חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בר קפה נייד לאירועים

מאת: נחמה לוינשטייןקייטרינג22/07/2010858 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל החיים חיכיתם לרגע הזה, יום החתונה שלכם. איך תגרמו לו להיזכר יותר מכל השאר?

בני ישראל אוהבים לערוך חגיגות גדולות, אז מה! כה מעטות הפעמים בחיינו שבהן מתרחש משהו מיוחד, טקס מיוחד במו בר מצווה או חתונה למשל, אז אנו בוחרים לציין אותו מול כל האנשים החשובים בחיינו.

אנחנו מזמינים אולם אירועים יפהפה, מרכיבים תפריט משובח, דואגים להרבה מוזיקה טובה, ולפעמים גם שירותי בר לאירועים, משהו מקורי כדי להפוך את האירוע למשהו קצת יותר מיוחד, ובסוף מזמינים את כולם לערב של פעם בחיים.

כמובן שמעמד האירוע מרגש מאוד בפני עצמו, כיוון שאין דבר יותר מרגש מעמידה תחת חופה לבנה, או קריאת דרשה בפני אהובינו, אך מה שהופך כל אירוע למשהו קצת מיוחד יותר הם נותני השירות השונים.

שירות איכותי של בר משקאות לשם הדגמה, משפיעה על הנוכחים באירוע - אוכל טוב, שתייה טובה, מוזיקה מלאת קצב, אלבום חתונה מעוצב, מלצרים נעימי הליכות - כל אלה מסוגלים להפוך אירוע מנומנם לערב מושלם, או אירוע מאושר לערב מיותר.

הדבר הכי חשוב שיהיה עליכם לעשות הוא לבחור את נותני השירותים הכי טובים לאירוע, מהלך שנעשה על פי המלצה טובה. במקרה שאתם מחפשים בר לילדים, למשל, ישתלם לכם להתייעץ עם קרובי משפחה וחברים שארגנו לאחרונה אירוע ולברר אם הם יכולים להמליץ על אדם או חברה מסויימת. במידה והתשובה היא כן, אפשר לקבוע פגישה, לשאול שאלות ולבקש הצעת מחיר. בחלק מהמקרים, הגעה בשיטת חבר מביא חבר עשוייה להשיג לכם הנחה יפה - אין שום הבטחה, אך אין שום בעיה לנסות.

רוצים לשמוע עוד על נותני שירותים באירועים? רוצים לשמוע למשל איך מארגנים בר לחתונה? תנו הצצה לאתר בר נייד או סדנת אלכוהול ועוד, ותוכלו למצוא בו ממש הכל. המון מזל!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן26/08/101430 צפיות
איך בוחרים שמלת כלה מושלמת? אחד הימים החשובים ביותר בחיינו, ואולי החשוב מכולם, הוא יום החתונה שלנו – יום שמוקדש כולו לזוג האוהבים הצעירים, שמגיעים לחגוג אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לאחד את חייהם לעולמים, יהיה מה שיהיה.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101570 צפיות
שמלת כלה לבנה ויפה, זה כל מה שרצית - אבל אז הבנת שזה לא כל כך פשוט...

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/107120 צפיות
מחפשים רהיטים לבית? בואו לקבל עצות טובות שיחסכו לכם הרבה מאוד זמן וכסף.

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101222 צפיות
מי לא רוצה להיות יפה? יופי הוא עניין של גנים, אבל בימינו אפשר לתת גם לטבע דחיפה בכיוון הנכון בעזרת אמצעי טיפוח שונים וטיפולים קוסמטיים רציניים יותר.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101390 צפיות
באירוע חשוב זה מגיע לך להיות הכי מטופחת ויפה, ומה יכול לעשות את זה טוב יותר משמלת כלולות של מעצב, אשר נותנת לכל אשה להיראות כמו נסיכה ליום אחד?

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/102815 צפיות
מתי בפעם האחרונה החלפתם את הארונות בבית - בחדר השינה, בחדרי האירוח, במטבח או בחדר האמבטיה?

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101465 צפיות
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192889 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183095 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182303 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181710 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181634 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181456 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181514 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica