חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אמנות שעברה אלקטרופוליש בפורטוגל

מאת: ירון כהןתחבורה ורכב - כללי29/07/20101775 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אלקטרופוליש, ליטוש מתכות אלקטרוכימי, הוא ליטוש המתכות המתקדם בשוק. ליטוש זה מבטיח דרגת ניקיון ועמידות מקסימלית בפני חלודה, וכן מראה אחיד, מבריק ונוצץ לאורך זמן של פלדות אל-חלד. אלקטרופוליש שימש ענפי תעשייה רבים במשך שנים, וסייע להם לחסוך כסף בשל התמעטות השחיקה של משטחי העבודה, חלקי נירוסטה ומכונות לתעשייה. עם השנים, כדרכם של שירותים מתקדמים, התרחב אלקטרופוליש לענפי תעשייה רבים נוספים. במקביל, החלו עוד ענפים לגלות את יתרונותיו האסתטיים של ליטוש מתכות זה, וניצלו אותו למטרות שונות ויצירתיות.

בשנת 2003, לדוגמא, החליטה המועצה המקומית של העיירה לולה שבדרום פורטוגל להשקיע בפסל סביבתי שיהפוך לאטרקציה אזורית שתמשוך תיירים. לצורך כך, פנתה עיירת לולה לחברת Ferro Design, המייצרת ומעצבת פסלים סביבתיים ייחודיים, כדי שתסייע לה לייצר אטרקציה שתשמח את התושבים ותסייע למשוך תיירים לאזור העתיק והציורי. ואכן, שיתוף הפעולה הניב תוצאה מלהיבה: פסל סביבתי עצום בשם "הרוח המערבית" (Zephirus), בעל זרועות מסתובבות שאורכן כ-12 מטר, אשר נראה כמו טחנת רוח עצומה. מרגע שנחשף לציבור, הפסל האיר על האזור ויצר מחזה מרהיב במשך כל שעות היממה.

במהלך הייצור של הפסל, בחנה החברה המייצרת חומרי גלם שונים עבור הפסל. לבסוף התקבלה החלטה כי זרועותיו יהיו עשויות מפלדת אל-חלד מסוג S31600. את הזרועות שלחה החברה לחברה מבירמינגהאם המתמחה בסוגים שונים של ליטוש מתכות, על מנת שתספק לה את הפתרון הטוב ביותר שיבטיח עמידות, לצד מראה מבריק ומושך, כמתחייב מאמנות סביבתית ופסל מסוג זה. החברה החליטה ללטש את הזרועות העצומות, שאורכן 12 מטרים, באמצעות אלקטרופוליש, וזאת כדי שיעמדו טוב יותר בפני פגעי מזג האוויר, ויציגו תוצאה מושלמת ואחידה ברמתה - להבדיל מליטוש מתכות ידני או מכני.

הדרך החכמה שניצלה החברה את היתרונות של ליטוש המתכות המתקדם בשוק היא דוגמא אחת מני רבות לאופן שבו ענפי תעשייה נוספים יכולים לנצל את היתרונות של טיפולי שטח במתכות, המבטיחים עמידות, יציבות ומראה מלא ברק לאורך שנים לפלדות אל חלד, המשמשות את ענפי התעשייה השונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון כהן

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181352 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: ירון כהןאדריכלות15/02/181870 צפיות
לדלתות האוטומטיות יש יתרונות רבים מעבר ליוקרה והחדשנות שהן משדרות, סיוע למוגבלויות, תחושה ואווירה נעימים יותר ובטיחות.

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181738 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: ירון כהןאומנות - כללי15/02/182809 צפיות
ענף הערכת התכשיטים הוא ענף פופולרי המבוסס על מוניטין חזק, גיליתם תכשיט עתיק או פריט אספנים? גשו למעריך מקצועי, בעל וותק ומומלץ.

מאת: ירון כהןספרות01/06/172187 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175585 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171753 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213592 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204184 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205106 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192549 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181361 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181321 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181524 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica