חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שוק הנדל"ן בארץ

מאת: רחלי פרינדל"ן02/08/2010973 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שוק הנדל"ן בארץ, ובמיוחד הנדל"ן בירושלים, מצוי במשבר. אין מספיק דירות חדשות, המחירים מרקיעים שחקים, ואנשים שמעוניינים למכור את דירתם לא תמיד מצליחים לעשות זאת ולקבל את המחיר המקסימלי בעבורה. לכן, דווקא בתקופה זו חשוב להיעזר בשירותי תיווך.

ירושלים היא דוגמא מצוינת לעיר שמצויה במשבר נדל"ן. מצב הנדל"ן בירושלים הוא לא אידיאלי עבור זוגות צעירים. קשה למצוא דירות למכירה בירושלים שהן דירות חדשות ובנות 3 חדרים עבור משפחה צעירה. מרבית הדירות למכירה בירושלים הן דירות חדשות בפרויקטי יוקרה שמיועדות לתושבים אמידים או לתושבים מחו"ל שמגיעים רק מדי פעם לארץ. במצב הנדל"ן בירושלים האופציה הטובה ביותר עבור כל מי שרוצה למכור דירה בירושלים היא שירותי תיווך בלעדיים.

אדם שמעוניין למכור את דירתו רוצה לעשות זאת במחיר הטוב ביותר, בזמן הקצר ביותר, מבלי להיאלץ להראות את הדירה לאינסוף מתעניינים, להימנע מנוכלים ולהגיע לעסקה שתתממש בסופו של דבר. מכיוון שההיצע של דירות למכירה בירושלים נמוך מהביקוש להן, הדרך הטובה ביותר להשיג את כל היעדים הללו היא באמצעות תיווך בלעדי.

באמצעות מתווך נחסך מכם כל המשחק הכרוך בניהול מו"מ. אינכם צריכים לדרוש מחיר גבוה מדי רק כדי שיהיה לכם לאן לרדת, אינכם נדרשים לדעת כיצד "לקרוא" את כוונותיו של כל קונה פוטנציאלי, להתמקח על מחירים או להתפשר באמצע. הודות למצב הנדל"ן בירושלים, אתם יכולים פשוט לנקוב במחיר הרצוי מבחינתכם והמתווך ידאג להשיג עבורכם את העסקה הטובה ביותר. למתווך שעובד באופן בלעדי על הדירה שלכם, יש אינטרס להשיג עבורכם את התמורה המקסימלית עבורה כדי שאתם לא תרגישו את עמלת התיווך. משרד תיווך שאינו עובד בבלעדיות יודע שעל הדירה שלכם עובדים מספר משרדי תיווך ונדל"ן בירושלים, לא תמיד יתאמץ להשיג את העסקה הטובה ביותר עבורכם, אלא את העסקה המשתלמת ביותר עבורם.

לתיווך בבלעדיות יש יתרון נוסף. בגלל הביקושים הגבוהים לדירות למכירה בירושלים, מתעניינים רבים פונים לדירות שלא בהכרח מתאימות לצורכיהם או ליכולתם הכלכלית. אם לא תשתמשו בשירותי תיווך, תיאלצו לענות למאות טלפונים ביום, לערוך עשרות סיורים בדירתכם ולמעשה תאלצו לסנן מבין כל הפונים רק את אלו הרציניים באמת. אם תשתמשו בשירותי תיווך, המתווך יעשה את הסינון הזה בשבילכם כדי שלא כל מי שמחפש דירות למכירה בירושלים יגיע אליכם. אם תשתמשו בשירות תיווך בלעדי, תוכלו להיות בטוחים שהמתווך יביא אליכם 2 – 3 מתעניינים פוטנציאליים בלבד. מתווך שעובד עם בלעדיות עובד על 4 – 5 דירות בלבד בזמן נתון. לכן יש לו את הזמן והמשאבים להשקיע את מלוא מרצו וזמנו במציאת קונים רק עבורן. מתווך שעובד באופן בלעדי מלווה את הקונים לאורך זמן. הוא מכיר אותם ואת צרכיהם, ולכן יכול להביא לכם רק מתעניינים רציניים באמת.

לסיכום, לאור מצב הנדל"ן בירושלים הדרך הטובה ביותר למכור דירה בירושלים, או לחלופין לחפש דירות למכירה בירושלים, היא באמצעות משרד תיווך הפועל בבלעדיות. אופציה זו עדיפה על פני שימוש בשירותי תיווך רגילים, קל וחומר על פני מכירת הדירה לבד וללא שירותי תיווך.

 



תגיות המאמר: תיווך, משרד תיווך


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121306 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121366 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121837 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111836 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111283 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112142 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111557 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222732 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202521 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183255 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183228 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183257 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182612 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182264 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica