חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יעוץ עסקי – ההבדל בין חי למת

מאת: seoisfreeאימון אישי08/02/20101073 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כעסק עצמאי אנחנו מוצאים את עצמנו הרבה פעמים, נקלעים למצבים מסובכים של אי עמידה בחובות, חוסר יכולת לארגן את הזמן שלנו נכון ופתאום לנגד עינינו נראה כאילו כל העסק שלנו פשוט עומד לקרוס. אומנם אנחנו אנשי מקצוע מעולים, המלצות בשבחינו אנחנו מקבלים מאנשים וחברות כל הזמן אבל חסר לנו הידע הדרוש על מנת לארגן תוכנית עסקית מוצלחת לעסק שלנו. ייעוץ עסקי נכון ומוצלח שמועבר על ידי גורם בר סמכא יכול לפעמים להציל עסק חי מפני פשיטת רגל. גורם מקצועי ידע להכווין אותנו, לעזור לנו לבנות או לתקן את התוכנית העסקית שלנו, ידע לעזור לנו בניהול נכון של זמן ושל משאבים ולא פחות חשוב הוא ילווה אותנו יד ביד בכל שלב בתהליך צמיחתו מחדש של העסק.

מי הוא יועץ עסקי

לפני שאנחנו קופצים לבריכה, ראוי ונבין מה זה בעצם יעוץ עסקי, מה תפקידו של יועץ עסקי ולמה השירותים שהוא מציע לנו חשובים כל כך לעסק שלנו.
יועץ עסקי טוב -  חייב להיות אדם שמגיע מהשטח, אדם שמכיר את המערכות והארגונים, את צורת העבודה הנכונה וכיצד תזרים מזומנים של חברה אמור לעבוד. לרוב יועץ עסקי הוא אדם שמגיע מתפקידי מפתח בחברות וארגונים גדולים.  יועץ עסקי טוב תמיד יגיע על רקורד מרשים, אם יש בעברו תפקיד בכיר בתחום השיווק , הפיתוח והמכירות  של אותה חברה. דבר שמוסיף הרבה הבנה, לפחות מבחינתו כלקוחות, שהאיש מגיע מהתחום ומכיר אותו בצורה טובה.
תפקידו של יועץ עסקי -  הוא בראש ובראשונה עריכת סקירה ראשונית של החברה, הבנה ומיפוי בעיות שקיימות בחברה, הכנת תוכנית עסקית חדשה ומוצלחת שתסלול לנו את הדרך ליציאה מהקשיים ומהמהמורות שאנחנו נמצאים בהם כעת, עזרה בניהול המשא ומתן עם בנקים ולווים חיצוניים, הגעה להסדרים בנושאי פריסת חובות והגדלת מסגרות אשראי.
חשיבות יעוץ עסקי -  כאמור חשיבותו של יעוץ עסקי היא ברורה לכל, כאשר בעל עסק נמצא בקשיים כלכליים או ארגוניים, או אפילו אם הוא עומד בסוג של מזלג דרכים בנוגע להחלטות קריטיות שנוגעות לעסק, החשיבות של היוועצות ביועץ עסקי טוב במצבים כאלה, היא לפעמים החלטה שיכולה להציל עסק ולגרום לו להצליח ולשגשג בתחומו, או חס וחלילה להביא למצב של פשיטת רגל ואובדן העסק.

לסיכומו של עניין

אם אתם בעלי עסק שכיום ניצבים בפני החלטות משמעותיות, בין אם זה בקשיים כלכליים או לשמחתנו רצון לגדול ולהגדיל את העסק, יעוץ עסקי יכול להיות הפתרון שיתאים לכם.

צבעי בתל אביב

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב ע"י כותב מקצועי בתחום בניית אתרים וקידום אתרים מחברת weboost

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoisfree

מאת: seoisfreeיזמות עסקית22/11/101718 צפיות
רכישת מכונות קפה כבר מזמן הפכו לדבר נפוץ בקרב הקהל הישראלי. ישראל היא אחת המדינות הבולטות ביותר בעולם בנושא המודעות לקפה (ביחס לאוכלוסיה). כמו כן שוק צרכני הקפה מביא איתו ביקוש גדל של ספקי וזכייני מכונות קפה.

מאת: seoisfreeבריאות ורפואה כללי11/07/102995 צפיות
סקירה מלאה בנושא העלמת צלקות אקנה: שיטות, טיפים והשוואה.

מאת: seoisfreeיופי וטיפוח - כללי22/04/101305 צפיות
רכישת ביטקוין - במעבדות היי שם בארצות הברית הרחוקה, מצאו חוקרים של חברת נוסקין את הגנים שגורמים לעורנו להיראות זקן ומשפיעים על הופעת קמטים על העור. עם פיצוח הגנום האנושי עמלו החוקרים ללא הפסקה עד שמצאו את הגנים שגורמים לנו להראות מבוגרים.

מאת: seoisfreeימי הולדת08/02/101167 צפיות
הסבר קצר על שני הסוגים הנפוצים של העוגות אותם אנחנו מכירים כיום, עוגות פרווה ועוגות חלביות. במאמר זה נסביר על ההבדלים וכמובן למה הכי כדאי לתת כמתנה עוגה ליום הולדת

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213657 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205286 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193113 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192947 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193019 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174136 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173540 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica