חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אזעקה לבית – היתרונות והחסרונות ברכישתה

מאת: פורטל בית משותףאבטחת הבית03/11/20101383 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתי כדאי לרכוש שירות של אזעקה לבית?
ובכן, אין זמן מתאים, תמיד כדאי ומומלץ לרכוש שירות של אזעקה לבית, במיוחדלאלו המתגוררים בבתים צמודי קרקע – וילה פרטית, קוטג', דו פלקס וכדומה. כמוכן, אם אתם גרים בשכונה מוכת גנבות, מן הראוי שתדאגו למערכת אעזקה על מנתלמנוע פריצה לבתיכם.

היתרונות באזעקה לבית

ראשית,יצירת שקט נפשי לדיירי הבית. בשכונות מוכות גניבות, גם מי שנמצא בתוך הביתיכול להיקלע לסיטואציה לא נעימה של פריצה והתמודדות מול הגנבים. אולם, אםישנה מערכת אזעקה בבית, במיוחד בשעות הלילה, אז הסבירות שנצטרך להתמודד אחדעל אחד מול הגנבים היא קטנה, כיוון שהאזעקה מיד תצפצף וחברת האבטחה תגיעבתוך דקות ספורות. לכן, אם אתם רוצים להיות רגועים כאשר אתם יוצאים לטיולועוזבים את הבית לכמה ימים או משאירים את הילדים לבד עם הבייביסיטר, אתםיכולים להיות הרבה יותר רגועים עם מערכת אזעקה.

שנית,חברות הביטוח ידרשו מכם להתקין מערכת אזעקה, במיוחד אם אתם גרים בביתקרקע. כחלק מתנאי הפוליסה מחייבים את בעליו להתקין אזעקה ולהתחבר לשירותאבטחה של אחת מחברות האבטחה המקומיות. אומנם מדובר בהוצאה שנתית לא קטנה,אך למעשה חברות הביטוח עושות לנו טובה בכך שהן מחייבות אותנו – יוצרות לנושקט ורוגע ועל הדרך גם כיסוי מקיף לבית ותכולתו.

שלישית,הרתעה! במידה וגנבים מעוניינים לפרוץ לביתכם ולגנוב את השלל הנמצא בבית,הם יחשבו פעמיים לפני שיפרצו, וזאת כיוון שיעדיפו להשקיע בבית שאינו מותקנתבו מערכת אזעקה.

החסרונות באזעקה לבית

קודםכל, צריך להתרגל להפעיל את האזעקה כל פעם שיוצאים מהבית ו/או לפני השינה.אין ספק שמדובר במטרד ולפעמים אפילו קשה מאוד להתרגל לכך.

שנית,לפעמים מערכות האזעקה מחליטות להשתגע ומתחילות לצפצף בזמן הפעלה או כיבויהמערכת. בהחלט סיטואציה לא נעימה ואפילו מבהילה, במיוחד אם קורה לאחדמילדיכם.

לסיכום, אם בטיחות דיירי הבית חשובה לכם, לא תחשבו פעמיים באם לרכוש מערכת אזעקה לבית ושירות אבטחה מקיף מאחת מחברות האבטחה המקומיות. כמו כן, היתרונות באזעקה לבית גוברות על חסרונותיה ובכך אתם עושים עסקה טובה במיוחד לכולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל "בית משותף" מאפשר לרוכשים דירותבפרוייקטים חדשים, ועד בית ודיירים בבתים משותפים להקים אתרי אינטרנטליצירת קשר בין הדיירים בקלות.

אתרי הקהילות הינם מקום מפגש, נגיש מכל מקום ובכל זמן עבור הדיירים,בעיקר עבור דיירים שזה עתה רכשו דירה בפרוייקטים חדשים. במסגרת האתרהדיירים יכולים להחליף מידע ורעיונות שונים בכל נושא הקשור לרכישת הדירההחדשה או הבית המשותף הקיים.

האתר מספק תוכן ושירותים רבים לדיירים: פורומים ומאמרים מקצועיים, כתבות תוכן, מדריך בעלי מקצוע,  ובעלי מקצוע בתחומי הבית והבניין, לוח חדשות בנושאי דיור וקהילה ועוד.

פורטל בית משותף נותן מקום נרחב לתוכן במגוון רחב של נושאים: 
נדל"ן, כלכללה וצרכנות, שיפוץ, עיצוב, בעלי מקצוע, איכות הסביבה ובנייה ירוקה, בניין ודיור, ועד בית, גינון, פנאי ועוד.

האתר מרכז גם את כל נושא ועד הבית והפורומים באתר הם ייחודיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל בית משותף

מאת: פורטל בית משותףבתים משותפים22/07/112263 צפיות
התקנון המצוי הוא תקנון אשר מחייב כל בעל דירה בבית משותף, בין אם הוא מודע לקיומו של התקנון ובין אם לאו. תפקידו של התקנון המצוי – להגן על כל הצדדים הנוגעים בסוגיות מסוימות, בנוגע לרכוש הפרטי ולרכוש המשותף.

מאת: פורטל בית משותףפרסום באינטרנט01/12/101363 צפיות
כיום, כאשר מספר הפריצות בעלייה מתמדת, והביטחון של משפחתנו חשוב לנו מכל, אין מנוס משימוש בחברות ומערכות אזעקה לבית. השקט הנפשי ותחושת הביטחון בהחלט שווים את המחיר עבור רכישת מערכת אזעקה לבית וכן את השירות היומי אשר מספקות חברות אבטחה מקומיות.

מאת: פורטל בית משותףמתכונים ואוכל - כללי01/12/101203 צפיות
שמן זית מסמל יותר מכל את החיבור לאדמה, לשורש וליצירה. זהו תוצר של עבודה מורכבת הבנויה משלבים רבים. החגים מתקרבים ומתנת שמן זית היא המתנה הראוייה.

מאת: פורטל בית משותףניקיון21/11/101120 צפיות
מעבר לדירה חדשה או לדירה לאחר שיפוץ כללי דורשת מאיתנו לשים לב עד הפרטים הקטנים ביותר, כשאחד מהם הוא נושא הניקיון. לפני יום המעבר, מומלץ מאוד לאפשר לחברת ניקיון מקצועית לבצע את תהליך הניקיון. מלבד ניקיון יסודי, מומלץ לבצע פוליש למרצפות הדירה.

מאת: פורטל בית משותףניקיון31/10/102604 צפיות
מעבר דירה דורש מאיתנו המון סידורים ולא מעט אנרגיות. אנו נדרשים לארגן הכל כמו שצריך כדי שהכל יעבור בשלום. משלב חיפוש חברת הובלות דירות ועד שלב פריקת הארגזים, אך מה עם ניקיון הדירה רגע לפני המעבר?

מאת: פורטל בית משותףניקיון14/10/101300 צפיות
בין אם רכשתם דירה חדשה וכעת הגיע הזמן להיכנס אליה ובין אם רכשתם דירה יד שנייה וערכתם בה שיפוצים כהוגן, לפני הכניסה לדירה החדשה (שנקרא לה גם חדשה לצורך העניין כי היא ממש חדשה) אתם זקוקים לשרותי חברת ניקיון כדי שתכשיר את הדירה לכניסה למגורים.

מאת: פורטל בית משותףעסקים קטנים ובינוניים05/10/101271 צפיות
עברו הימים שבהם העברת דירה בוצעה ידנית באמצעות סבלים. בשנים האחרונות נכנסו מנופים לגבהים שונים על מנת להעביר בקלות, במהירות ובטחון את תכולת דירה ממשאית הובלת דירות לדירה או למשרד.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201188 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191538 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191965 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181795 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181443 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica