חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מקומות למסיבת רווקות

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות06/04/20091069 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ערב הרווקות הגיע? עוד רגע את צועדת אל עבר החופה? מה עכשיו? מארגנים מסיבה!

באתר חברת לי-קל אירועים, החברה המובילה בארץ בארגון אירועים וחתונות הכנו עבורכן כמה המלצות על פעילויות למסיבה ומעט המלצות על מקומות למסיבת רווקות מהנה במיוחד.

קוראת בקפה

הנה קרבה המסיבה ואתם מחפשים רעיונות ופעילויות להעביר את הערב בכיף, אחת ההמלצות שלנו לבלות ערב מהנה ומיסטי היא להזמין קוראת בקלפים.

תוכלו ליהנות מהרצאה על קלפי טארוט, לקבל חיזוי עתידי על יד פתיחת הקלפים ולשמוע סיפורים מרתקים. המחיר אינו יקר ותלוי גם במספר המשתתפות.

איך תבחרו מנחה מתאימה?

בקשו המלצות ושוחחו עם בנות שהיו במסיבה רווקות שבה הופיעה המנחה.

בקשו לדעת כמה נמשכת ההפעלה ומה היא כוללת.

בדקו את המחיר.

רקדנית בטן

אחת הסדנאות הפופולאריות והמהנות היא סדנת ריקוד. אתם יכולים להזמין מורה לריקוד {גבר או אישה} וללמוד כמה צעדים מפתיעים.

מה עושים? לומדים לרקוד ולהזיז את הגוף בצורה נכונה, אימון מצוין לקראת החתונה, לומדים לעשות קצת ריקודים חושניים לבן הזוג... עושים ריקודים מצחיקים והמון משחקים לצלילי שירים מכל הזמנים, גם שירים משעשעים מאוד!

כמה זה עולה? תלוי בעיקר במספר המשתתפות אבל המחיר אינו גבוה לכל משתתף.

מה כדאי לבדוק?

בקשו המלצות מאנשים שהשתתפו בסדנאות ריקודים.

בדקו כמה זה נמשכת הסדנא?

מהי היא כוללת? וכמובן מה המחיר?

בבחירת מנחה מומלץ, תזכו לערב מהנה ביותר!

אסטרולוג

יש רעיונות רבים להעביר ערב רווקות אבל אחד הרעיונות הטובים הוא לראות את העתיד ולשמוע על העבר, איך עושים את זה? מזמין אסטרולוג.

הזמינו מנחה ותוכלו לקבל סקירה של המפה אסטרולוגית שלכם ושל שאר המשתתפות במסיבה, בנוסף תוכלו לבקש הרצאה מעניינת בנושא וללמוד הרבה על אסטרולוגיה.

מה עוד חשוב לדעת?

בחרו אסטרולוג/ אסטרולוגית על פי המלצה מלקוחות קודמים.

בדקו מראש כמה זמן נמשך הערב ומה הוא כולל?

בדקו את המחיר- בדרך כלל הוא נקבע על פי מספר המשתתפות.

נסו לשלב עוד פעילויות במסיבה בנוסף.

שף פרטי

אחד הטרנדים המומלצים ביותר בתחום מסיבות הרווקות הוא לעשות ערב ביתי מלא משחקים ופעילויות שבשיאו- שף פרט שיכין לכם ארוחת גורמה מפנקת!

אתם יכולות לאסוף מספר חברות ולהזמין שף, לא רק ארוחה, תוכלו לקבל גם הרצאה על מאכלים טעימים וטובים ולהשתתף בהכנה {אם תרצו}.

הזמנת שף אינה יקרה והמחיר תלוי במספר המשתתפות ובאופי המסיבה.


ואל תשכחו: אחרי הארוחה תוכלו גם להתענג על קינוחים מתוקים ומלאים סוכר! אין קלוריות במסיבות...

דבר נוסף: בקשו המלצות על השף מלקוחות שהיו באירועים שהוא ניהל.

בדקו את המחיר ומה הוא כולל.

בדקו כמה זמן נמשכת הפעילות.

מסיבה בפאב

המסיבות הרגילות שכולנו רואים בעיקר בסרטי אהבה, את הערב האחרון מבלים במועדון / פאב ומשתכרים עד אובדן ההכרה. טוב, זה לא באמת חייב להיות ככה אפשר להזמין את כל החברות / חברים לשולחן בבר מדליק ולהזמין את מיטב המשקאות ואפשר ללכת רחוק מאוד. רק תדאגו שאחד מכם יהיה פיכח ויוכל לנהוג או שתזמינו מונית.


לרווקות בניכם יש אפשרות אולי גם להכיר גברים נחמדים, רווקות – לא מדובר על הכלה כמובן :}


ריקודים ואלכוהול זאת אפשרות נהדרת ליום הרווקות האחרון.

חשוב:

להזמין מקום מראש

אפשר ללכת למועדון עם מלצרים מזמרים. לגברים : מלצריות מזמרות...

נהג תורן או מונית חשוב!

מסיבת רווקות בים

מסיבת רווקות בים יכולה להיות נהדרת ומהנה. אפשר לקחת שקי שינה לאסוף מעט עצים ולהדליק מדורה. להכין ארוחה קלה מלאה גבינות ויין טוב ופשוט ליהנות.


מה יכול להיות טוב יותר מלשבת עם כל האנשים הקרובים אליכם המעגל, סביב מדורה ותחת כיפת השמיים? אלכוהול, יין , אוכל טוב ואפשר גם לזרוק תפוחי אדמה לאש ממש כמו ל"ג בעומר בילדות.

אפשר לקחת משחקים למסיבה, שאלונים ולעשות המון צחוקים ואם חם אפילו לקפוץ למים.

קריוקי

סוג של מסיבת רווקות מהנה הוא ערב שירה וקריוקי, אתם לא צריכים לעבור אודישנים לכוכב נוך 17, המטרה היא לזייף ליהנות ולצחוק על זה.

איפה אפשר לעשות מסיבת רווקות וגם קריוקי?

אתם יכולים לשכור מועדון, אם אתם קובצה גדולה של בנות יהיה אפשר לסגור את המועדון רק לכן.
אם לא, אתן עדיין יכולות לחגוג במועדון עם אנשים אחרים זה יכול להיות נחמד במיוחד לרווקות..

אפשרות נוספת היא להזמין מפעיל קריוקי לכל מקום שבו אתן רוצות לחגוג את מסיבת הרווקות, למשל, צימר או בית של אחת החברות או כל מקום אחר, זה לא יקר ועולה כמה מאות שקלים ותוכלו לקבל מגון גדול של פלייבקים וגם מסך שעליו יוקרנו המילים.

המטרה במסיבת הרווקות היא לצחוק ולהשתעשע ואין דבר יותר מצחיק מלזייף שירים טובים...

מזל טוב.

 



תגיות המאמר: אירועים, מסיבת רווקות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רן ביטון מנכ"ל חברת לי קל חתונה  מעל 26.000 מתחתנים במשך עשרים שנים של אירועים. www.lee-kal.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן ביטון

מאת: רן ביטון תוכנה28/08/111596 צפיות
אבל מה אפשר לעשות אם דווקא כעת המחשב לא תקין? איך שוכרים טכנאי מחשבים? האם ניתן להגן על המחשב הביתי ללא כל וירוס? אילו מחשבים חדשים הכי מומלצים לרכישה?

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות – כללי21/06/102041 צפיות
אם המחיר נשמע לכם יקר מדי אבל אתם ממש אוהבים את המקום נסו לנהל משא ומתן, אם יש לכם חתונה גדולה זה אפשרי חתונה קטנה? זה יהיה קשה, נסו להתפשר תאריך החתונה.

מאת: רן ביטון הפקות אירועים21/06/101482 צפיות
איך מארגנים חגיגת בר מצווה שתשקף את מלוא חשיבותו של היום המיוחד ומהן האפשרויות הקיימות לציון האירוע? איך מוציאים גן אירועים אולם ואיך עושים זאת נכון?

מאת: רן ביטון הפקות אירועים18/06/101488 צפיות
בפגישה עם מפיק תצטרכו להחליט ביחד עם מספר דברים חשובים למשל: היכן תרצו לחגוג? אולם? גן אירועים קטן? מסעדה?

מאת: רן ביטון חתונות17/06/101457 צפיות
עבודה טובה של צלם לשם הדגמה, משפיעה הן על המארגנים והן על המוזמנים - אוכל טוב, שתייה טובה, מוסיקה מקפיצה, סרט חתונה ערוך בצורה מקצועית, צוות הגשה נעים הליכות - כולם אחראים להפוך את האירועים הכי משעממים לאירועים הכי מדהימים, או אירוע שנועד לרגש לאירוע שעדיף שלא התרחש.

מאת: רן ביטון להקות אירועים28/05/101857 צפיות
מחיר תקליטן לחתונה נע בין 3,000-6,000 ₪, בעוד תקליטן לבר מצווה עולה כמחצית. תקליטן אשר דורש מחיר שנשמע לכם נמוך מדי כנראה שאינו בטוח בעצמו, ועדיף לבחור באדם מנוסה יותר לעבודה.

מאת: רן ביטון צילום אירועים28/05/101711 צפיות
אם אתם מעוניינים לשכור לאירוע שלכם גם צלם וידאו וגם צלם סטילס, מומלץ לשכור צוות צלמים לחתונה מאותו הסטודיו, מכיוון שכך ניתן לחסוך עשרות אחוזים על המחיר הסופי.

מאמרים נוספים בנושא אירועים וחתונות

מאת: נעה בן אריאליאירועים וחתונות17/11/099723 צפיות
"עם הצלחה לא ניתן להתווכח", אומר הפתגם המוכר, ומעצבת שמלות הערב והכלה גלית רוביניק היא בלי ספק סיפור הצלחה שלושה מרכיבים עומדים בבסיס הצלחה זו – יחס אישי וחם, אכפתיות, אמינות ומקצועיות "אני מתרגשת בכל פעם מחדש מהיכולת שלי להגשים לכלה את חלומה ולהפוך אותה לערב אד לסינדרלה מן האגדות", היא אומרת. ידידיה של מעצבת שמלות הערב והכלה גלית רביניק מעידים עליה כי הרגעים המאושרים ביותר בחייה הם אלה בהם ניצבת בפניה אחת מלקוחותיה, הכלה העתידית, כשהיא לבושה לראשונה בשמלה שהיא עיצבה.

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות06/11/099435 צפיות
על פ"י הרבנות ניתן לערוך חופה עד שעה אחת בצהריים, אם אתם רוצים להמשיך את האירוע לאחר כניסת השבת תהיה לכם בעיה, במקרה כזה רוב המקומות שפתוחים גם בשבת אינם כשרים, הרבנים מסרבים לחתן את החתן והכלה במקום לא כשר, אם תרצו תוכלו להמשיך את המסיבה במקום אחר.

מאת: רייט קליקאירועים וחתונות29/10/098955 צפיות
החיים של כולנו שזורים בשלל שמחות, כנסים, אירועים ומסיבות. בכל פעם שאנו מגיעים לתכנון האירוע הבא, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או כנס עסקי, הזיעה הקרה מתחילה לבצבץ, לחץ הדם מרקיע שחקים והציפורניים נכססות עד הבשר... אבל למה בעצם? אז לפני שלוקחים שני וואליום, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולקבוע מספר פרמטרים חשובים שחשוב להתעכב עליהם בבחירת אולם אירועים:

מאת: norit378אירועים וחתונות28/10/098814 צפיות
בלונים לחתונה | בלונים לבר מצווה | בלונים ליום נישואין - ועוד

מאת: רוני חרמוןאירועים וחתונות26/10/099256 צפיות
מה זה בעצם השכרת וילה לאירוע שלכם? ובכן ללילה אחד מאושר בתוך וילה לאירועים יכולה להפוך מפגש משפחתי פשוט לחגיגת פינוק בלתי נגמרת.

מאת: אביב חייםאירועים וחתונות25/10/099448 צפיות
מתחתנים? חוגגים בר/בת מצווה? חשבתם להזמין חברה שמפיקה מגנטים לאירועים? במאמר הבא תוכלו להבין איך הכל עובד. כל מה שלא יספרו לכם. תוכלו לדעת ממה להיזהר ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים.

מאת: דקלה שאירועים וחתונות25/10/098965 צפיות
קיימים בשוק תקליטנים רבים ואין ספק שלמצוא תקליטן מתאים לאירוע זו משימה לא קלה. כאשר מחפשים תקליטן לאירוע מסויים השאלה היא איזה תקליטן יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. האם כדאי לקחת תקליטן שעובד לבד או שכדאי לשכור תקליטן מחברה, האם התקליטן הוא מאזור מגוריכם והאם צריך להתפשר על בעל מקצוע זה בגלל מרחק. בואו לקרוא על בחירת תקליטנים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica