חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת מוסד אקדמאי

מאת: דוד גרינברגמוסדות לימוד26/07/20101315 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חושבים להיכנס ולבנות קריירה בתחומי האומנות ?

הצעדים הבאים יעזרו לכם בביצוע הבחירה הטובה ביותר מבין מוסדות הלימוד אשר יעשירו את עולמכם בתחום אותו אתם מעוניינים להעמיק ידיעותיכם.

1.     הדבר הכי חשוב בבחירת מוסד לימוד הינו המיקום הגיאוגרפי שלו.

בררו אם אתם מעוניינים במוסדות לימוד הנמצאים במיקום בערים הגדולות או במוסד הממוקם באזור קטן ואינטימי יותר.

מיקום גיאוגרפי גם יקבע אם יהיו בסביבה מקורות מעשירים בתחומי האומנות בסביבה הקרובה.

הרבה מן הערים הגדולות בעלות גלריות ומוזיאונים בהם תוכלו לסייר ולהתרשם מיצירות שונות.

העלו לפחות שלושה מוסדות אקדמאים אשר רלבנטיים עבורכם.

ברגע בו הבנתם את המיקומים בהם אתם מעוניינים ללמוד, הגיע הרגע בו תצטרכו לברר לגבי המוסד עצמו , אופן הלימוד בו והאם אתם רואים את המקום כמקום אשר יהיה לכם נוח ללמוד בו וממנו.

2.     אחד הפקטורים החשובים בעת בחירת מוסד אקדמי הינו היצע הקורסים והדרישות של המוסד לשם קבלת התואר.

הביטו בצורה פרטנית על הדרישות וההיצע וודאו כי שני אלה הולמים את תחומי העניין שלכם.

אולי חלק מהקורסים אותם אתם רוצים ללמוד אינם מוצעים בכל מוסד אקדמי המציע לימודי אומנות או ששיטת הלימוד הינה שונה מאחד לשני.

רצוי כי תדעו היטב מה כל מקום מציע כדי לדעת למה לצפות ברגע שבו תיכנסו למסלול הלימודים שם.

3.     בחרו את חמשת מוסדות הלימוד אשר עומדים בקריטריונים שלכם.

4.     בררו את תנאי הקבלה במוסדות הלימוד אותם בחרתם.

ברגע בו תדעו את תנאי הקבלה מראש כך גם תוכלו להיות מוכנים ככל הניתן ובכך לשפר את סיכויי הקבלה שלכם למוסד.

וודאו את מועדי ההגשה של החומרים על מנת לא לפספס אותם ובדקו אם ישנן מלגות עבור אותו תחום לימוד אשר תוכלנה לסייע לכם בהוצאות הפיננסיות של שכר הלימוד.

5.     תכננו ביקור במוסדות אשר מעניינים אתכם.

זהו רעיון מצוין לבקר את המקום בו אתם חושבים ללמוד, טיילו לכם ברחבי הקמפוס, נסו לשוחח עם הסטודנטים או המרצים על מנת לקבל חוות דעת ומידע לגבי פרטים שלא מופיעים בעלון המידע.

הביקור יעזור לכם לנסות ולראות את עצמכם כסטודנטים מן המניין במקום והאם דבר זה יגרום לכם להרגיש בנוח.

6.     לאחר הביקור ומסירת חומרים עבור הקבלה למוסד המתינו לתוצאות .

7.     ברגע בו קיבלתם את התשובה מהמוסדות השונים השוו את היתרונות והחסרונות של כל אחד ואחד לפי הערכים הבאים- מיקום, איכות ההשכלה ועזרה פיננסית.

לאחר כל אלה בצעו את ההחלטה הסופית.

תהליך בחירה זה יכול להיות תקף גם לתחומים אחרים כמו לימודי ראיית חשבון או לימודי פסיכולוגיה, הדבר החשוב ביותר הוא מעבר על פני השלבים תוך שימת דגש על המיקום, רמת הלימוד והעלויות בכל מוסד ומוסד.

שיהיה בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132316 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131580 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111591 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111564 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111745 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111868 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111674 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא מוסדות לימוד

מאת: ליאורמוסדות לימוד13/09/182491 צפיות
הנדסאי מכונות עם ניסיון, מסוגל להשתלב היטב, בשוק העבודה הישראלי. הנדסאים לומדים בבתי ספר להנדסאים, שמפוזרים ברחבי הארץ.

מאת: ליאורמוסדות לימוד19/08/182680 צפיות
הנדסאי בניין במרכז, יכול לעבוד בתחום ההנדסה האזרחית. במרכז הארץ, מתקיימים כל העת, פרויקטים של בנייה ותשתיות. הנדסאי הבניין, לומד במכללה טכנולוגית. ישנן מכללות טכנולוגיות ללימודי הנדסאים, בכל מיני ערים ברחבי מדינת ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד23/07/182717 צפיות
הנדסאי תעשייה וניהול, משתלב בתעשייה הישראלית. הוא לומד, במכללה טכנולוגית ללימודי הנדסאים. מומלץ ללמוד במכללה טכנולוגית, ללימודי הנדסאים, אשר קבלתם עליה המלצות.

מאת: ליאורמוסדות לימוד01/04/182100 צפיות
בית ספר להנדסאים עם יחס אישי, הוא מקום שכדאי ללמוד בו. בבתי הספר להנדסאים, מוכשרים הנדסאי העתיד של ישראל. ההנדסאים תורמים לרמה הטכנולוגית הגבוהה, של ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד04/03/181759 צפיות
הנדסאים חרוצים, משתלבים בתפקידים שונים, בתעשייה המסורתית, ותעשיית הטכנולוגיה המתקדמת. ההנדסאים לומדים, במכללות טכנולוגיות (בתי ספר להנדסאים).

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181729 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: דוד דרומרמוסדות לימוד07/03/173028 צפיות
לבני נוער (בנים) גילאי 14-16 תושבי נתניה, חדרה, אור עקיבא, פרדס חנה, כרכור, קדימה והמושבים של המועצה האזורית עמק חפר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica