חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משולש התועלות בעולם ההדרכה

מאת: מיכאל בן יוסףאימון עסקי28/03/20091226 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משולש התועלות

 

בשנים האחרונות עולה וגוברת הדרישה של הארגונים השונים במנחים או מאמנים בתחומי המכירה והשרות, בין אם זה מאמנים ומנחים פנימיים או מחברות חיצוניות, אשר מתמחות בתחום. המודעות לחשיבות הנושא היא מצוינת ותורמת רבות לארגון ובעיקר לקהל היעד, שעבורם נבחרה ההדרכה. ברוב המקרים בהם בחר ארגון מסוים לבצע את הצעד של להביא מאמן או מנחה המתמחה בתחום מסוים,עושה זאת מתוך חשיבה ומטרה ברורה של שיפור התפוקות ואיכות ההון האנושי לאורך זמן. יחד עם זאת ישנם השלכות נוספות העלולות להשפיע (לעיתים מראש) על התוצאות שמצפים ממנחה או מאמן אשר נשלח לבצע את עבודתו באגפים השונים של הארגון. אני מתכוון לשלוש השלכות שאינם תלויים ישירות באיש ההדרכה והם: גיוס ,ניהול ותגמול.

כאשר מתחילה מלאכת הגיוס ישנם ארגונים שאינם מתפשרים על איכות העובדים שלהם. יחד עם זאת ישנם גם כאלו שמחליטים שההון האנושי פחות חשוב או חושבים שאחרי הדרכה טובה הם ישתפרו ויבצעו את עבודתם. כמאמן אני יכול להעיד שלא כך הדבר! וההפך הוא הנכון . ניתן בשלב הגיוס לבחון אם המועמד\ת מספיק מתאים ובשל לקבל הדרכה או לשנות את תפיסתם בהתאם לצורכי הארגון.

למנהלי הצוותים ,מוקד או מנהלי אזור ישנה אחריות גדולה לא פחות, זאת כיוון שבהרבה מקרים מגיעים אנשים עם כישורים וניסיון, אשר גם עברו הדרכה מתאימה לתפקידם אך המנהל אינו מכיר ביכולתם או בעקומת הלמידה שלהם ומגלה בשלב מוקדם חוסר סבלנות כלפיהם ,יכול בהחלט לרמוס את היכולת שלהם וכמובן להוביל למצב קיצוני של התפטרות מצד העובד או ההפך.

התגמול למעשה הצלע השלישית. בארגונים מסוימים בהם הדרכתי או עבדתי כמנהל הייתי נוכח לדעת בנוסף לשעות העבודה מרובות (בדרך כלל בעולם המכירות), ולעבודת "הבק אופיס" שלו, חרף כל מאמציו לבצע עסקה ולעמוד ביעדים שנקבעו לו, בסופו של דבר התגמול עבור העסקאות היה נמוך ,לא הגיוני ומהר מאד נעשה חישוב מהיר של אותו נציג בין יחס השעות ליחס השכר לאחר התמריץ שקיבל.

בסיכומו של דבר חשוב לדעת ולהבין, לפני שמגייסים מאמן ,מנחה או מדריך שתפקידו לגרום לשינוי בתפוקות ובמכירות, ו\או להשביח את ההון האנושי, יש לבדוק אם משולש התועלות קיים בארגון. ניתן להביא את המאמן עם אחוזי הצלחה הכי טובים וכמובן עם שפע של

המלצות, אך ללא תגמול,ניהול וגיוס נכון הכישלון עומד בפתח.

           

  

 

מיכאל בן יוסף- מאמן ויועץ עסקי\.www.michaelby.com\ 054-5491491

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכאל בן יוסף- פתרונות להצלחה\ www.michaelby.com\ 054-5491491

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל בן יוסף

מאת: מיכאל בן יוסףייעוץ עסקי15/09/13849 צפיות
המאמר עוסק בחוסר מודעות של מרבית העסקים הקטנים בבניה והשמה של אסטרטגיה עסקית.

מאת: מיכאל בן יוסףייעוץ עסקי14/04/121067 צפיות
המאמר עוסק בתופעה שקיימת בארגונים רבים בקרב מנהלים בדרג נמוך. מנהלים אלו אינם שותפים להחלטות חשובות ןמשפיעות על אופי הניהול , ולעיתים אינם מקבלים סמכויות בסיסיות לקחת החלטות אלו. וכמובן מה אני מציע בעניין.

מאת: מיכאל בן יוסףייעוץ עסקי28/12/091123 צפיות
מהי הבטחה למותג? מה קורה שאין הבטחה למותג בעסקים??

מאת: מיכאל בן יוסףניהול04/12/091187 צפיות
המאמר עוסק בתופעה של בעלי עסקים המחליטים לתלות שלט בכת ב יד בבית העסק. מה ההשפעה בשל כך על הלקוחות הפוטנציאלים? ומה ניתן לעשות??!!

מאת: מיכאל בן יוסףאימון עסקי14/03/091369 צפיות
מה ניתן לעשות במצב הקיים?? מהיכן ניתן להמשיך ולתת תפוקות??

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193608 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173751 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173778 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174125 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162625 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163051 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162591 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica