושא תוספי מזון

מאת: קרוסלה הריון ולידהתוספי מזון19/03/196483 צפיות
חטיפי אנרגיה הם ללא ספק אופציה מהירה ונוחה להשביע רעב קל במהלך היום, כשמם כן הם - נועדו לתת לנו מין בוסט של אנרגיה ברגעים בהם אנחנו חווים איזו נפילת מתח ורוצים לעורר את הגוף.

מאת: אסף סגלתוספי מזון26/01/182099 צפיות
הפרוביוטיקה - חיידקים פרוביוטיים ידידותיים החשובים לבפעילות תקינה של מערכת העיכול ומערכות נוספות בגוף. למה אנו זקוקים לפרוביוטיקה וכיצד הם עובדים? וכיצד בוחרים מוצר פרוביוטיקה איכותי?

מאת: SEOMANתוספי מזון19/12/171431 צפיות
תמיד רציתם לדעת איך לרדת במשקל ללא תופעות לוואי? עכשיו זה גם אפשרי. מוצרי ההרזיה של נטור דיאט יעזרו לכם לרדת במשקל ולהרגיש תחושת שובע ומלאות בגוף. הדרך הבטוחה ביותר לרדת במשקל באופן טבעי תוך 30 ימים או פחות.

מאת: רונןתוספי מזון22/06/173321 צפיות
עייפים יותר מידי או מרגישים כיווצי שרירים? אולי אתם ספורטאים פעילים? או אנשים שמקפידיםאו מתעניינים באורח חיים בריא ותזונה נכונה? כך או אחרת בוודאי שמעתם על מגנזיום. מגנזיום,הינה מינרל מאוד חשוב בגוף שלנו. הוא אחרי על 300 תהליכים בגוף של בן אדם. מאגרי המגנזיום נוטים להתרוקן בעיקבות פעילות מאומצת, שגורמת להזעה ובכך יחד עם זיעה מופרש מגנזיום. כדאי להשלים את החוסר, ניתן להקפיד על תזונה עשירה בירקות ירוקים, אגוזים, שקדים, קטניות, דגנים מלאים ועוד. אבל קיימת גם דרך נוספת להשלמת מגנזיום כתוסף מזון

מאת: שירה דרוריתוספי מזון02/01/149002 צפיות
כאבי מחזור מתרחשים כתוצאה משינויים הורמונאליים שלמעשה גורמים להתכווצויות של התרחבות והצרת הרחם בזמן המחזור. כאבי מחזור נפוצים אצל נשים בכל הגילאים מגיל ההתבגרות ועד גיל המעבר

מאת: טומי רןתוספי מזון19/06/132005 צפיות
בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר את המושג תוספי תזונה ומה שבדרך כלל נשאל את עצמינו: אם אנחנו אוכלים כמו שצריך ומשלבים את כל אבות המזון למה אנחנו צריכים בכלל תוספי תזונה? האם תזונה נכונה אינה רק שמירה על העקרונות הבסיסיים ועם נשמור עליהם לא נשאר בריאים לתמיד? מסתבר שלא. רבים אשר שומרים על תזונה נכונה ומשלבים את כל אבות המזון בצורה מאוזנת מדווחים לעיתים על חולשה, תחושות לא טובות, חוסר באנרגיה, כאבים בכל מיני מקומות בגוף ועוד.

מאת: מיכל זתוספי מזון25/12/129511 צפיות
ספורטאים שמוציאים אנרגיה באופן קבוע ויומיומי זקוקים לפעמים לחיזוק של ויטמינים ושאר תוספי מזון. הנה כמה פרטים חשובים שצריך לדעת לפני הכל

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica