חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אבטחה

מאת: אוריצבא וביטחון08/08/20101201 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אבטחה

שירותי אבטחה הם צורך חיוני של כל חברה מסחרית. אבטחה נועדה למנוע גישה של גורמים לא מורשים לרכוש ויותר חשוב למידע של חברה כלשהי. כסף רב מושקע בציוד החברה, ולכן חשוב להבטיח שהציוד הזה לא ייגנב. גישה למידע רגיש מצד מתחרים מסכנת בצורה משמעותית כל חברה מבחינה עסקית.

גניבה של רעיונות ותוכניות נפוצה מאוד בעולם העסקי וגורמת ללא מעט נזקים. כך למשל, כשחברת בנייה אחת מגלה איזו הצעת מחיר המתחרה שלה הולכת להציע על מכרז כלשהו, היא מייד נותנת הצעת מחיר נמוכה במעט, וזוכה במכרז. ריגול תעשייתי פועל במגוון דרכים, וחברה שאינה דואגת לאבטחה ראויה, מזמינה את המרגלים הללו. אבטחה טובה מרתיעה מרגלים פוטנציאליים. גם חברות המפתחות מוצר ייחודי צריכות לשמור על הפיתוחים שלהם בסוד. דליפת השרטוטים לחברה מתחרה  עלולה להוביל לפשיטת רגל של היוצרת האמיתית של המוצר.

חברות יצרניות וחברות המייבאות סחורה צריכות לדעת להגן על המוצרים שלהן לפני שהם מגיעים לנקודות המכירה. יש לזכור שהגניבות הנפוצות ביותר הן הגניבות הפשוטות ביותר: פורצים למחסן של חברה, גונבים את כל מה שיש שם, ומוכרים בשוק ברבע מחיר. פריצות מסוג זה גורמות לנזקים כלכליים קשים. אבטחה טובה תפטור בעיות כאלה.

פרט לחשיבות הכלכלית של מניעת גניבה של רכוש יקר, ישנה גם חשיבות רבה מאוד למנוע גניבה מטעמים ביטחוניים. ישנם מכוני מחקר, מעבדות וחברות פרטיות שעושות מחקר בתחומים שונים, שעלולים להיות להם השפעות בתחום ביטחון המדינה. כך למשל פיתוחים של חברות תרופות. בחברות הללו ניתן להשיג וירוסים שונים, וכך ליצור נשק ביולוגי. שמירה על החומרים הללו בעלת ערך עליון מבחינת ביטחון המדינה.

יש לזכור שמרבית החברות מבטחות את התוצרת שלהן ואת הציוד היקר שלהן. חברות הביטוח רוצות לוודא, שהלקוחות שלהם עושים כל שביכולתם כדי למנוע גניבות. מסיבה זו, חברות מחויבות על פי הפוליסה לדאוג לשירותי אבטחה. כך שבהרבה מקרים, השאלה המוצבת בפני אחראי האבטחה של החברה זה לא האם לשכור מאבטחים אלא מאיפה להביא אותם.

למעשה, בפני החברות עומדות שתי אופציות: לשכור מאבטחים משלהם, או לפנות אל חברת אבטחה מקצועית שתספק להם את השירות הזה. יש לזכור שכל חברה מתמחה בגיוס עובדים בתחומה. חברות הפרמה יודעות לגייס רוקחים, חברות הייטק יודעות לגייס מתכנתים, וחברות אבטחה יודעות לגייס מאבטחים. עדיף להשאיר לכל חברה את תחום פעילותה, ולכן החברות יקבלו שירותי אבטחה טובים יותר ממאבטחים של חברות אבטחה מאשר מעובדים שיגייסו בעצמם. יש לזכור שמאבטחי חברות אבטחה עוברים אימונים ומתעדכנים בחידושים הנכנסים לתחום האבטחה. אנשים אלו מנוסים בתחום עבודתם ויודעים לספק ללקוח את השירות הטוב ביותר שיש.

 



תגיות המאמר: אבטחה, חברת אבטחה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161770 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161653 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161364 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161904 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163880 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161673 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: בנימין קלינגרצבא וביטחון29/05/22645 צפיות
פיקוד העורף מחלקת מיגון לשכת רע"ן הנדסה ורגולציה 80-8703088 :'טל 80-8703850 :פקס כ"ה אייר תשפ"ב 0800 מאי 02

מאת: moraleצבא וביטחון21/08/175333 צפיות
מדי שבוע אנחנו שומעים, בין אם בחדשות ובין אם זה מאנשים קרובים אלינו, על מקרי תקיפה והטרדה. מרבית הסיפורים מגיעים כמובן מנשים אשר מצאו את עצמן מתמודדים עם גברים שביקשו להטריד ולהתקיף אותן, אך אנחנו מכירים גם לא מעט סיפורים על גברים אשר מצאו את עצמם מתמודדים עם מתקיפים ומטרידים מסוגים שונים, בין אם במועדונים, פארקים, גינות ציבוריות, חניונים ועוד.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון25/07/139075 צפיות
עונת הקיץ עמוסה במטיילים ובנופשים בערי התיירות בישראל, ובראשן אילת וטבריה. אחד האלמנטים החשובים ביותר עבור מלון הוא אבטחה קפדנית של שטחו. הדבר התחדד עוד יותר לפני יותר מעשור, לאחר הפיגוע הרצחני במלון פארק בנתניה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון12/07/132035 צפיות
הרצח המתועב שבוצע בסניף בנק הפועלים בבאר שבע יכול היה להימנע, אילו היו מטפלים בכשלי האבטחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון03/07/132263 צפיות
את הוראות הפתיחה באש, ישראלים רבים מכירים עוד מהשירות הצבאי בצה"ל, בין אם היו לוחמים או אפילו בתפקידים אחרים אשר דרשו שמירה על הבסיס או מקומות אחרים. עם זאת, ההוראות עשויות להשתנות מעט ממקום למקום וכן גם בהתאם למצבים של צפיפות קהל, אירועים וכדומה. אם כן, מה הם הנהלים המקובלים?

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון20/06/131918 צפיות
זה קורה להרבה אנשים בחיים, וסביר להניח שגם אתם מכירים את המקרים האלו – שכיחת המפתח לבית, והמתנה מחוצה לו עד שאחד מבני המשפחה מגיע עם המפתח שלו. בדיוק בגלל מקרים כאלו, וגם מתוך ניסיון ליצור פתרון אבטחה שיתמודד עם פורצים, הומצא מנעול טביעת אצבע לדלתות, המכונה מנעול ביומטרי.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון21/05/131981 צפיות
כל חברת אבטחה יודעת שפתרון המיגון הטוב ביותר הוא אפוד המגן. תופתעו לשמוע שכיום השכפ"צים הכבדים והמסורבלים הופכים לקלים יותר, חסינים יותר ואפילו אפנתיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica