חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להיות מורה

מאת: דוד גרינברגהשכלה ביתית18/08/20108572 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הוראה נחשבת כבר שנים רבות כמקצוע מכובד ומוערך בחברה.

מורים מגיעים למקצוע זה מכל שכבות החברה עם ניסיונות שונים ושיעורים חשובים בחיים אותם הם יכולים להעביר אל התלמידים שלהם.

לימודי חינוך הינם תהליך לא מורכב יחסית אליהם ניגשים אנשים בכל מיני גילאים ורקעים שונים.

אם אתם שוקלים לגשת אל לימודי חינוך ולבסס קריירה בתחום ההוראה אזי דברים אלה יעזרו לכם להתחיל את התהליך של השינוי עד להיותכם מורים.

להיות מורה

הדרישות הראשוניות וכן אופי הלימודים עצמו תלויים בניסיון קודם אם יש לכם בתחום ובטווח הגילאים בו אתם מעוניינים להתמקד ולעבוד.

אם בעבר עבדתם עם ילדים בתחום התנדבותי או בתור עבודה משלמת , דבר זה יהווה עבורכם יתרון רב במהלך הלימודים ובציפיות שלכם מהעבודה.

הוראה כוללת בחובה עבודה עם ילדים בעלי יכולות ורקעים שונים כמו גם התנהלות מול ההורים שלהם כך שסבלנות ויחסי אנוש טובים הינם כישורים הכרחיים.

מורים מארגנים לעצמם את לוח הזמנים ומערכי השיעורים, משמע כי אתם צריכים להיות בעלי יכולות ארגוניות וניהוליות ברמה גבוהה ביותר.

עבודה עם ילדים יכולה להיות מאוד מאתגרת כך שרצוי כי תצטיידו עם חוש הומור אשר יקל על הרבה מהקשיים אשר יעמדו לפניכם.

הכשרה

כל המועמדים עבור לימודי הוראה צריכים לעמוד בתנאי סף מסוימים כאשר הדגש הוא על הידיעות במקצוע אותו הם מעוניינים ללמד כמו גם ידיעה מספקת של נושאים כמו שפה.

לסטודנטים להוראה עבור תיכונים וחטיבות הדרישות הינן גבוהות יותר ודורשות ידע ברף מסוים במתמטיקה ואנגלית.

ברוב המכללות כיום המתמחות בחינוך ישנה הכשרה תוך כדי ניסיון בעבודה עם תלמידים בגילאים הרלבנטיים עבור אותו סטודנט.

עבור אלה אשר הינם בעלי תואר במקצוע מסוים ישנה האפשרות לעבור לימודי השלמה בהוראה על מנת להיות מורה.

ניתן גם לשלב את לימודי מקצוע עיקרי כמו לימודי תקשורת או לימודי ניהול עם לימודי חינוך ובכך להגדיל את אפשרויות התעסוקה ולהכין את השטח לכל אפשרות קיימת בשוק התעסוקה.

 



תגיות המאמר: לימודי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132319 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131584 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111592 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111568 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111746 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111871 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111678 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא השכלה ביתית

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית18/03/132381 צפיות
לכל ההורים חשוב לתת לילד את הכלים ללמוד, ליהנות ולהתקדם בחיים. לפעמים ניתן לעשות זאת באמצעים פשוטים להפליא. דף וצבעים, ומשחקים להכרת האלף בית, הם דרך קלה ופשוטה להשיג את המטרות האלה.

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית23/12/128526 צפיות
נכון, זה לילדים, אבל כמה מאיתנו ראינו את דפי ההפעלות הקסומים של הילדים ורצינו בעצמנו לתפוס ביד כמה טושים צבעוניים ולצלול לתוך עולמם הקסום? ולא פלא. הפעלות מסוגננות אלו לילדים רק הולכות ומשתפרות עם השנים. וגם דפי הפעלות שנראים כאילו כל מטרתם היא כיף טהור – בסופו של יום מלמדים או מאמנים את הילד במשהו.

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית23/12/129123 צפיות
קשה להגיד על שלב כזה או אחר שאותו אנו מעדיפים אצל הילדים, כי בכל השלבים יש יתרונות וחסרונות ובכל השלבים הם.. כאלה אהובים וחמודים!

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית30/10/128217 צפיות
עליה לכיתה א' היא לא רק רגע מרגש עבור הורים וילדים כאחד אלא שהיא כמובן זמן חשוב להתכונן בצורה רצינית לקראת שלב חשוב מאוד בחייו של הילד. מדי שנה אנו רואים כיצד הורים רבים מנסים לעשות את הכול על מנת שהמעבר מהגן אל כיתה א' יהיה חלק יותר ויאפשר לילד ליהנות מסביבת הלימודים החדשה שלו כמה שיותר מהר.

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית21/10/128194 צפיות
לנו בתור הורים יש אחריות לא קטנה על הילדים שלנו, והיא קשורה לא רק בעובדה שאנחנו צריכים לתת להם מקום לישון בו ואוכל ברמה מספקת. אנחנו אחראים גם, ובעיקר, על ההתפתחות שלהם והגדילה שלהם להיות אנשים סקרנים ועל התפתחות היכולות השונות שלהם. אם יש לכם ילדים קטנים בבית ואתם רוצים לעזור להם לפתח יכולות חשובות כמו קשב וריכוז, תפיסת המרחב והמוטוריקה העדינה, יש הרבה דרכים שבהן תוכלו להשיג את המטרות האלה.

מאת: לוחות אולפריהשכלה ביתית07/01/128465 צפיות
לספרים יש תרומה רבה בהעשרת הידע או כתחביב ,קריאת ספרים מגיל מוקדם גם תעזור בפיתוח המוח, לכן קריאת ספרים חשובה היום יותר מבעבר וגם לך כדי להתחיל לאמץ הרגל קריאה, מהי הדרך למצוא ספרים במהירות ?.

מאת: אתר שיעוריםהשכלה ביתית02/08/118321 צפיות
השכלה ביתית הפכה בשנים האחרונות לנחלתם של רבים הלומדים שפות, תכנות, בניית אתרים או אפילו לומדים לפני בגרות בכוחות עצמם, מהבית בעזרת שילוב הטכנולוגיה שמציעה רשת האינטרנט

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica