חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העלמת צלקות אקנה

מאת: seoisfreeבריאות ורפואה כללי11/07/20102995 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העלמת צלקות אקנה

כמה שזה מטריד אותנו, פצעי הבגרות הללו. למעשה, הם ממש לא שייכים רק לאוכלוסיית המתבגרים, אלא מופיעים כמעט בכל גיל ובכל מין. וניסיתם לטפל בבעיה בעזרת כל דבר, כולל ראקוטן, אבל כלום לא עזר – נותרתם עם פנים מלאיצלקות וחטטים. האם יש דרך להעלים צלקות אקנה? כן, אפילו כמה כאלו.

אל תאבדו תקווה - העלמת צלקות בפנים אפשרית

ישנה שיטה מוכחת ובדוקה להעלמת צלקות אקנה ופצע בגרות, שיטה של חברת נוסקין האמריקאית המתמחה בטיפוח עור הפנים. החברה פיתחה שיטה הנקראת Clear Action שמבצעת טיפול בעזרת 4 תכשירים ייחודיים. קצף ניקוי,מי פנים, טיפול יום וטיפול לילה. כל אלו יבטיחו לעורכם מראה רענן וצעיר שלא תוכלו להשיג עם שום שיטה אחרת.

קישור להסבר המפורט על טיפול באקנה של נוסקין – לחץ כאן

עם זאת, אני מרגיש מחויב לספר לכם על האפשרויות העומדות לרשותכם בסוגיית הטיפול באקנה. לא כל הטיפולים יעילים ב-100% וחלקם אפילו מעט כואבים. אבל מה לא נעשה כדי לשפר את מראה הפנים שלנו? הרי זוהי, לצערנו, תעודתהזהות שלנו. ואנחנו רוצים תעודה איכותית.

העלמת אקנה בעזרת פילינג

פילינג הוא תהליך בו נעשה קילוף של עור הפנים, כדי לזרז את חידושו. במקרים רגילים, מדובר בפילינג בסיסי, שנעשה בעיקר כדי להיפטר משכבות של עור מת. אך כשמדובר בענייני העלמת צלקות בפנים, הפילינג יהיה עמוק יותר. ישנו פילינגבינוני שעשוי להספיק, אך לעיתים תיאלצו לעבור פילינג עמוק – ולא נעים בכלל – כדי להיפטר מהצלקות לתמיד.

מילוי צלקות בסיליקון

אפשרות נוספת היא מילוי של הצלקות בסיליקון. וזה נעשה ממש כמו שזה נשמע: צלקות אקנה וחטטים יופיעו בדרך כלל כשקעים בעור. בעזרת מילוי של השקעים הללו בטיפות סיליקון זעירות, ניתן להשיג מראה חלק יותר של העור לאחר כמהטיפולים. הסיליקון מחזיק לשנים רבות ובעזרת טיפולים שונים, ניתן להגיע למראה טבעי מאוד.

ניתוק צלקות מהרקמות שמתחת לעור

כן, זה לא נעים כמו שזה נשמע. כאן מוחדר מכשיר חד מתחת לצלקת ומפריד אותה מהרקמות שמתחתיה. הניתוק הזה 'מרים' צלקות והופך אותן לשטוחות יותר. אל דאגה, טיפול כזה נעשה בהרדמה מקומית ובסיומו צלקות אקנה כמעט ולאנראות.

העלמת צלקות בפנים באינפרא אדום

תודו שחיכיתם לטיפול כזה, שלא כולל התערבות כירורגית או מילים כמו 'קילוף העור'. שימוש בקרן אינפרא אדום גורמת לחידוש צמיחת תאי העור, מה שמעלים צלקות כמעט לחלוטין. תוסיפו לזה את העובדה שמדובר בקרן בריאה מאוד לעור,ותקבלו טיפול מומלץ.

אז גם כל טיפול באקנה שניסיתם, כולל ראקוטן, לא עזר לכם ובסיכומו של עניין נותרתם עם צלקות אקנה, תדעו שיש פיתרון. העלמת צלקות בפנים אפשרית, גם אם לא באופן מושלם. שיפור משמעותי במראה הפנים חשוב גם הוא. אל תוותרו עלטיפוח עור הפנים שלכם או של ילדכם.

דירות להשכרה בכרם התימנים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב ע"י כותב מקצועי בתחום בניית אתרים וקידום אתרים מחברת weboost

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoisfree

מאת: seoisfreeיזמות עסקית22/11/101718 צפיות
רכישת מכונות קפה כבר מזמן הפכו לדבר נפוץ בקרב הקהל הישראלי. ישראל היא אחת המדינות הבולטות ביותר בעולם בנושא המודעות לקפה (ביחס לאוכלוסיה). כמו כן שוק צרכני הקפה מביא איתו ביקוש גדל של ספקי וזכייני מכונות קפה.

מאת: seoisfreeיופי וטיפוח - כללי22/04/101305 צפיות
רכישת ביטקוין - במעבדות היי שם בארצות הברית הרחוקה, מצאו חוקרים של חברת נוסקין את הגנים שגורמים לעורנו להיראות זקן ומשפיעים על הופעת קמטים על העור. עם פיצוח הגנום האנושי עמלו החוקרים ללא הפסקה עד שמצאו את הגנים שגורמים לנו להראות מבוגרים.

מאת: seoisfreeאימון אישי08/02/101074 צפיות
לעיתים קרובות יוצא לנו לשמוע מושגים כמו, יועץ עסקי, אימון עסקי ולרוב אין לנו מושג מה זה אומר ומהי עבודתו של יועץ עסקי שכזה, במאמר זה ננסה להרחיב לכם את הידע באשר לאותו יועץ עסקי

מאת: seoisfreeימי הולדת08/02/101167 צפיות
הסבר קצר על שני הסוגים הנפוצים של העוגות אותם אנחנו מכירים כיום, עוגות פרווה ועוגות חלביות. במאמר זה נסביר על ההבדלים וכמובן למה הכי כדאי לתת כמתנה עוגה ליום הולדת

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223157 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213659 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201749 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201520 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201791 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201506 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191985 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica