חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופניים חשמליים – עכשיו בחוק

מאת: ירוק בנשמהתחביבים04/08/20101164 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחרי המתנהממושכת, ועדת הכלכלה בכנסת אישרה את התקנות החדשות לאופניים חשמליים.מינואר 2010 כל אדם מגיל 14 ומעלה יוכל לרכב בצורה חוקית על אופנייםחשמליים בכביש או על שבילים מסודרים. התקנות קובעות כי הרכיבה על אופנייםחשמליים תהיה מותרת באופניים המונעים במנוע בעל עוצמה שלא תעלה על 250 ואט,ושמהירותם אינה עולה על 25 קמ"ש. הדרישות הסבירות בהחלטה מתאימות גם לתקנההגלובלית בתחום. כמו-כן, על הרוכבים תחול חובת שימוש בקסדה, בדיוק כמושהיא חלה על רוכבי אופניים רגילים.

אופניים חשמליים – כלי ממונע מגיל 14 ומעלה!
החלתהאישור לרכיבה מגיל 14 ומעלה על אופניים חשמליים מאפשרת לראשונה לשכבת הגילשל בני 14-16 לנוע בעיר בעזרת רכב ממונע. עכשיו בני ה14 יוכלו לרכוב עלאופניים חשמליים מבלי להמתין לרישיון לקטנוע, ולספק את כל צורכיהם. כמובןשכל זה מצריך התייחסות מתאימה הן מצד מערכת החינוך והן מבחינת ההוריםלהדרכה של רכיבה בטוחה, ולחשיבותם של אמצעי בטיחות.

סוגי אופניים חשמליים
קיים מבחר גדול של אופנייםחשמליים, כיוון וכמעט כל אופניים ניתן להסב הסבה להנעה חשמלית. אף על פיכן, כדאי כמובן לרכוש אופניים חשמליים במקור. מחירם של אלו נע בין 5,500ל-8,000 ₪ לרוב הדגמים, ויש אופני הרים חשמליים, אופניים חשמליים מתקפליםואופניים חשמליים שמורכבים על שלדות של היצרנים הטובים בעולם.

קו הזינוק לעידן חדש
אישור תקנות הרכיבה על אופנייםחשמליים פתח בארץ עידן חדש של תחבורה ירוקה. סביר להניח שרבים ימצאובאופניים החשמליים את האפשרות הטובה ביותר לתנועה במרחב העירוני, וסביר כיכבר בקיץ הקרוב תופעת האופניים החשמליות תהיה תופעה שבלתי אפשרי להתעלםממנה, לא רק בתל אביב, אלא גם בערים כמו ירושלים וחיפה. תערוכת הרכביםהחשמליים בחנוכה 2009, התערוכה הראשונה בישראל לתחבורה חשמלית אישית,אופניים חשמליים וקורקינטים חשמליים, היא עוד סימן להתעניינות ההולכת וגדלהבתחום התחבורה החשמלית האישית בישראל. נשאר רק לקוות שבמהירה יותקנו גםהתקנות לרכיבה מסודרת על קורקינטים חשמליים בארץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://good-wheels.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירוק בנשמה

מאת: ירוק בנשמהתחבורה ורכב - כללי08/11/101093 צפיות
אופניים חשמליים וקורקינטים חשמליים הופכים לנפוצים יותר ויותר, ובשנה האחרונה נמצאים מאות מהם בכל העיר. נושא החקיקה הנוגעת לקורקינט חשמלי ואופניים חשמליים, ההקבלה לכלי רכב אחרים, והנפקת אישורים לרוכביהם, מטרידה פלח גדול באוכלוסייה, ולמעשה, איש לא ניסח עדיין תשובה חד משמעית בעניין. הנושא שרוי עדיין בתהליכי חקיקה, ואנו מצפים לשינויים בבתקופה הקרובה.

מאת: ירוק בנשמהאופניים04/10/101697 צפיות
בספטמבר 2009 נסע רוכב דו גלגלי בעל ניסיון, בתל אביב על קורקינט חשמלי מדגם טרקר .TR 560S כנראה, ולפי הערכות מגן דוד אדום והמשטרה, פגע הרוכב במראתו של רכב חונה, נחבט חזק בראשו, איבד את הכרתו ונפטר במקום. זהו המקרה הראשון של תאונת דרכים בה נפצע ונהרג רוכב קורקינט חשמלי. האירוע העלה על סדר היום הציבורי, לימים מספר, את סוגיית הרכבים החשמליים והחקיקה הנוגעת להם.

מאת: ירוק בנשמהאופניים19/07/101330 צפיות
הקורקינט החשמלי כבר הספיק לגמרי לכבוש את רחובות הערים. עכשיו נראה, כי האופניים החשמליים עושים את צעדיהם הראשונים בדרך להחליף אותו ככלי התחבורה העירוני המשתלם ביותר.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161863 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162892 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162473 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162283 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162290 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152460 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152478 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica