חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שימושים מקוריים-חולצות מודפסות

מאת: יערה דניאלאופנה29/07/20101181 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדפסה על חולצות הינה אחת משיטות הפרסום וההבעה המקוריות והייחודיות ביותר של המאה ה-21. חושבים שזה מוגזם? ובכן, נראה אם עדיין תחשבו כך עד סוף המאמר.

ראשית יש לציין כי השיטות המקובלות כיום להדפסת חולצות שונות מן השיטות המוכרות מן העבר. כך למשל, רבים משתמשים בהדפסת משי, שיטה איכותית להדפסה על שלל מוצרים, ביניהם גם כובעים מודפסים, ארנקים ותיקים מודפסים ושלל מוצרים נוספים. בניגוד לשיטת ההדפסה המוכרת באמצעות מדבקה ומכבש חום, כיום ניתן לייצור מבחר מוצרים מודפסים המאופיינים באיכות גבוהה, בעמידות לזמן ארוך ובעלות נמוכה.

מעבר לשיטות להדפסת חולצות, גם לחומרים יש השלכה על איכותם. לכן, עסקים המתמחים בתחום של הדפסה על חולצות יכולים להציע מבחר גדול של חולצות באיכות משתנה, ובכך לאפשר ללקוח לשלוט בעלויות. לדוגמה, חולצות שנועדו למטרה מסוימת, כגון אירוע השקה, הפגנה או קמפיין שיווקי קצר – ואינן צריכות להאריך חיים, ניתן לייצר באיכות נמוכה יחסית ובכמות גדולה. לעומת זאת חולצות מתנה וחולצות למזכרת, או חולצות למדי עבודה, ניתן לייצר באיכות גבוהה. כמו כן, ניתן לשלב הדפס עם רקמה.

השילוב בין שיטות עבודה מתקדמות המאפשרות ייצור מהיר וקל ובין חומרים איכותיים, מאפשר גם ייצור חולצות מודפסות בכל כמות, וכך אין צורך להתחייב לכמויות גדולות. כל אלה הופכים את ההדפסה על חולצות לאטרקטיבית עבור קהלים שונים, שאת חלקם כבר הזכרנו.

הדפסת חולצות לפרסום

בעידן בו כל מפרסם מבקש להגיע לקהל נרחב ככל הניתן, תקציבי הפרסום של חברות ועסקים נמדדים באלפי שקלים ולעתים אף במיליונים. בענף הפרסום, לעתים קרובות אפילו לא טורחים לדבר בשקלים ועוברים לדולרים. אולם בפרסום, החשוב הוא האיכות ולא רק הכמות. לפרסם את המוצר או המסר הנכון במקום ובזמן הנכון, ולעשות זאת בפני קהל היעד המתאים זהו האתגר הניצב בפני כל מפרסם.

הדפסת חולצות לפרסום הינו כלי רב עוצמה לפרסום ויראלי. אנשים הלובשים חולצות בעלות מסר פרסומי מציעים יכולת פרסום ורסטילית ודינאמית העולה לאין ערוך על זו של פרסום סטאטי. בנוסף, הדפסה על חולצות בצבעים עזים, בשילוב כלים פרסומיים נוספים כגון חלוקת דגימות על ידי דיילות ודיילים אטרקטיביים באתרים נבחרים הינה שיטת פרסום יעילה להפליא. כך ניתן להגיע הישר אל הלקוחות הפוטנציאליים.

כמו כן, ניתן לייצר חולצות מודפסות וכובעים ולחלק אותן כפרסים או בחינם. כאשר הם מיוצרים באופן אטרקטיבי, אנשים מן השורה הופכים לסוכני פרסום מרצון עבור המפרסם – וכל זאת, בעלות של הדפסה על חולצה.

הדפסת חולצות לאירועים

הכוס נשברה, הטקס הסתיים, חתני בר/בת המצווה ירדו מן הבמה. כעת הגיעה הזמן לפשוט את החליפה ולעבור למשהו נוח יותר – משהו שמתאים לחגיגה. אין כמו חולצה מיוחדת המודפסת בייחוד לקראת האירוע על מנת להעביר מסר מרגש, מצחיק, מלהיב ומה לא? ניתן לבצע הדפסה על חולצות רק עבור החתן, עבור החתן והכלה או עבור כל החברים!

כמו כן, ניתן ליצור ברכה על חולצה – דרך ייחודית ומהנה להעביר איחולים לאירועים כגון ימי הולדת, יום האם, יום המשפחה, גיוס, שחרור ועוד. לחילופין, ניתן להיעזר בשירותי הדפסה על חולצות לאירועי חברה שונים – אמצעי נפלא לגיבוש, למזכרת ואפילו לפרסום.

הדפסת חולצות מתנה וחולצות להבעה אישית

יש לכם רעיונות שנונים? מוח יצירתי? לשון חדה? יש לכם חוש מפותח לאופנה ואינכם רוצים לחכות שמישהו אחר יחשוב על זה כדי שתוכלו לרכוש את זה? אין דרך טובה יותר להביע זאת מאשר על ידי הדפסת חולצות מקוריות – צבעוניות ומשוגעות או שחורות והגותיות. כך או כך, אין ספק שתמשכו כמה מבטים ואין לדעת, אולי אפילו תקצרו שבחים. זה פשוט, קל וזול להפליא.

נו, כבר השתכנעתם?

Been there, done that Got the T shirt to prove it!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111362 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111787 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112154 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111508 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111315 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111418 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111701 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222813 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195525 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193722 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181652 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181601 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171720 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171898 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica