חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יותר לידים, יותר רווחיות לעסק

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/20162422 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה קורה לכל עסק מתחיל שעדיין לא צבר את הרשימה הראשונית של לקוחות שביצעו עסקאות ויכולים אף להמליץ הלאה לגבי העסק החדש, יוצאים אל הדרך חדורי מוטיבציה וחשים כי העולם מחכה שיכבשו אותו עם המוני עסקאות ולקוחות שהשירותים מתאימים במיוחד עבורם. אולם, מה שקורה במציאות הוא למעשה המון זמן פנוי שבו רק מחכים כי הלקוחות יכנסו אל החנות ויטעמו מכל מה שיש לכם להציע עבורם, אבל לקוחות אין.

כמובן שאפשר לצאת אל הרחוב ולהתחיל להציע את השירותים ללקוחות ולהזרים אותם אל כיוון העסק בצורה קצת יותר דוחפת והרבה פחות פשרנית, אך בפועל דבר זה יכול לסייע במידת מה ועד גבול מסוים. איך בכל זאת מגדילים את אחוז הפניות אל העסק ויוצרים את הבסיס החשוב הזה של מאגר לקוחות עסקיים? כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.


תכירו את האינטרנט

אולי אתם אנשים מבוגרים שלא ממש הספיקו להכיר את נפלאות האינטרנט ואת כל מה שהוא מציע, ויכול להיות שאתם דווקא די צעירים ועם היכרות די מוגבלת לגבי מה שאפשר לבצע ברחבי האינטרנט כי טרם התנסיתם בכל אלה מהפן העסקי יותר של הדברים. מה שצריכים להבין הוא שהשירותים שניתנים גם דרך האינטרנט הם חשובים ביותר הן מבחינת חשיפה גדולה יותר ללקוחות וגם מהבחינה שמעניקה את רמת השירות הטובה יותר עם כל הנוחיות שהאינטרנט מספק ללקוחות.

לכן, יצירה של פרופילים עסקיים בפייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם יחד עם הקמת אתר לעסק הן פעולות חיוניות וחיוביות שאותן צריך לגבות עם קידום אתרים אורגני שגורם לכל עסק מתחיל להיות ברמת חשיפה הרבה יותר אפקטיבית וללקוחות להתחיל לזרום לכיוון של עסקאות מול העסק המתחיל.

 



תגיות המאמר: קידום אתרים אורגני


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195908 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192211 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182372 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182445 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181815 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171052 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213536 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184491 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172613 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163288 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153255 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153371 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

מאת: רוי ורלשיווק באינטרנט09/04/152347 צפיות
Credit cards are a handy way to purchase things without making instant payment. Continue reading this guide in order to get good credit card tips. This gives the credit card issuer the most opportunity to find the person responsible. This will also the best way to make sure that you are not held responsible for too many unauthorized charges. You can usually report fraudulent activity through a simple email or phone call to the credit card company.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica