חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מקרר יין - מידע כללי וטיפים לבחירה

מאת: שגיאיין ואלכוהול09/08/20105514 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מקרר יין הוא הפתרון המושלם לאחסון של אוסף יינות, גם עם האוסף שלך מסתכם בכמה בקבוקי יין לאורחים כדאי מאוד להשקיע במקרר יין ראוי ליינות שלך.
תכולת מקרר היין תלויה בגודל של מקרר היין. ישנם מקררי יין שיכולים להכיל שישה בקבוקים, וישנם מקררים המסוגלים לאכסן עד 800 בקבוקים במקרר אחד!
אולם אם אנו מדברים על מקרר יין המדובר לבית צריך לרכוש אחד שהוא קומפקטי, לא תופס הרבה מקום וכמו כן יעיל.
קיימים סוגים שונים של מקררי יין שניתן להתקין אותם מתחת לארון מטבח למשל, או למקם אותם מתחת לרהיט מסויים בסלון. מקרר יין הוא הפיתרון המושלם לאוהבי היין בינינו שאין להם תקציב או מקום לבנות מרתף יינות קטן בשביל לאחסן את הבקבוקים, ולכן מקרר יין קומפקטי הממוקם תחת ארון מטבח כלשהו, או רהיט, השומר על הטמפרטורה האידיאלית של היין הוא נחוץ לאוהבי היין.
גם יינות אשר לא חייבים להימצא בקירור, וצריכים להיות בטמפרטורה של החדר, צריכים להיות בסביבה קרה כלשהי ולכן הפרון בשבילהם הוא מקרר יין שישמור על הטמפרטורה שלהם.
ולכן נכנס לתמונה מקרר יין בעל 2 אזורי קירור נפרדים (dual zone) והוא מסוגל לשמור על 2 סוגי יין שדורשים רמת קירור שונה באותה יחידה. מקרר יין בעל אזורי קירור נפרדים נותן לנו את האפשרות לפקח על הטמפרטורה הדרושה לכל סוג של יין וכמו כן שומר על הלחות המתאימה ליינות שמאוחסנים אצלו.

הדרך הנכונה לאחסון יינות כל חובבי היין הוותיקים יודעים כבר שכדי להנות כמו שצריך מיין טוב, צריך לטפל בו כראוי ועם הכבוד שמגיע לכן יין ויין.
ההתייחסות ליין כוללת הימנעות מכל סוג של רעד לבקבוק היין, ולכן חשוב כאשר בוחרים מקרר יין לבדוק שהמנוע של המקרר לא רוטט וגורם לרעידות מיותרות ליינות המאוחסנים בפנים.
עוד דבר חשוב כאשר בוחרים מקרר יין לשים לב לתאורה שנמצאת בתוך המקרר, חשוב שלא יהיו מנורות שמספקות תאורה מאוד חזקה, על מנת לא לחמם את הסביבה של בקבוקי היין.
לרוב מקררי היין יהיו מדפים עם שיפוע קל וזאת על מנת לשמור את היינות בשיפוע, מכיוון שהיין צריך להשאיר את הפקק לח על מנת שהפקק לא יתייבש ויתפורר.
מקרר יין מגיע בכל הגדלים והצורות אולם דבר אחד משותף לכל סוג של מקרר יין והוא השמירה על היינות שלנו.

 



תגיות המאמר: יין, יינות, מקרר יין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיא קהלני, מנהל מחלקת השיווק בחברת דרונט המתמחה בבניית אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא

מאת: שגיאעסקים - כללי29/08/121471 צפיות
רבים מאתנו מכירים את המצבים הלא נעימים של סתימות בצנרת, או של תקלות במשאבות הביוב, או הצפות עקב פיצוץ בצנרת. כל המצבים הללו יוצרים אצלנו תחושות של חוסר אונים, משום שאין באפשרותנו לפתור את התקלות בעצמנו, ועלינו להיעזר באנשי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה.

מאת: שגיאמיחשוב ארגוני06/08/121382 צפיות
המשתמש הממוצע במחשב מכיר את היישומים והתוכנות שבהם הוא משתמש ואת החלקים הנראים לעין של המחשב. ואולם תקלה קלה במחשב גורמת ללחץ רב אצל המשתמשים ועלולה לשבש באורח משמעותי את הפעילות העסקית....

מאת: שגיאעיצוב פנים27/06/111762 צפיות
גם אלה שאינם מחשיבים את המטבח למקום המרכזי בבית חייבים להודות כי הוא לפחות המרכז הקולינרי שם. וכיון שכך, וכיון שמרכז קולינרי איננו יכול להתקיים אלא אם הרהיטים בו הם האיכותיים ביותר, השימוש בו הוא הנוח ביותר והמראה שלו תופס את העין ומשובב את הלב. רק מטבחים איכותיים ברמה גבוהה עונים על כל הדרישות האלה, ובראש מטבחי היוקרה ניתן, ללא ספק, להציב את מטבחי טופז. מה, אם כן, מייחד את מטבחי טופז משאר המטבחים?

מאת: שגיאגני ילדים23/06/112025 צפיות
התפתחותם של ילדינו, דור העתיד שלנו, צריכה להעסיק כל אחד מאיתנו. חלק מרכזי בהתפתחות הילדים הוא שימוש נבון ויעיל בצעצועים השונים ובציוד לימודי לגני-ילדים.

מאת: שגיאעיצוב פנים07/06/115278 צפיות
למטבחי טופז מוניטין רב שנים בייצור מטבחים איכותיים העמידים לא רק לפגעי האקלים הים תיכוני, החום והלחות אלא גם למפגעים נוספים הקשורים למהות העבודה במטבח כגון רטיבות, עומס משקלי על הארונות ועוד.

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119257 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

מאת: שגיאבניין ואחזקה - כללי23/05/111758 צפיות
העברת תכולת דירה או משרד היא עסק לא קל, זאת יודע כל מי שעבר דירה בחייו. גם מציאת חברת הובלות שאפשר לסמוך עליה יכולה לקחת זמן רב. הובלות במרכז הארץ מהוות את עיקר ההובלות המתבצעות מדי יום. אחד הדברים המאפיינים הובלות במרכז לעומת הובלות באזורים אחרים הוא עומסי התנועה הרבים בגוש דן בשעות הבוקר ואחרי הצהריים. טיפ חשוב הוא, לכן, לתכנן הובלות במרכז הארץ כך שיפלו דווקא על שעות הערב, או אפילו לדחות אותן לסוף השבוע.

מאמרים נוספים בנושא יין ואלכוהול

מאת: רוני הכהןיין ואלכוהול21/12/172762 צפיות
אם עד כה ראיתם רק את אותם מיכלי נירוסטה רק במבשלות גדולות ומוכרות של בירות בארץ הקטנה שלנו, הרי שכיום מבשלות בוטיק בולטות לא פחות ופזורות בכל מיני מקומות בארץ.

מאת: בני דואנייין ואלכוהול29/12/142552 צפיות
יקב בוטיק הוא יקב אשר מייצר לרוב כמות קטנה של יין (כמות שאינה מסחרית באופן כזה שאפשר למכור את היין בסופרים הגדולים) ואשר שם דגש על הטעמים של היינות אותם הוא מוציא, כך שאלו יהיו משובחים במיוחד.

מאת: משקאות דניאליין ואלכוהול03/11/142922 צפיות
אנשים רבים שחושבים שמשקאות חריפים מאוד משמינים, אך במידה ושותים נכון, בכמויות מדודות- אין בהכרח סיבה לבהלה. כולם מכירים את הביטוי "כרס בירה", אך דווקא בבירה בשונה משאר המשקאות החריפים- יש את כמות הקלוריות הנמוכה ביותר.

מאת: בן טליין ואלכוהול09/06/144448 צפיות
קוקטייל העיתונאי הופיע לראשונה בספר 'The Savoy Cocktail Book' שיצא לראשונה ב1930 ונכתב ע"י הארי קראדוק, ברמן אמריקאי אשר היגר לאנגליה לאחר שחוק היובש נכנס לתוקף.

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול13/03/1411878 צפיות
ד"ר אביטבול מסביר על "תהליך בניית בלנד או "ממסך" שכולל בד"כ מיזוג יינות מזנים שונים ומאותו בציר אך ניתן גם כן למזג יינות העשויים מאותו זן מאזורים שונים, בתנאים שונים ואף מבצירים שונים"

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול10/03/148169 צפיות
ד"ר אביטבול, בעל תואר ביננות, מעניק הדרכה חוויתית ביקבים הכוללת הכרות עם תהליך ייצור היינות מהענבים ועד הבקבוק, הסבר אודות תהליך טעימת ורכישת היין וכן התאמת יין ואוכל.

מאת: allgiftsיין ואלכוהול05/02/148487 צפיות
השקעתם ורכשתם יין איכותי, אך אינכם מתכננים לפתוח אותו באופן מיידי. לא פעם עולות השאלות כיצד למנוע התחמצנות של יין וכיצד לשמור על בקבוקי היין באופן האופטימאלי ביותר בתנאים הביתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica