חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עמלות מסחר - עשרות אלפי שקלים שניתן לחסוך

מאת: הילה לויבורסת ת"א12/08/20101443 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עמלות מסחר הן אחד המרכיבים שחשוב לתת עליהם את הדעת אם רוצים להצליח להשיג את המטרות הפיננסיות שהצבנו לעצמנו.

עמלות מסחר הן עמלות שמשלמים עבור קניה ומכירה של ניירות ערך. יש עמלות מסחר גם עבור אופציות וכמובן עמלות מסחר עבור מסחר בחו"ל.

חשוב להבין שעמלות מסחר הן לא העמלות היחידות שאתם משלמים. למעשה כאשר קונים נייר ערך, תעודת סל לצורך העניין, משלמים עמלות מסחר עבור הקניה והמכירה של התעודה. בנוסף משלמים דמי ניהול. יש עוד עמלה, קצת פחות ברורה והיא פער ציטוטים. פער ציטוטים הוא ההפרש בין הקונה הכי גבוה לבין המוכר הכי נמוך. פער זה עשוי לגרום להפסד גדול אף יותר מעמלות המחסר.

עמלות מסחר צריכות לעניין כל מי שמבצע השקעה לטווח ארוך בשוק ההון. במיוחד סוחרים אשר מבצעים מספר גדול של פעולות מסחר בחודש.

חלק גדול מהמשקיעים משלמים עמלות מסחר מאוד גבוהות דרך הבנקים בישראל. ניתן להשיג עמלות מסחר נמוכות דרך חברות כמו חברת הרמוניה שירות איתותים.

יש משקיעים אשר במשך השנים מפסידים עשרות אחוזי תשואה בדיוק בגלל עמלות מסחר גבוהות, דמי ניהול גבוהים ופערי ציטוטים. לא מדובר במשהו זניח, מדובר בעשרות אחוזי תשואה. כך שעבור משקיע אשר מנהל תיק השקעות של מאות אלפי שקלים, יתכן והוא מפסיד עשרות אלפי שקלים לאורך השנים בשל עמלות מסחר גבוהות.

כל המשקיעים בשוק ההון מכירים את האפקט של ריבית דריבית כאשר מבצעים השקעה לטווח ארוך . אך חשוב לזכור שהאפקט הזה יכול לפעול גם לרעתכם, וזה בדיוק מה שקורה עם עמלות המסחר הגבוהות.

כל משקע אשר דואג לעתיד הפיננסי שלו ושל ילדיו, צריך לתת את הדעת לנושא העמלות, להבין את חשיבות העניין ולעבור לבית השקעות אשר ישיג עבורו עמלות מסחר נמוכות .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תעודות סל - הסבר על תעודות סל, הסבר על תעודות סל בישראל, תעודות סל על נפט, תעודות סל על סחורות וסוגים נוספים של תעודות סל.

מינוף - מאמרים בנושא מינוף פיננסי. סוגים שונים של מינוף פיננסי .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הילה לוי

מאת: הילה לוישוק ההון24/08/10853 צפיות
קורס ניתוח טכני, כמה פשוט. רק תרשמו, שלמו כמה אלפי שקלים ואתם תלמדו כיצד להרוויח עשרות אלפי שקלים בחודש. נשמע לכם הגיוני? ניתוח טכני היא לא מילת קסם שעושה כסף מעצמה. קורס ניתוח טכני לא יעשה אתכם עשירים במהירות הבזק. שלא יעבדו עליכם.

מאת: הילה לוישוק ההון27/07/101096 צפיות
אם הגעת לשוק ההון סימן שהמטרה שלך היא לנסות ולהגדיל את הכסף שלך בעזרת השקעה נכונה. לכן יש להתייחס לזה ברצינות ולא כמשחק. אתה צריך להגדיר את צורת ההשקעה שלך ולעבוד בהתאם כדי להביא למינימום את הסיכון שלך.

מאת: הילה לוישוק ההון22/07/101229 צפיות
אינדיקטורים של ניתוח טכני הם מאוד פופולריים במסחר והם זוכים לשימוש נרחב של מרבית הסוחרים בכל הרמות ומכל הרקעים. לאחרונה נשאלתי האם ניתוח טכני היא שיטה שבאמת צריך להתעניין בה. בואו נדון בסיבות לשימוש באיתותים טכניים ומדוע כדאי לשלב ניתוח טכני בתוכנית המסחר של כל משקיע.

מאמרים נוספים בנושא בורסת ת"א

מאת: כתיבת מומחיםבורסת ת"א26/05/161950 צפיות
מחפשים מערכת מסחר בשביל לסחור בבורסה? חושבים לבצע מסחר במניות ולא יודעים באמצעות איזו חברה לבצע את המסחר? איך בוחרים את הברוקר הטוב ביותר, כזה שמציע לכם אפשרות מסחר בבורסה העולמית בעמלות משתלמות במיוחד? קראו להלן את המידע על חברת אינטראקטיב ברוקרס, ואולי גם אתם תמצאו את החברה הזו כמתאימה עבורכם. כמו סוחרי מניות רבים בעולם כולו.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144967 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/03/148153 צפיות
אין זה סוד, כי ישראלים רבים סוחרים בשוק באופן פעיל, לפחות כמה פעמים בחודש. חלק מהם עושים זאת אפילו על בסיס סדיר וקבוע, מספר פעמים בכל יום (סוחרים יומיים). נישאלת השאלה, האם בכלל ניתן לסחור בשוק ההון בלי ללמוד את הנושא באופן מסודר? במילים אחרות, האם לימודי שוק ההון הם בכלל דבר הכרחי? המאמר הבא ינסה לענות על שאלה זו.

מאת: יוסי אמודאיבורסת ת"א21/01/148287 צפיות
היסטוריה למניית Google. המנייה חצתה את 1,000 הדולרים וקבעה שיא חדש. הדו"חות לרבעון השלישי שפורסמו על ידי החברה הביאו לעלייה המשמעותית ולחציית הרף, כך פורסם באתר "כלכליסט".

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131785 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/131777 צפיות
מסחר ב-CFD - רוצים גם? מסחר ב- CFD הינו סגנון מסחר פופולארי ביותר. שמו בעברית הינו חוזה הפרשים. כיום מרכז חוזה ההפרשים קרוב ל- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. הסיבה לכך הינה פשוטה:

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131781 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica