חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה בארצות הברית - הדרך להצלחה שלך

עבודה בחו"ל ובפרט עבודה בארצות הברית קורצת לכולנו. בין אם אנחנו חיילים משוחררים, סטודנטים או זוג צעיר הנמצא בשלבי חיפוש עבודה. כולנו רוצים להרוויח שכר גבוה ולעבוד לתקופה קצרה. עבודה בארה"ב בהחלט יכולה לספק לנו את הרצונות הללו, אך חשוב לזכור כי ישנם כמה קשיים בדרך. אם נדע מהם הקשיים הללו ונתמודד איתם מראש, לא תהיה לנו בעיה ונוכל לעבוד בראש שקט.

תקופת ההתאקלמות

כאשר מגיעים למקום חדש, בין אם זו דירה חדשה או מקום עבודה חדש, תמיד יש את תקופת ההתאקלמות. תקופה זו נמשכת לרוב בין שבועיים לחודש ולאחר מכן כבר מכירים טוב יותר את המקום, האנשים והסביבה.

בעבודה בחו"ל ובפרט בעבודה בארצות הברית החברות משקיעות מאמצעים רבים על מנת שתהיה לעובדים החדשים נחיתה רכה וקליטה נעימה. בתקופה זו מכירים את המנהלים, העובדים ונמצאים בסוג של אופוריה מהמעבר הזמני לארץ חדשה. בנוסף, לומדים גם מהי העבודה, כיצד לגשת ללקוחות פוטנציאלים ובכלל עוברים הכשרה מסודרת.

בתקופת ההתאקלמות לא תמיד הדברים הולכים חלק ולכן הכינו את עצמכם שאתם עלולים לחוות מעט קשיים בדרך, אז קשיים אלו בהחלט ישתלמו לכם לאחר שתתאקלמו כמו שצריך בעבודה, בבית המגורים ובעיר החדשה אליה הגעתם.

שפה = אנגלית

עבודה בארצות הברית דורשת מכם לשוחח, לכתוב ולקרוא באנגלית. גם אם האנגלית שלכם איננה מושלמת, לא תהיה לכם בעיה להסתדר עם המקומיים. רק כדי לעודד את אלו שהשפה שלהם מעט עילגת - גם אלו מצליחים ומרווחים סכומים יפה מאוד. הכל בסופו של דבר תלוי במידת הרצון, המוטיבציה וההשקעה שלכם בעבודה ולאו דווקא במבטא וברמת האנגלית שלכם.

עבודה בארצות הברית - לשם מה?

בחירת עבודה היא חלק מתהליך שכל אחד מאיתנו עובר. חלקנו בוחרים עבודה מסוימת על מנת לבנות קריירה בתחום מסוים ולהתקדם בסולם הניהולי וחלקנו בוחרים עבודה מסוימת על מנת להרוויח כסף בשביל מטרות מסוימות בחיים, ללא קשר לקריירה - מכונית, דירה, טיול בחו"ל וכדומה.

עבודה בארצות הברית ובכלל עבודה בחו"ל נחשבת לעבודה זמנית שמטרה בראש ובראשונה להרוויח סכום כסף נאה למטרות מסוימות. לסטודנטים לרוב המטרה תהיה חסכון לשכר לימוד או מגורים ומחיה בתקופת הלימודים, לזוג צעיר המטרה יכולה להיות לצורך קניית דירה חדשה וחיילים משוחררים לצורך רישום ללימודי פסיכומטרי ולאחר מכן לתואר ראשון. לכן, חשוב שתגיעו עם מטרות ידיעות מראש ואף תחשבו על הסכום אותו אתם מעוניינים לשמור בצד.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"אחרי השירות" הינו פורטל חיילים משוחררים המרכז מגוון עצום של מידע בתחומים שונים עבור חיילים משוחררים ומשתחררים: מענק שחרור, היחידה להכוונת חיילים משוחררים, עבודה מועדפת, עבודה בחו"ל, תהליך חיפוש עבודה, לימודי פסיכומטרי, לימודי תואר, הכשרה מקצועית וקורסים, לימודי שפות, טיול אחרי צבא ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל חיילים משוחררים

מאת: פורטל חיילים משוחרריםחברה ומדינה - כללי12/04/111356 צפיות
להיות חיילים משוחררים זה כיף וזה משחרר, אבל להיות חיילים משוחררים זה גם קצת... מפחיד. פתאום אתם גדולים ופתאום אתם בעולם הגדול ופתאום אתם מרגישים לפעמים ש – אתם לא ממש יודעים מה לעשות. אז מה עושים?

מאת: פורטל חיילים משוחרריםלימודים אקדמאיים12/03/111140 צפיות
בתור חיילים משוחררים עומדות בפניכם המון אופציות. בעצם עכשיו הגעתם לגיל שאפשר להתחיל. השאלה היא רק... להתחיל מה?

מאת: פורטל חיילים משוחרריםצבא וביטחון12/02/111247 צפיות
כבר אין אף גננת שתגיד מה מותר ומה אסור, ואין אף מורה עם עיניים בגב, ואפילו לא מפקדת אחת שגדולה מאתנו בחודש וחצי שתפיל אותנו למאה שכיבות שמיכה. השתחררנו מהמדים ומהנשק ואחרי שישנו שבוע רצוף – עכשיו הגיע הזמן שלנו להחליט - מה אנחנו רוצים לעשות כשנהיה גדולים?

לאחר השחרור הצבאי, בין חשיבה על לימודים, טיול ושאר הירקות, עולה לכולנו המחשבה על עבודה בחו"ל, ובפרט – עבודה בארצות הברית. כיצד מוצאים עבודה בארצות הברית וחוסכים לטיול הגדול באמת? כל המידע במאמר הבא.

מאת: פורטל חיילים משוחרריםזכויות הפרט15/08/101258 צפיות
השתחררתם מהצבא? מזל טוב! כחיילים משוחררים עומדים לרשותכם כלים היכולים לסייע לכם למעבר קל ונוח. הפרטים בכתבה הבאה!

מאת: פורטל חיילים משוחרריםחברה ומדינה - כללי15/08/101419 צפיות
השתחררתם מהצבא? מזל טוב! כל שנותר הוא לנחות עם שתי רגליים על הקרקע ולהשתלב בחיים האזרחיים. זקוקים לעזרה? היחידה להכוונת חיילים משוחררים תשמח לעזור! כל המידע בכתבה הבאה

אם זה עתה השתחררתם מהשירות הצבאי, בוודאי אתם נמצאים בתהליכי חשיבה לגבי עתידכם ומסלול חייכם. אם עבודה יכולה להתאים לכם כרגע, הכתבה הזו במיוחד בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא דרושים

מאת: ליאורדרושים01/01/174102 צפיות
עבודה באירופה לאנשים צעירים, יכולה להתאים עבור ישראלים, שהם בעלי דרכון אירופי. עבודה באירופה, כאנשי מכירות, מאפשרת להרוויח סכומים גבוהים, ולכן היא כדאית.

מאת: elichai rubinדרושים14/06/152683 צפיות
מעסיקים רבים במשק הישראלי, קטנים כגדולים, מתקשים למצוא עובדים איכותיים המתאימים להם מבחינת זמינות, כישורים מקצועיים, ניסיון, מקום מגורים ופרמטרים נוספים. ולכן, הוקמה הרשת החברתית iperhour, רשת זאת מאפשרת למעסיקים ומחפשי עבודה למצוא אחד את השני.

מאת: arielcדרושים17/04/151852 צפיות
מה היא עבודה בחול, ומה כדאי לדעת לפני שעולים על המטוס?

מאת: arielcדרושים17/04/151778 צפיות
טיפים שיעזרו לכם למצוא עבודה בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151862 צפיות
עבודות שוות בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151898 צפיות
אילו יעדים איכותיים יש לעבודה בחול?

מאת: tanga2דרושים10/04/151797 צפיות
ברצלונה היא עיר נפלאה ותיירותית בספרד. עבודה בברצלונה מספקת חוויה מדהימה ובלתי נשכחת וגם סכומי כסף לא מבוטלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica