חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי צריך ביטוח בריאות בישראל?

מאת: seowebביטוח בריאות01/04/20091848 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חוק ביטוח בריאות ממלכתי בישראל

החוק שנחקק לפני למעלה מעשר שנים ומבוסס על עקרונות של צדק טבעי וחלוקתי, נועד להבטיח את בריאותו הבסיסית של כל אזרח בישראל. החוק מבטיח לכל אחד מאיתנו ביטוח בריאות אלמנטרי, שנועד לצורך מתן טיפולים רפואיים בסיסיים, כאלה שאנחנו נזקקים להם מדי פעם. מי מאיתנו לא היה חולה?

קופות חולים בישראל

בישראל פועלות כמה קופות חולים כדלקמן:

שירותי בריאות כללית (ידועה גם בשמה הקודם קופת חולים כללית)
מכבי שירותי בריאות
קופ"ח מאוחדת
קופת חולים לאומית

כל אזרח במדינת ישראל זכאי לבחור לאיזו קופת חולים הוא רוצה להשתייך ובעבור תשלום חודשי נמוך יחסית, אנו זכאים לסל שירותי בריאות ורפואה מקיף יחסית. כל אחת מקופות החולים פועלת בכפוף לחוק ומעניקה ללקוחותיה (מבוטחים) סל שירותים כזה או אחר - תמיד במסגרת מינימאלית הנקבעת בחוק.

להרחבה בנושא קיראו באתר דוקטורס על: ביטוח בריאות

כל אחת מהקופות מציעה גם סל שירותים מובחר "זהב" וכדומה, שבעבור תשלום חודשי גבוה יותר, מציע למבוטח ביטוח בריאות מורחב במסגרת הקופה - שוב, כל קופה במסגרתה היא. כאן בדיוק נכנסות לתמונה חברות הביטוח הפרטיות.

מה מציעות חברות ביטוח פרטיות במסגרת ביטוחי בריאות?


כמו בכל הזדמנות אחרת, גם הפעם נכנסו חברות הביטוח הפרטיות לתמונה - בישראל כמו ברוב מדינות העולם. חברות הביטוח מציעות ביטוחי בריאות מגוונים, שנועדו לכסות מקרים קיצוניים, מחלות נדירות, תרופות שאינן מכוסות בסל הבריאות ועלותן הכספית מרקיעת שחקים ועוד.

בעבור תשלום חודשי קבוע ולא גבוה מדי, בדרך כלל כמה עשרות שקלים לאדם בסביבות גיל 30, תוכלו לרכוש לעצמכם ביטוח בריאות פרטי ומשלים, שמציע כיסוי ביטוחי למקרים של אסונות רפואיים.

לדוגמא ושלא נדע מצרות: אדם הזקוק לביצוע השתלת כבד או השתלת כליה ומצבו הבריאותי אינו מאפשר המתנה ארוכה, יוכל באמצעות הפעלת פוליסת ביטוח בריאות פרטית, לצאת לחו"ל אפילו לארצות הברית לדוגמא (מחיר יום אשפוז בארה"ב מגיע לאלפי דולרים) ולעבור שם את הליך ההשתלה, האשפוז והשיקום - הכל על חשבון חברת הביטוח - המבטחת אותו.

עלותה פוליסת ביטוח בריאות פרטית, באמצעות חברות הביטוח בישראל נקבע לפי קריטריונים רבים, בינהם גילו של המבוטח בעת הנפקת הביטוח, מצבו הבריאותי, מצבו האישי ותמיד הכל בכפוף לבדיקת רופא מטעם חברת הביטוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018564 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101960 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102475 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101776 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101743 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102187 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102190 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155100 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142881 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143383 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144759 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148018 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148550 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148192 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica