חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שינוי הרגלי צריכה- מודעות אבל

מאת: א. שנישיווק באינטרנט20/07/20101555 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שינוי הרגלי צריכה – מודעות אבל  

בעשור באחרון מרבים  לדבר על חשיבה מחוץ לקופסה, חשיבה אחרת, שינוי בהרגלי צריכה, בדקנו וחקרנו את ההרגל הייחודי הישראלי להנציח  ולהזכיר את היקירים שנפטרו , במודעות אבל בעיתונות היומית.

 ראשית מצאנו שהמנהג הזה של, מודעות אבל, בעיתונות היומית, הוא ייחודי לארץ ישראל, ואינו בנמצא במדינות אחרות. בוודאי שלא בהיקפים הללו.

רוב הישראלים רוכשים את מודעות האבל דרך שרותי כוכבית כאילו ואחרים, דרכם מעבירים את הפרטים והנתונים, אלו מיצרים עבורך מודעת אבל לפי הנתונים שסוכמו, ומעבירים את הנתונים אליך בפקס על מנת שתבצע הגהה, ותאשר את המודעה. המודעה המתוקנת עוברת הגהה נוספת על לגמר מושלם של המודעה לפי הצרכים והנתונים. מנקודה זו המודעה מועברת לעיתון הרצוי לפרסום.

ב- EEVEL.COM   , פיתחנו טכנולוגיה חדשה וקלה, ביצוע מודעת האבל נעשה ישירות על מסך המחשב, באופן קל ופשוט. ההגהה הינה מול המסך במיידי והמודעה יורדת לדפוס, בקליק. כל התהליך מהיר נקי וקל, קיימת גם אפשרות להעביר את המודעה בפקס או במייל, לבן משפחה אח/אחות להגהה ותאום נוספים.

ניתן לעצב מודעה באתר באופן עצמאי, מתוך בלוק של משפטי ונוסחי מפתח מקובלים, או מתוך גלריה של מודעות אבל לבחירתך. הכל במחשבה להקל על האבלים ולסייע להם לעבור את רגעי הצער  בקלות יחסית.

בגליה נמצאים מגוון של מודעות בניהם, מודעות אזכרה,  מודעות השתתפות בצער, ומודעות בגדלים ונוסחים שונים ,למודעות אבל. התשלום מבוצע בעזרת כרטיס אשראי והאתר מאובטח לחלוטין.  האתר מאפשר בשלב זה פרסום בעיתונים מעריב, ידיעות אחרונות, ועיתון הארץ. המחירים הינם מחירי המערכת.

באתר  EEVEL.COM , ניתן לבצע ללא תשלום מודעות אבל לתליה ברחוב, בכניסה לבית, ובשכונה. גם זה מנהג ייחודי לארץ ישראל וגם לו ניתן פתרון יפה חכם וקל. את המודעות הללו ניתן להדפיס במספר גדלים לפי הצרכים של האבלים. ההדפסה במדפסת הביתית.

מודעות רחוב ,היו בעבר מבוצעות על ידי בתי דפוס קטנים, עלו לא מעט כסף ודרשו זמן התעסקות וריצה על ידי האבלים, תהליך זה נחסך לחלוטין בעזרת התוכנה החדשה.

 

 

השימוש באתר נעשה רחב יותר עם הזמן, הרגלי הצריכה משתנים לאט, אך עם  הזמן הישראלים יגלו את היתרונות של האתר החברותי הזה.

היתרונות של האתר הינם בזמן יצירת המודעה, במגוון המודעות הגדלים והדוגמאות הקיימות במדור גלריה,  הגהה מלאה ומדויקת על ידי כל בני המשפחה מול מסכי המחשב הביתי, יכולת הדפסת מודעת רחוב במדפסת הביתית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

א. שני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת א. שני

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213519 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184481 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172609 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162416 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163284 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153249 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153366 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica