חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איטום גגות ואיתור נזילות מים

להבדיל מנזילת מים מהקיר או מהרצפה עקב פיצוץ צינור מים איתור נזילת מים מהגג היא בעיה לא קלה. מספיק חור כמעט בלתי נראה באיטום הגג והמים מיד חודרים לתקרה. כמו כן ובדרך כלל המים חודרים לתקרה מהמקום הנוח להם ביותר, כלומר, פתח הנזילה יכול להיות במקום אחד והנזילה לתקרה יכולה לנבוע לא מתחת לפתח הנזילה אלא במקום אחר בכלל מאחר והמים מחפשים את המקום הנוח להם ביותר לצאת החוצה. אחת הנקודות הקריטיות הגורמות לנזילת מים הם המרזבים. תשומת לבכם לכך.

איתור נזילות מים

את פתח הנזילה אפשר לנסות ולאתר באמצעים שונים כמו צילום אינפרא אדום או מצלמת לייזר אך החיסרון כאן הוא שהמצלמות הללו מראות את מקום איגום המים אך לא תמיד את מקור חדירת המים.

הדרך הטובה ביותר במקרה שכזה הוא לבצע איטום כללי של הגג ולא לחפש דווקא את מקור הנזילה שהוא תהליך לא פשוט ויקר מאד.

איטום גגות

את איטום הגג יש לבצע בעונת הקיץ כך על מנת לאפשר לגג להתייבש מגשמי החורף.

הכנת הגג לאיטום -  לנקות מלכלוך ואבק, לנקות את המרזבים.

את האיטום ניתן לבצע במספר דרכים והם:

איטום באמצעות זפת חמה - זו אחת השיטות הותיקות והטובות. את הזפת  ( תקן 25-75 ) מורחים בשתי שכבות כולל כיסוי הרולקות וכל החיבורים של עמודי המערכת הסולרית ו/או דודי השמש. לאחר המריחה יש לשפוך חול על הזפת על מנת שיהפוך לגרגרי, תהליך זה הוא תוספת לשמירה על הזיפות מפני החום. בין המריחה הראשונה לבין המריחה השנייה יש לפרוש יריעות פיברגלס שאחד מתפקידיו הוא לשמור על הזיפות מפני התפוצצות עקב חום השמש. לאחר שהזפת התקררה, ורק אז, יש למרוח את הזפת בסיד עם דבק מיוחד. דבר זה שומר על הזפת מפני השמש והחום. לאחר מכן יש צורך לסייד פעם בשנה על מנת לשמור על איכות הזפת. בהמשך ניתן לסייד את הזפת באמצעות סיד סינטטי או צבע לבן אקרילי.

איטום באמצעות יריעות ביטומניות - שיטה זו היא אחת השיטות המתקדמות והמבטיחות הגנה מפני נזילת מים לאורך שנים רבות. היריעות מגיעות בגלילים שאותם פורשים לאורך או לרוחב הגג ואת החיבור בין הגלילים מלחימים בעזרת מלחם מיוחד (ברנר). כאן דרושה מומחיות וסבלנות רבה בתהליך ההלחמה שהוא קריטי. נקודה אחת לא מולחמת עלולה לגרום לפריצת מים ונזילה מהגג לתקרה והיה קשה מאד בעתיד לגלותה. את היריעות הביטומניות לא צריך בדרך כלל לסייד מאחר והיריעות בנויות מראש מוגנות נגד השמש. חלק מבעלי המקצוע יגידו שחייבים לסייד, זו פרנסה לא רעה, אבל למעשה אין צורך בכך.

איטום אקרילי - איטום זה ניתן לבצע אך ורק על הבטון המקורי ובשום פנים לא על משטח אחר. החומרים האקריליים (גומיגג, פזגג, פוליגג ודומיו) נדבקים היטב לבטון. יש למרוח את החומר במספר שכבות כאשר בין כל שכבה לשכבה יש להמתין מספר שעות לצורך התגבשות החומר. אחד החסרונות של האיטום האקרילי הוא שהוא אומנם מגן מפני נגירת מים אך לא יכול לעמוד בפני מים עומדים ולאחר תקופה הוא מתפורר. במקרה שכזה יש להקפיד הקפדה יתרה על גג חלק ושטוח ללא שום אפשרות למים עומדים.

בכל המקרים יש לוודא כי לאחר האיטום ולא משנה באיזה דרך משתמשים הגג יהיה חלק ובאלכסון ישירות למרזבים. בנוסף לכך, מומלץ שתזמינו בעלי מקצוע מתאימים לביצוע העבודה ואל תנסו להיות גיבורים גדולים ולבצע זאת לבד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל "בית משותף" מאפשר לרוכשים דירותבפרוייקטים חדשים, ועד בית ודיירים בבתים משותפים להקים אתרי אינטרנטליצירת קשר בין הדיירים בקלות.

אתרי הקהילות הינם מקום מפגש, נגיש מכל מקום ובכל זמן עבור הדיירים,בעיקר עבור דיירים שזה עתה רכשו דירה בפרוייקטים חדשים. במסגרת האתרהדיירים יכולים להחליף מידע ורעיונות שונים בכל נושא הקשור לרכישת הדירההחדשה או הבית המשותף הקיים.

האתר מספק תוכן ושירותים רבים לדיירים: פורומים ומאמרים מקצועיים, כתבות תוכן, מדריך בעלי מקצוע,  ובעלי מקצוע בתחומי הבית והבניין, לוח חדשות בנושאי דיור וקהילה ועוד.

פורטל בית משותף נותן מקום נרחב לתוכן במגוון רחב של נושאים: 
נדל"ן, כלכללה וצרכנות, שיפוץ, עיצוב, בעלי מקצוע, איכות הסביבה ובנייה ירוקה, בניין ודיור, ועד בית, גינון, פנאי ועוד.

האתר מרכז גם את כל נושא ועד הבית והפורומים באתר הם ייחודיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל בית משותף

מאת: פורטל בית משותףבתים משותפים22/07/112269 צפיות
התקנון המצוי הוא תקנון אשר מחייב כל בעל דירה בבית משותף, בין אם הוא מודע לקיומו של התקנון ובין אם לאו. תפקידו של התקנון המצוי – להגן על כל הצדדים הנוגעים בסוגיות מסוימות, בנוגע לרכוש הפרטי ולרכוש המשותף.

מאת: פורטל בית משותףפרסום באינטרנט01/12/101365 צפיות
כיום, כאשר מספר הפריצות בעלייה מתמדת, והביטחון של משפחתנו חשוב לנו מכל, אין מנוס משימוש בחברות ומערכות אזעקה לבית. השקט הנפשי ותחושת הביטחון בהחלט שווים את המחיר עבור רכישת מערכת אזעקה לבית וכן את השירות היומי אשר מספקות חברות אבטחה מקומיות.

מאת: פורטל בית משותףמתכונים ואוכל - כללי01/12/101207 צפיות
שמן זית מסמל יותר מכל את החיבור לאדמה, לשורש וליצירה. זהו תוצר של עבודה מורכבת הבנויה משלבים רבים. החגים מתקרבים ומתנת שמן זית היא המתנה הראוייה.

מאת: פורטל בית משותףניקיון21/11/101123 צפיות
מעבר לדירה חדשה או לדירה לאחר שיפוץ כללי דורשת מאיתנו לשים לב עד הפרטים הקטנים ביותר, כשאחד מהם הוא נושא הניקיון. לפני יום המעבר, מומלץ מאוד לאפשר לחברת ניקיון מקצועית לבצע את תהליך הניקיון. מלבד ניקיון יסודי, מומלץ לבצע פוליש למרצפות הדירה.

מאת: פורטל בית משותףאבטחת הבית03/11/101387 צפיות
אחת מהבעיות הקשות ביותר במדינה הינה פריצות לבתים וזו בעיה שמשטרת ישראל צריכה להתמודד איתה במהלך כל יום. בעקבות עליית מקרי הפריצות בשנים האחרונות, בעלי דירות ובתים מחפשים פתרונות שונים על מנת להגן על ביתם, כאשר אחד ממגוון הפתרונות היא אזעקה לבית.

מאת: פורטל בית משותףניקיון31/10/102607 צפיות
מעבר דירה דורש מאיתנו המון סידורים ולא מעט אנרגיות. אנו נדרשים לארגן הכל כמו שצריך כדי שהכל יעבור בשלום. משלב חיפוש חברת הובלות דירות ועד שלב פריקת הארגזים, אך מה עם ניקיון הדירה רגע לפני המעבר?

מאת: פורטל בית משותףניקיון14/10/101303 צפיות
בין אם רכשתם דירה חדשה וכעת הגיע הזמן להיכנס אליה ובין אם רכשתם דירה יד שנייה וערכתם בה שיפוצים כהוגן, לפני הכניסה לדירה החדשה (שנקרא לה גם חדשה לצורך העניין כי היא ממש חדשה) אתם זקוקים לשרותי חברת ניקיון כדי שתכשיר את הדירה לכניסה למגורים.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222824 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223140 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211379 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211335 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211594 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211570 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211762 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica