חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיש למטבח לבן

מאת: נחמה לוינשטייןשיפוצים21/07/20101563 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסתבר שגם ברצפות יש טרנדים ברורים המתחלפים כל כמה שנים. מהם הטרנדים הנוכחיים ומה מומלץ לעשות ולא לעשות כאשר בוחרים רצפה חדשה?

במהלך שנותיה הראשונות של המדינה כל הבתים בארץ נראו אותו הדבר: מרצפות טרצו לבנות או ירקרקות, ומשטחי עבודה במטבח עשויים מאבן חברון. מלפני שלושים שנה התחילו להכנס לביתנו מגוון חומרים נוספים, בעלי תכונות, גוונים ורמות מחיר שונות, המאפשרים לכל בעל דירה לבחור את החומר אשר תואם את טעמו ושימושיו האישיים.

מבחינת הריצוף, יכול כל אדם להחליט בין אם לכסות את רצפות הבית בשיש, סוגי אבן שונים, פורצלן, חרסינה, פרקט עץ או למינציה סינתטית, שטיחים או לינוליאום, והמשטחים במטבח ובאמבטיה בשיש, שיש קיסר, עץ ונירוסטה. ועם מבחר כזה גדול, אין פלא שקשה לנו להחליט ושיש לנו הרבה שאלות, וביניהן איפה מוצאים ליטוש שיש, ומהם ההבדלים בין סוגי החומרים השונים?

מחפשים מידע על עבודות שיש? מהם כל החידושים בנושא שיש אבן קיסר? קבלו עכשיו מספר טיפים מועילים שיוכלו לעזור לכם למצוא את מבוקשכם:

שיש, מרצפות ופרקטים קונים רק מספקים מורשים. רק כך תוכלו להיות בטוחים שמדובר בחומר איכותי שמתהדר בתו תקן.

כשרוכשים מרצפות הקפידו לוודא שאתם מקבלים כיסוי במסגרת האחריות במקרים כמו היסדקות החומר או שחיקה מהירה מדי.

כאשר אתם קונים משטחי עבודה למטבח, בררו אם העלות כוללת גם התקנה והובלה.

ריצוף שיש מיועד בעיקר לחללים סגורים, שכן רטיבות ושמש ישירה פוגעות עם חלוף הזמן בצבע השיש, שוחקות אותו ומעלימות את הברק הטבעי שלו.

מחליפים את הריצוף? דאגו לשמור כמה חבילות של המרצפות החדשות למקרי תיקון או למקרה שתחליטו להרחיב את השטח המרוצף באותו סוג מרצפות.

אם אתם משפצים את הבית, בזמן החלפת והסרת הריצוף בחדרי הבית, מומלץ מאד להחליף את הצינורות, אפילו אם הצנרת עודנה במצב תקין.

מחפשים שיש למטבח? לקבלת טיפים נוספים תנו הצצה באתר שיש קיסר והקלו על עצמכם את החיים. תתחדשו!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן26/08/101430 צפיות
איך בוחרים שמלת כלה מושלמת? אחד הימים החשובים ביותר בחיינו, ואולי החשוב מכולם, הוא יום החתונה שלנו – יום שמוקדש כולו לזוג האוהבים הצעירים, שמגיעים לחגוג אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לאחד את חייהם לעולמים, יהיה מה שיהיה.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101571 צפיות
שמלת כלה לבנה ויפה, זה כל מה שרצית - אבל אז הבנת שזה לא כל כך פשוט...

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/107130 צפיות
מחפשים רהיטים לבית? בואו לקבל עצות טובות שיחסכו לכם הרבה מאוד זמן וכסף.

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101222 צפיות
מי לא רוצה להיות יפה? יופי הוא עניין של גנים, אבל בימינו אפשר לתת גם לטבע דחיפה בכיוון הנכון בעזרת אמצעי טיפוח שונים וטיפולים קוסמטיים רציניים יותר.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101390 צפיות
באירוע חשוב זה מגיע לך להיות הכי מטופחת ויפה, ומה יכול לעשות את זה טוב יותר משמלת כלולות של מעצב, אשר נותנת לכל אשה להיראות כמו נסיכה ליום אחד?

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/102815 צפיות
מתי בפעם האחרונה החלפתם את הארונות בבית - בחדר השינה, בחדרי האירוח, במטבח או בחדר האמבטיה?

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101465 צפיות
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232670 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223321 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212885 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211353 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211231 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201406 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201137 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica