חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתקני תצוגה כמקדמי מכירות

מאת: Seo-Eventמכירות19/08/20101543 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתקני תצוגה הם הדרך היעילה ביותר להציג מוצרים לרוכשים פוטנציאלים . כיום קיימים סוגים ודגמים רבים של מתקני תצוגה.

כל בעל עסק כחלק מעיצוב העסק שלו צריך לקחת בחשבון את נושא התצוגה הרי הוכח שתצוגה נעימה ומזמינה מהווה מקדם מכירות מצוין.

אם על גבי מתקני תצוגה בחלון הראווה הלקוח רואה מוצרים לטעמו , למרות שלא חשב מראש לרכוש מוצר הוא ימצא את עצמו נכנס לחנות , במידה ובתוך החנות ההתמצאות שלו תהיה קלה וכמו כן על גבי מתקני תצוגה למיניהם נדגיש מוצרים שאנו רוצים לקדם הוכח שתהיה עלייה ברמת המכירות של אותו מוצר.

כיום ישנם מתקני תצוגה רבים וביניהם :

  1. בובות תצוגה -
    לרוב שימושיים על גבי חלונות ראווה ועליהם מוצגים הדגמים אותם אנו רוצים לקדם או לחילופין דגמים שאנו משוכנעים שימשכו את העין של הרוכשים הפוטנציאלים ויגרמו להם לעצור ליד חלון הראווה , להתרשם וברוב המקרים אף להיכנס לשטח החנות ולבצע רכישה.
  2. מתקני תצוגה לתכשיטים -
    הוכחה כדרך היעילה ביותר להציג תכשיטים לרוכשים. ישנם מתקני תצוגה לתכשיטים אשר מציגים את התכשיטים לראווה בפני הקונה במקום צפייה בתכשיטים בתוך המגירות שלהם כפי שהיו מוצגים בעבר.
  3. מתקני תצוגה לבגדים -
    בובות תצוגה , קולבים , מתקני קולבים מסתובבים , מדפים מסוגננים ועוד מגוון פתרונות יצירתיים לפי מבנה בית העסק והפונקציונאליות הדרושה.
  4. מתקני תצוגה ריצפתים -
    לרוב מוצגים בחלון הראווה או בשטחים הפתוחים ברחבי החנות . מתקני תצוגה רצפתיים נפוצים הם מתקני קולבים מסתובבים , כוורות תצוגה ועוד מגוון פתרונות.
  5. מתקני תצוגה שולחניים
    מקדם מכירות מצוין , כולנו מגיעים לדלפק הקופה בתום רכישה הן אם זה סופר או לחילופין חנות אופנה , זה המקום המושלם להגדיל את המכירה באמצעות הצגה של מוצרים משלימים / נלווים למוצר (מסטיקים במכולת או ספריי לניקוי משקפיים בחנות משקפיים) . דרך מצוינת להשיג מטרה זו הינה על ידי שימוש במגוון מתקני תצוגה שולחניים בולטים וממותגים.
  6. מתקנה תצוגה לתלייה
    מדפי תלייה שניתן למצוא בכל חנות , מדפים שלרוב מוצמדים על קירות החנות ומעניקות שטח אחסון רב ומקסום השימוש בשטח החנות

את כל סוגי מתקני תצוגה ניתן כמובן למתג לבית העסק ולהשיג בגדלים ועיצובים שונים. כמו כן ישנה אפשרות להתייעץ ולבנות מתקני תצוגה ייחודיים , מקוריים ובלעדיים לבית העסק תוך דגש כמובן למיתוג העסקי ולפונקציונאליות מרבית לבית העסק וכמו כן עיצוב חנויות מא' עד ת.

בנוסף אנו מעניקים שירותי עיצוב ביתנים לתערוכות תוך דגש על פונקציונאליות מרבית ושייכות מכסימלית למיתוג העסק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Seo-Event חברת קידום אתרים בתחומים שונים.

בין לקוחותנו :  מוסיקה לאירועים , מועדון בת מצווה   ועוד רבים אחרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Seo-Event

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121258 צפיות
כל מה שיש לדעת על שליחויות משפטיות , מהן שליחויות משפטיות ולאן ניתן לבצע שליחויות משפטיות

מאת: Seo-Eventבריאות השן04/07/121110 צפיות
יישור שיניים הינו תהליך שמרבית בני הנוער חווים , קראו כיצד לצלוח תהליך יישור שיניים

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121214 צפיות
חשיבות בניית תוכנית עסקית להצלחת המיזם/ העסק שלך. דגשים לבניית תוכנית עסקית מנצחת

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121178 צפיות
החלטתם לקחת הלוואה לעסק , קראו על מה חשוב לשים דגש לפני התחייבות להלוואות לעסקים

מאת: Seo-Eventשיווק05/04/121258 צפיות
הסבר על חשיבות כרטיסי ביקור איכותיים לבית העסק וכמו כן תרומתו של עיצוב / הדפסת כרטיסי ביקור איכותיים

מאת: Seo-Eventשיווק22/01/121477 צפיות
כל מה שיש לדעת על מגנטיים פרסומיים , איפה כדאי להזמין , מה כדאי להדפיס וכל מה שיש לדעת על סוגי מגנטים שונים.

מאת: Seo-Eventשיווק30/12/111287 צפיות
עיצוב פנקסי חשבוניות וכאטיסי ביקור לנשים שונה מעיצוב כרטיסי ביקור וחשבוניות לנשים. להלן כמה מהסיבות הנפוצות בהבדלים בין כרטיסי ביקור ופנקסי חשבוניות לנשים וגברים

מאמרים נוספים בנושא מכירות

מאת: ישראל רף מכירות24/03/226170 צפיות
לחג הפסח מוזמנים להעביר מסר חם לאנשים החשובים לכם להיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ. להעביר מסרים ללקוחות ולאורחים באירוע עסקי או פרטי. מסר שלכם ממותג בעציץ מזכרת בלתי נשכחת לשנים רבות. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף מכירות26/04/211890 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. ישראל רף 052-2978583

מאת: עוזי פלגמכירות30/05/202620 צפיות
התשובה לשאלה מי הלקוח שלי?, מתחילה בשאלה מקדימה לאיזה צורך אני מספק פתרון ?. הבנת הצורך, מאפשרת זיהוי ראשוני של סוגי הלקוחות הנדרשים לצורך ואת גודל השוק הפוטנציאלי. אבל לפני פילוח השוק וזיהוי מי זה הלקוח הפוטנציאלי ובהמשך מי הלקוח הממוקד קרי "הפרסונה" אליה העסק יכוון. כדאי להבין מי הוא לקוח ומי הגורמים המעורבים "בשרשרת הקנייה" ומידת השפעתם על תהליך הקנייה.

מאת: עוזי פלגמכירות26/05/202469 צפיות
ניהול תהליך מכירה יעיל הוא מהלך נחוץ וחיוני בכל פעילות עסקית, בנושא פורסמו מאמרים רבים והנושא הוצג והודגש באופנים שונים, במאמר הזה הועלו נקודות שונות כולל טיפים, המתייחסים לניהול תהליך מכירה B2B (עסק מוכר לעסק) של מוצרים טכניים המיועדים לשימוש עסקי.

מאת: ישראל רף מכירות03/01/162167 צפיות
עציצים לטו בשבט, מתנה טבעית שמרגשת את מקבליה, מסוגי צמחים שונים ועד למגוון גדלים, מנעד המחירים הוא דבר חשוב, עציץ שיהיה מתנה נאה עבור כל מי שרוצה לגדל משהו יפה במקום מגוריו.

מאת: אביב יועציםמכירות24/11/152134 צפיות
הצורך בצילום מסמכים הינו נדרש ביותר עבור כל משרד בימינו ולעיתים גם כחלק משירות הניתן ללקוחות, במשרדים ממשלתיים, מוסדות אקדמיים ועוד. מכונות צילום הן המוצר הטכנולוגי שאחראי על ביצוע משימה זו כאשר ניתן לרוכשן בהתאמה אישית מושלמת על פי צרכיכם המדוייקים. להלן כל האפשרויות המוצעות לכם ברשתות המובילות. צבעוני או שחור לבן? מכונות הצילום השונות משתמשות בהפרשי דפוסי החזרת הצבע הנקלטים ממנורה שסורקת את הדף המצולם, ממירות את האותות לשפת תוכנה ומבצעות העתקה מדויקת. ישנן מכונות צילום שמסוגלות לעשות כן בהעתק

מאת: אביב יועציםמכירות24/11/151747 צפיות
הצורך בצילום מסמכים הינו נדרש ביותר עבור כל משרד בימינו ולעיתים גם כחלק משירות הניתן ללקוחות, במשרדים ממשלתיים, מוסדות אקדמיים ועוד. מכונות צילום הן המוצר הטכנולוגי שאחראי על ביצוע משימה זו כאשר ניתן לרוכשן בהתאמה אישית מושלמת על פי צרכיכם המדוייקים. להלן כל האפשרויות המוצעות לכם ברשתות המובילות. צבעוני או שחור לבן? מכונות הצילום השונות משתמשות בהפרשי דפוסי החזרת הצבע הנקלטים ממנורה שסורקת את הדף המצולם, ממירות את האותות לשפת תוכנה ומבצעות העתקה מדויקת. ישנן מכונות צילום שמסוגלות לעשות כן בהעתק

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica