חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט משרדי – עיצוב מושלם

מאת: SEOnetoעיצוב14/07/2010813 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רהיטים הם לא רק מה שיש לנו בדירה הפרטית. יש להם חשיבות רבה מאוד גם כשמדובר בעבודה שלנו. העיצוב של ריהוט משרדי יכול להעיד הרבה על מי שעובד סביבו ולהשפיע רבות על האווירה במשרד ואפילו על אפקטיביות העבודה. פשוט צריך לדעת איזה ריהוט יתאים ואיזה עיצוב ימחיש יותר מכל את מה שנרצה לשדר. ממש כמו בבית.

היום ריהוט משרדי הוא קודם כל נוחות

הנוחות הפכה כבר מזמן לעניין החשוב ביותר בתחום הריהוט המשרדי ולכן העיצוב בו הוא אחד הדברים החשובים – משום שעיצוב יפה מתקשר לאדם תמיד עם מודרניות, חדשנות וחשיבה על המשתמש. כבר שנים שרהיטים עבור המשרד לא מיוצרים רק כדי למלא את תפקידם כשולחנות, כיסאות או שידות. המראה שלהם הוא הדבר הראשון שחושבים עליו.לכן, תמצאו היום כסאות מנהלים שנראים כאילו נלקחו הרגע מחללית עתידנית, או שולחנות מנהלים שנראים כמו החללית עצמה. ריהוט משרדי מודרני הופך כל משרד, לא משנה גודלו וצורתו, לחדשני, מיוחד וכזה שמשרה אווירה נעימה.

ריהוט משרדי מעוצב ובריא

דבר נוסף עליו מקפידים היום יצרני הרהיטים למשרד הוא הבריאות של מי שמשתמש בהם. הכיסא ארגונומי, השולחן מותאם לו, אביזרים רבים מצורפים להם כדי להפוך את העבודה לבריאה וכדי שהגוף יגיד לכם תודה. ומה מתברר? שרהיטים 'בריאים' מזמינים גם עיצובים מיוחדים, לא רגילים ולא שגרתיים כלל.מעצבי כיסאות ארגונומיים למשל גילו כי זוויות שונות של הכיסא ומשענות הידיים יעניקו את הטיפול הטוב ביותר למי שיושב עליהם. אותן זוויות יצרו דור חדש של ריהוט משרדי, שונה וחורג לחלוטין ממה שהיה עד אז – בעיקר מבחינת העיצוב.

ריהוט משרדי מעוצב להרגשה נפלאה

איזה כיף להגיע למשרד ולראות צבע בעיניים: כיסאות אדומים וירוקים, שולחנות כחולים-כסופים, דלתות זכוכית מעוצבות ועוד ועוד. לעובד הממוצע וגם לבעלי החברה יהיה כך כיף הרבה יותר לעבוד ולבצע את המוטל עליהם. ואתם יודעים מה אומרים – עובד מרוצה הוא עובד טוב, שיעשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר. וזה יקרה בזכות הריהוט המשרדי.

עבודה קלה ויעילה עם ריהוט משרדי

ריהוט משרדי מודרני לא חשוב רק לכל אלו, אלא גם ליעילות של העבודה סביבו. מעצבי הרהיטים היום מנסים ליצור רהיטים מתוך חשיבה יעילה, כאלו שיהיו הנוחים ביותר לעובד. אלו רהיטים שמאפשרים לו לנוע בחופשיות, להגיע בקלות לכל מקום בשולחן למשל, לתייק בנוחות מסמכים וגם לאתר אותם ללא בעיה בהמשך.

פריטי הריהוט המשרדי משתלבים אחד בשני

כפועל יוצא מהמגמה עליה דיברנו קודם, מעוצבים היום רהיטים עבור המשרד כך שיתאימו אחד לשני: כיסא מנהלים בגובה של שולחן תואם ואף ברוחב שיתאים לתנועה לאורכו ולרוחבו. שולחן עם מרחב רגליים גדול ושידת מגירות תואמת, בגובה המתאים ובמיקום הנוח ביותר עבור העובד. כך ריהוט משרדי יביא אתכם לתחושה הטובה ביותר במשרד שלכם.

 



תגיות המאמר: ריהוט משרדי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים SEOneto.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOneto

מאת: SEOnetoהדברה25/12/131075 צפיות
בימים בהם המזיקים רק הולכים ומתרבים, כדאי מאוד לבצע הדברה בביתכם, ומוקדם ככל האפשר: המזיקים מעלים את מפלס הלחץ, הורסים את המזון והרהיטים ואף כוללים

מאת: SEOnetoתחביבים28/10/131211 צפיות
"יש לי מכונת תפירה בבית". המשפט הזה, שעד לפני כמה שנים היה נחשב מגוחך ובלתי סביר, הוא היום שיא האופנה. כן, אם אתם רוצים להרגיש בעניינים, כדאי שתחפשו מכונות תפירה ותתחילו לעבוד

מאת: SEOnetoרפואה21/10/131240 צפיות
העולם שלנו הוא עולם אלקטרוני. כמעט כל דבר כאן, כל פריט וכל חפץ שבו אנחנו משתמשים עובד על בסיס אלקטרוני וככזה - הוא פולט אנרגיה החוצה, אל הסביבה

מאת: SEOnetoעיצוב גינות07/10/131122 צפיות
היום, לקנות סוככים זו לא בעיה רצינית, לכאורה. הרי פרוסות לפניכם שלל חנויות שמציעות סוכך לכל מטרה, ואינספור יבואנים שמציפים את השוק בשלל סוגים של סוככים

מאת: SEOnetoבר ובת מצווה12/03/131227 צפיות
דמיינו לעצמכם .... האורות נכבים... אתם מתרגשים... ואז.... הסרט שלכם מוקרן ע"ג מסך ענק לכל האורחים ...והכפיים ..... קליפים לבר מצווה , זה ממש.. לא מה שהיה פעם. היום , בכדי להפיק קליפים לבר מצווה טובים , צריך להבין בקולנוע , ולהיות מיומן ומקצוען אמיתי

מאת: SEOnetoהפקות אירועים07/03/131124 צפיות
שבירת השגרה על ידי הוצאת העובדים ליום כיף השתרשה כנורמה בעולם העסקי כבר לפני עשרות שנים. כיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה שלא מקפידה על קיום יום כיף לעובדים לפחות אחת לשנה, אם לא פעמיים בשנה.

מאת: SEOnetoאירועים עסקיים06/03/131056 צפיות
אירועים עסקיים הם המראה הצלולה ביותר לבבואתה של חברה או של בית עסק. אירועים עסקיים מספקים את ההזדמנות או סגירת הגולל ליצירת קשרים עסקיים ומיתוג מול קולגות, לקוחות קיימים ופוטנציאלים וכמובן בעלי השפעה והון בתחומכם – תלוי בטיבו של האירוע.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172517 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175136 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172609 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172367 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172290 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162221 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162261 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica