חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר ב- CFD - שווה לסחור היום!

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/20131777 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

מדובר במוצר פיננסי נוח ומשתלם ביותר-  ניתן לסחור בו במגוון נכסים פיננסיים מבלי לשלם את שווים המלא, ניתן לסחור במניות, מתכות , מדדים ועוד. נוסף על כך, המסחר מבוצע תחת פיקוחן של הרשויות, רמת הסיכון אינה גבוה-  אך ניתן להרוויח בצורה יפה, המסחר הינו רציף, מתבצע בעזרת מערכת מסחר משוכללת אשר כוללת פקודות מתקדמות וניתן לבצע שורטים (פקודות שורט)ללא הגבלה.

מסחר ב- CFD - למה הכוונה במילה "חוזה"?

סגנון המסחר CFD נקרא "חוזה הפרשים" מכיוון שהוא נערך בין שני צדדים אשר קובעים מראש את הערך העתידי של המוצר בפיננסי בו סוחרים. לסוחרים בחוזה ההפרשים אין בעלות על המוצר הפיננסי אך הם יכולים להרוויח ממנו מבלי להוציא כספים רבים. במידה ועולה ערכו הפיננסי של הנכס הנסחר- יעלה ערכו של חוזה ההפרשים. בצורה זו יוכלו המשקיעים להרוויח בצורה יפה.

מסחר בבורסה כולל סגנונות מסחר נוספים. בין הסגנונות הללו קיימים מסחר אלוגריתמי, מסחר המט"ח, מסחר עצמאי, קרנות גידור ועוד. בצורה זו יכול כל סוחר לעסוק בסגנון המסחר אשר מתאים לו . בכדי למקסם את הרווחים בבורסה  צריך לדעת כיצד להשקיע בצורה נכונה. כל סוחר יודע שהאפשרויות הינן רבות, אך לא תמיד יודעים הסוחרים כיצד לבחור בין הפעולות השונות. במצבים כאלו עשוי יועץ השקעות לסייע בצורה רבה. יועץ ההשקעות יוכל לסייע לכל סוחר לבנות את תיק ההשקעות אשר יתאים לצרכיו האישיים.

ידע זה כוח

בעזרת רכישת הידע בתחום המסחר ניתן יהיה להרוויח סכומים יפים בזמן קצר (תוך כמה שעות ביום). על ידי הבנת התהליכים אשר חלים בשוק ההון,  קבלת עזרה מיועץ מקצועי, רישום אל אחד הקורסים אשר עוסקים במסחר בבורסה והרבה סבלנות וניסיון, יוכלו סוחרים רבים לשפר את מצבם הכלכלי בצורה משמעותית. מסחר אשר יתבצע בחוכמה, בקור רוח ובעזרת חשיבה אסטרטגית ומחושבת יוכל להוביל ליצירת רווחים רבים אשר עשויים להעלות את רמת החיים שלכם בצורה ניכרת.

במידה ואתם מתעניינים בנושא ורוצים לעסוק בסגנונות מסחר שונים כמו למשל מסחר בCFD -, מסחר במניות, מסחר במט"ח, מסחר בתעודות סל, מסחר באגרות חוב ועוד - תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם ויענה על כל השאלות שלכם. יחד איתנו תוכלו ללמוד כיצד ניתן לסחור ולהרוויח, תוכלו להירשם אל מגוון קורסים אשר ניתנים ברמות שונות, תוכלו לפתוח חשבונות מסחר, תוכלו לקבל ליווי קולי בצ'אט בזמן המסחר ועוד.

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

BeTrader -מסחר בבורסה, תשקיע בעצמך!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת betrader

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131785 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131782 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

מאת: betraderבורסת ת"א03/03/131965 צפיות
מסחר בבורסה- קודם תלמד - אחר כך תבין

מאת: betraderבורסת ת"א13/02/131305 צפיות
מסחר בבורסה- לאט ובזהירות כאשר היית קטן, היית מטפס על העצים, מושך לבנות בצמות, משתולל בתוך הבוץ ומסתכן בכל דרך אפשרית. זה היה חמוד מאוד בעיני כולם, אך כעת עלייך להתבגר ולנהוג בצורה רצינית יותר, בעיקר אם אתה מתכנן להיכנס אל שוק ההון ולעסוק במסחר.

מאת: betraderבורסת ת"א06/01/131116 צפיות
בוא לכאן ותתחיל להרוויח - interactive broker אם אתם בעלי ניסיון בשוק ההון של ישראל, טעמתם וניסיתם, חוויתם, הצלחתם, הפסדתם ואחרי כל אלו מתחשק לכם לנסות את מזלכם בעולם הגדול באמת, תוכלו לסחור עם interactive broker בשוק ההון של ארצות הברית.

מאת: betraderבורסת ת"א06/01/131185 צפיות
בוא לכאן ותתחיל להרוויח - interactive broker אם אתם בעלי ניסיון בשוק ההון של ישראל, טעמתם וניסיתם, חוויתם, הצלחתם, הפסדתם ואחרי כל אלו מתחשק לכם לנסות את מזלכם בעולם הגדול באמת, תוכלו לסחור עם interactive broker בשוק ההון של ארצות הברית.

מאת: betraderבורסת ת"א06/01/131037 צפיות
interactive broker –תנסו את זה בבית אם תיקחו משקפת ותעמדו על המגדל הכי גבוה במדינה אולי תוכלו לראות את הקצה של וול סטריט רוחש חיים ואנרגיות.

מאמרים נוספים בנושא בורסת ת"א

מאת: כתיבת מומחיםבורסת ת"א26/05/161954 צפיות
מחפשים מערכת מסחר בשביל לסחור בבורסה? חושבים לבצע מסחר במניות ולא יודעים באמצעות איזו חברה לבצע את המסחר? איך בוחרים את הברוקר הטוב ביותר, כזה שמציע לכם אפשרות מסחר בבורסה העולמית בעמלות משתלמות במיוחד? קראו להלן את המידע על חברת אינטראקטיב ברוקרס, ואולי גם אתם תמצאו את החברה הזו כמתאימה עבורכם. כמו סוחרי מניות רבים בעולם כולו.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144968 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/03/148153 צפיות
אין זה סוד, כי ישראלים רבים סוחרים בשוק באופן פעיל, לפחות כמה פעמים בחודש. חלק מהם עושים זאת אפילו על בסיס סדיר וקבוע, מספר פעמים בכל יום (סוחרים יומיים). נישאלת השאלה, האם בכלל ניתן לסחור בשוק ההון בלי ללמוד את הנושא באופן מסודר? במילים אחרות, האם לימודי שוק ההון הם בכלל דבר הכרחי? המאמר הבא ינסה לענות על שאלה זו.

מאת: יוסי אמודאיבורסת ת"א21/01/148288 צפיות
היסטוריה למניית Google. המנייה חצתה את 1,000 הדולרים וקבעה שיא חדש. הדו"חות לרבעון השלישי שפורסמו על ידי החברה הביאו לעלייה המשמעותית ולחציית הרף, כך פורסם באתר "כלכליסט".

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131785 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131782 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

מאת: zivבורסת ת"א17/03/131715 צפיות
מה תהיה כשתהיה גדול? הערכות אומרות שחצי מהישראלים מוציאים תואר אחד לפחות, ולכן זה לא מפתיע שאיך שאנחנו מגיחים אל העולם מעלים הורינו ציפיות לגבי עתיד שלנו בעולם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica